Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبری مسئول باشگاه ستارگان و بنیانگذار ووشو در خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان اینکه تعداد 12 نفر از ووشوکاران خضری دشت بیاض به مسابقات استانی اعزام شدند و توانستند شش طلا، دو نقره و یک برنز کسب کنند گفت: ما می توانستیم بیشتر از این تعداد به مسابقات استانی ووشو کار اعزام کنیم اما به علت نداشتن وسیله ایاب وذهاب مجبور بودیم تعداد 12نفر را به مسابقات ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این دوره از مسابقات در 4رده نونهال، نوجوان، جوان، بزرگسال ووشوکاران خضری دشت بیاض شرکت کردند که مصطفي افروزيان، امين انصاري، مجيد سديدي ، علي حاتمي، حسین گیلاسی و رضا قلي زاده مدال طلا، علي افروزيان و ايليا ميامی مدال نقره وعلی زنگويي مدال برنز را در این مسابقات از آن خود کردند.

ووشوکاران گلایه های خود را این طور مطرح کردند:  در این مسابقات بدون کوچکترین حمایت از سوی مسئولین شهر وشهرستان شرکت کردیم حتی یکی از ارگانها قول وسیله ایاب و ذهاب دادند که متاسفانه موقع اعزام از دادن وسیله خودداری کردند و با وسیله شخصی خود را به مسابقات رساندیم.

در این خصوص خبرنگار بخش نیم بلوک گلایه ووشو کاران خضری دشت بیاض را به حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض رساند.

"طیبی" جانشین فرمانده حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض با تقدیر از زحمات بی دریغ ووشو کاران خضری دشت بیاض که بمناسبت کنگره 2000شهید خراسان جنوبی اعزام شده بودند گفت: این تیم از طرف این نهاد به استان اعزام شده بود که این نهاد سه روز قبل از برگزاری مسابقات چندین بار با مسئول تیم ووشو کاران تماس گرفته شده بود تا برای بیمه و حکم وسایل نقلیه از سپاه همکاری لازم را داشته باشد.

وی ادامه داد: اما متاسفانه مسئول تیم روز پنج شنبه روز برگزاری مسابقات ساعت 10صبح به این نهاد برای پیگیری کارهای مربوطه مراجعه کرده است که بازهم این نهاد تمام سعی خود را برای وسیله ایاب و ذهاب بکار گرفت.

وی افزود: وسایل ایاب وذهاب سپاه باید دو یا یک روز قبل از جابجایی به شهر دیگر پروسه اداری خود را طی کند که متاسفانه وسیله ایاب و ذهاب به این تیم داده نشد ولی بازهم حوزه شهید باهنر هم برای بیمه اقدام کرد و نیز گفته شد که با وسیله دیگر هم بخواهید به مسابقات اعزام شوید هزینه رفت وآمد را حوزه شهید باهنر تقبل می کند.

وی نیز گفت: این نهاد برای تجلیل از این افراد هم برنامه ای را در دستور کار خود قرار داده است.

 

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۹۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، بزرگترین محفل قرآنی استان توسط سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دنا در روستای تمنک برگزار شد. عمویی نسب رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دنا گفت: این محفل نورانی انس با قرآن باحضور قاریان بین المللی و استانی مسیحیان و محسن رضایی با حضور مردم شهید پرور روستای تمنک همراه با برنامه‌های متنوع برگزار شد. عمویی نسب از تلاش‌های مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، امام جمعه شهرستان دنا، صدا وسیمای استان، دارالقران استان، هیئت‌های مذهبی و مردم شریف روستای تمنک وهمه عوامل اجرایی این برنامه تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • رقابت سانداکار قمی در مسابقات استانی
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • دریافت سهمیه جام جهانی بانوی ووشو کار کیش
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی