Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-07@10:21:18 GMT

کاهش 10 درصدی تولد نوزادان در بهار

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۵۹۶۲۵

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، کیامرث صالحی نیا افزود: در سه ماه نخست امسال، چهار هزار و 651 نوزاد به دنیا آمدند یعنی در هر شبانه روز حدود 50 نوزاد.

وی ادامه داد: دو هزار و 413 نوزاد پسر و دو هزار و 238 نوزاد دختر بوده‌اند، به این ترتیب به ازای هر صد نوزاد دختر، 108 نوزاد پسر متولد شده‌اند که مانند آمار پارسال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر همچنین بیان کرد: بیشترین نوزادان مربوط به مادران 25 تا 29 سال و 30 تا 34 سال بوده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کاهش 10درصدی ولادت نوزاد ثبت احوال بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۹۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۳۳ درصدی حوادث گازی در ایلام

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از کاهش ۳۳ درصدی حوادث گازی در طول سال گذشته خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۲، ۱۰ حادثه مربوط به مشترکان در سطح استان رخ داده که پنج مورد مربوط به حادثه شهری و پنج مورد حادثه روستایی بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام، محمود کشاورز با اشاره به اینکه سال گذشته دو نفر در اثر حوادث گازی آتش‌سوزی و گاز گرفتگی فوت کرده بودند، اظهار کرد: علت حادثه گازگرفتگی منجر به فوت استفاده از وسایل پخت و پز (پلوپز سیار و غیره) به عنوان وسیله گرمایشی بوده است.

وی افزود: از عوامل حوادث آتش سوزی‌های رخداده استفاده از وسیله گازسوز غیراستاندارد نشت از شیلنگ گاز به علت فرسودگی، پارگی، پوسیدگی شیلنگ، نشت از شیلنگ، عدم یا نقص در بست، نشت گاز به علت فقدان ترموکوپل در وسایل گازسوز، قرار گرفتن ماده قابل اشتعال (پرده) در مجاورت شعله آتش وسایل گازسوز بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به بعضی علل ریشه‌ای در حوادث مصرف کنندگان گاز طبیعی، خاطرنشان کرد: شرکت‌های گاز استان در کنترل این شاخص‌ها هیچ گونه نقشی ندارند و تنها تزریق ماده بودار کننده و پایش دوره‌ای آن را برعهده دارد، این شرکت‌ها فراتر از الزامات قانونی نسبت به پایش این شاخص اقدام کرده است.

کشاورز تاکید کرد: شرایط اقتصادی جامعه، میزان تعهد و مسئولیت‌پذیری سازندگان ابنیه در کیفیت ساخت‌وساز، کیفیت نظارت مهندسان سازمان نظام مهندسی در ساخت و ساز، کیفیت مصالح مورد استفاده در ابنیه شامل دودکش و غیره، انتخاب سیستم گرمایشی مناسب، کیفیت ساخت تجهیزات گازسوز، منازل استیجاری، عدم الزام بازرسی سازمان نظام مهندسی از سیستم لوله کشی گاز در حین خرید و فروش و یا رهن و اجاره اماکن، میزان آگاهی مصرف کنندگان گاز طبیعی، فرهنگ عمومی شهروندان در توجه به توصیه‌های ایمنی از دلایل حوادث گازی در این استان بوده است.

وی از کاهش ۳۳ درصدی حوادث گازی در طول سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل‌تر از آن خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۰ حادثه مشترکان در سطح استان رخ داده که پنج مورد مربوط به حادثه شهری و پنج مورد حادثه روستایی بوده است.

کد خبر 751343

دیگر خبرها

  • ۵۱۱ چند قلو زایی در استان بوشهر ثبت شد
  • کاهش ۳۳ درصدی حوادث گازی در ایلام
  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • جهان در سراشیبی سقوط نرخ تولد
  • رابطه تاریخ تولد رند و افزایش اوتیسم + فیلم
  • تولد پنجاه و شش نوزاد از ابتدای امسال در بیمارستان کیش
  • قیمت طلا و سکه امروز 16 اردیبهشت 1403
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب/نجات جان دو انسان توسط امدادگران
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب نهبندان