Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی،  معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در دهه کرامت با توجه به میلاد حضرت رضا(ع) و میلاد حضرت معصومه(س) و حضور گسترده زائران یکی از مناسبت‏های ویژه حرم مطهر رضوی به‌‏شمار می‌‏رود، بنابراین فعالیت‏‌های فرهنگی و خدماتی حرم امام رضا(ع) در این روزها بیشتر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سیدجلال حسینی افزود: هنگام اذان صبح در دهه کرامت و ایام ماه مبارک رمضان تماس‏‌هایی که با سامانه تلفنی برقرار می‏‌شود، نسب به دیگر ساعات شب بیشتر است، لذا سعی کردیم در این ایام فرخنده تعداد پاسخگویان را افزایش بدهیم.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: پاسخگویی به سؤالات شرعی فقط از طریق دفاتر مستقر صورت نمی‌‏گیرد، بلکه سامانه تلفنی 32020 و پیامکی 300002020 در تمام ایام سال به صورت شبانه‌‏روزی پاسخگوی سؤالات شرعی است.

حجت الاسلام حسینی افزود: سامانه تلفنی 32020 تعبیر خواب و استخاره انجام نمی‏‌دهد، این سامانه فقط برای پاسخگویی به سؤالات شرعی و اعتقادی تدارک دیده شده است.

وی گفت: زائران حتما هنگام تماس با سامانه و پیامک دادن نام مرجع تقلید خودشان را بیان کنند تا کارشناسان با سرعت بیشتری بتوانند پاسخ دهند

سامانه تلفنی 32020 به طور میانگین به 6 تا 8 هزار تماس در روز پاسخ می‏دهد و این تماس‌‏ها از بیشتر  نقاط کشور برقرار می‏‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: حسینی آستان قدس دهه کرامت مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۹۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، گوگل فون یک آپدیت عجیب دریافت می کند که ممکن است برای بسیاری از کاربران تعجب برانگیز باشد. یک نسخه بتا از اپ نشان می دهد این شرکت تصمیم دارد ایموجی های صوتی را بیفزاید که در حقیقت جلوه های صوتی است که کاربران می توانند هنگام تماس تلفنی پخش کنند.

این ایموجی های صوتی در ۶ دسته مختلف دست زدن، خندیدن، گریه کردن، سروصدای جشن گرفتن ، صدای طبل زدن وغیره ارائه می شود. کاربر هنگام تماس تلفنی می تواند یک منو یا پرچم کوچک در پایین نمایشگر مشاهده و از طریق آن به این ایموجی ها دسترسی یابد.

نمی توان ادعا کرد این ویژگی جدید کارآمد است اما به نظر می رسد کاربران آن را پسندیده اند. البته در بلند مدت می توان میزان کارآمدی این ویژگی را مشخص کرد.

یک ارتقای قابل توجه برای این ویژگی افزودن صداهایی آپلود شده توسط خودکاربران، پیام های از پیش ضبط شده و گزینه تبدیل متن به صحبت کرددن است. این امر یک تجربه جالب به نطر می رسد و احتمالا تکامل یابد. با این وجود شرکت از کاربران خواسته تا از ایموجی های صوتی به طور مکرر در تماس با دوستان و آشنایانشان استفاده نکردند.

کد خبر 6094780 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد
  • گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید
  • فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی
  • تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است
  • رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در مورد آخرین تحولات فلسطین
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور