Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گروه کر تنال به رهبري «ميلاد عمرانلو» براي شرکت در پنجاه و هفتمين دوره‌ي مسابقات آواز و گروه‌هاي کر سگيتزي عازم کشور ايتاليا مي‌شود. اين مسابقات از تاريخ 26 تير تا اول مرداد در شهر گريتزيا برگزار خواهد شد.
گروه کر تنال وابسته به آموزشگاه موسيقي تنال در سه بخش موسيقي معاصر، موسيقي پاپ و موسيقي محلي با گروه‌هاي حاضر به رقابت خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گروه آوازي تهران در سال 1390 در اين مسابقات موفق به کسب مقام دوم بخش پاپ و برنده جايزه ويژه بهترين گروه از نگاه مردم شده است.
اين اولين حضور گروه کر تنال در يک جشنواره جهاني‌، بعد از حضور در مسابقات آسيا و اقيانوسيه در سال 2017 است؛ گروه کر تنال در مسابقات آسيا و اقيانوسيه موفق به کسب سه مدال طلا و يک مدال نقره در بخش‌هاي موسيقي معاصر و محلي شد.
اين سفر در حالي انجام مي‌شود که تمامي هزينه‌هاي سفر توسط اعضا گروه پرداخت شدهو هيچ گونه حمايت مالي دولتي و خصوصي از گروه انجام نشده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۰۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنین موسیقی لرستان در تالار وحدت

گروه موسیقی «همنوازان باربد» به خوانندگی حشمت رجب‌زاده ۱۰ اردیبهشت در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، گروه موسیقی «همنوازان باربد» به سرپرستی مبین سلوکی و تهیه کنندگی موسسه فروغ فلق، شامگاه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

قطعات این اجرا منتخبی از معروف‌ترین آثار حشمت رجب‌زاده، قطعات جدید و تصانیف خاطره‌انگیز و کهن قوم لر نظیر «روزگار آشنایی»، «دل سر به هوا»، «ای دوست»، «رنگ شادی»، «نازارم» و «دالکه» است که تنظیم آنها را مبین سلوکی به عهده داشته است.

میلاد مرادی و پیام یکتا (کمانچه)، محمد انوری (کمانچه آلتو)، مبین سلوکی و رضا کرمی (تار)، محمد یخچالی (سنتور)، میلاد جمشیدی (سرنا)، آرمان فلاح (عود)، سهیل قدمی (نی)، حافظ آهنگری (گیتار بیس)، ماهور زمانه‌پور (پرکاشن) و رامین ملکی (دف و دهل) نوازندگان همنوازان باربد را تشکیل می‌دهند.

کنسرت گروه موسیقی همنوازان باربد ۱۰ اردیبهشت در تالار وحدت برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • طنین موسیقی لرستان در تالار وحدت
  • آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟
  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره‌سراسری گیلاس در اشنویه