Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@14:45:44 GMT

شاخص بورس ۱۰۸ هزار واحد عقب‌ نشست

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۵۹۳۵۵

شاخص بورس ۱۰۸ هزار واحد عقب‌ نشست

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۵۸۸واحد افت و به ارتفاع ۱۰۸ هزار واحد عقب‌نشینی کرد.

ایران آنلاین / در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد 810میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 176میلیارد تومان در 57هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 588واحدی در ارتفاع 108هزار و 916واحد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین اثر منفی بر افت دماسنج بازار سهام در روزجاری به نام نمادهای معاملاتی ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گل گهر و فولاد مبارکه اصفهان شد و در مقابل نمادهای معاملاتی پتروشیمی پارس، پتروشیمی مبین و سایپا با رشد خود مانع افت بیشتر شاخص بورس شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 329میلیون ورقه به‌ارزش 159میلیارد تومان در 32هزار نوبت، آیفکس 0.5 واحد افت کرد و در ارتفاع 1225واحد قرار گرفت.

/تسنیم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۹۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس

آفتاب‌‌نیوز :

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با چهار هزار و ۶۵۰ واحد افزایش به ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحد و شاخص قیمت با ۲ هزار و ۶۰۳ واحد افزایش به ۴۲۷ هزار و ۴۴۹ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۱۰ میلیارد سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۶۶ هزار میلیارد ریال با انجام بیش از ۳۰۰ هزار معامله، دادوستد کردند.

نماد‌های «فملی» و «شبندر» بیشترین اثر مثبت و نماد‌های «پارسان»، «فولاد»، «کگل»، «شپدیس» و «بوعلی» بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۱۶ واحد رشد، به ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید.

معامله‌گران در فرابورس ایران با انجام بیش از ۲۰۰ هزار معامله، افزون بر پنج میلیارد سهم و اوراق مالی را دادوستد مالکیت کردند.

نماد‌های «فجهان، شگویا، وسپهر، مادیرا، سپیدار و وغدیر» بیشترین اثر مثبت و نماد آریا بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • محرک جدید بورس
  • لحظه به لحظه با بورس / افزایش ۸۱۸ واحدی شاخص کل
  • افزایش ۸۱۸ واحدی شاخص کل بورس
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • کاهش ۴۴۶ واحدی شاخص کل بورس