Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@16:55:00 GMT

پشیمانی پسر جوان از خودکشی در کوهستان! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۶۰۰۷۲

پشیمانی پسر جوان از خودکشی در کوهستان! +عکس

جوان حدوداً ۲۰ ساله‌ای که به قصد خودکشی به ارتفاعات ۳۵۰۰ متری مانت هود صعود کرده بود پس از آنکه از خودکشی منصرف شد طی عملیات نجاتی نسبتاً دشوار از مرگ نجات یافت.

خبرگزاری تسنیم: جوان حدوداً ۲۰ ساله‌ای که به قصد خودکشی به ارتفاعات ۳۵۰۰ متری مانت هود صعود کرده بود پس از آنکه از خودکشی منصرف شد طی عملیات نجاتی نسبتاً دشوار از مرگ نجات یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش KGW، عملیات نجات جوان حدوداً ۲۰ ساله‌ای که روز جمعه، به قصد خودکشی به ارتفاعات ۳۵۰۰ متری بلندترین کوه در ایالت اورگن یعنی مانت هود صعود کرده و سپس از خودکشی منصرف شده بود با همکاری یک تیم ۶ نفره به پایان رسید.

با توجه به گرم شدن هوا و آب شدن برف در ارتفاع ۳۵۰۰ متری، برای انجام این عملیات یک بالگرد شینوک مورد نیاز بود که از سوی گارد نظامی ایالت اورگن در اختیار نجات دهندگان قرار گرفت. این بالگرد روی دو چرخ عقب فرود آمد و تیم شش نفره نجات به همراه کوهنورد پشیمان را به شهر بازگرداند.

هر هفت نفر، برای انجام معاینات پزشکی به بیمارستان منتقل شدند.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003XUG

منبع: فردا

کلیدواژه: خودکشی کوهستان پسر جوان عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۰۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد + فیلم

استاندار کردستان در راستای بزرگداشت ایثار و از خودگذشتگی مقام معنوی «آرمان بنفشی» جوان سنندجی که چند روز پیش جان چهار نفر دیگر را نجات داده بود، با خانواده این زنده یاد دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا _سه‌شنبه‌شب چهارم اردیبهشت_ با حضور در منزل زنده یاد آرمان بنفشی جوان ۳۶ ساله سنندجی که پس از نجات جان چهار نفر گرفتار در چاه، جان خود را از دست داد، با خانواده داغدار آن جوان مرحوم دیدار و از آنها دلجویی کرد.

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان در این دیدار ضمن تسلیت مجدد این حادثه غم‌بار به خانواده آن مرحوم، اظهار کرد: کار بزرگی که آرمان بنفشی با نثار جان خود ماندگار کرد افتخار بزرگی برای مردم استان، جوانان شهر سنندج و برای خانواده این عزیز از دست رفته است.

وی افزود: این نمونه از خودگذشتگی بیانگر این است که این فرزند برومند کردستان، با تربیت اسلامی و سر سفره حلال بزرگ شده و امروز با فداکاری و ایثار، جان شیرین خود را در طبق اخلاص گذاشت و قطعاً به آرمانی که مدنظرش بود نائل آمد.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه بر اساس آیات و روایات دینی، فضیلتی بالاتر از این نیست که انسان از بهترین و برترین داشته خود که همانا جان اوست برای رضایت و خشنودی خداوند از آن بگذرد و انفاق کند و به درجه ابرار که بالاترین درجات است برسد، گفت: بعضی انسان‌ها آنقدر در معنویت، خیرخواهی و دلسوزی به دیگران پیش می‌روند که صلاحیت رسیدن به این مقام را پیدا می‌کنند و امروز آرمان قهرمان، شیر مرد سنندجی توانست به این مرتبه از پاکی و شجاعت و انسانیت دست یابد.

زارعی‌کوشا تمجید و تجلیل از انسان‌دوستی، بزرگ‌مردی و ایثار و فداکاری را وظیفه خود و دیگر مسئولین دانست و خاطرنشان کرد: ما آرمان بنفشی را به عنوان الگویی شایسته برای جوانان و نسل‌های آینده شهر و کشورمان می‌دانیم و با هماهنگی شورای شهر و شهرداری، یکی از میادین یا خیابان‌های شهر سنندج را به نام این جوان فداکار نامگذاری خواهیم کرد.

وی از انجام اقدامات دیگری در حوزه رسانه برای معرفی این فداکاری بزرگ در راستای ماندگاری راه و رسم مرحوم آرمان بنفشی خبر داد.

مادر زنده یاد آرمان بنفشی نیز در این دیدار ضمن ابراز دلتنگی، از استاندار کردستان درخواست کرد نام آن مرحوم زنده نگه داشته شود.

روایت آرمانی که آرمانش رضایت خدا بود

به گزارش ایمنا، روز جمعه سی و یکم فروردین سال جاری یکی از اهالی روستای خلیچیان در اطراف شهر سنندج پس از اینکه فریادهای همسایه باغ خود را می‌شنود، برای کمک وارد باغ آنها می‌شود که می‌بیند چهار نفر داخل چاه آب گرفتار و دچار گازگرفتگی شده‌اند.

این جوان همسایه به نام «آرمان بنفشی» وارد چاه می‌شود و هر چهار نفر گرفتار را که یک پدر و سه پسر بوده‌اند از چاه بیرون آورده و نجات می‌دهد اما خودش در چاه گرفتار شده و غرق می‌شود.

در ادامه به آتش‌نشانی خبر می‌دهند و آنها به محل حادثه می‌رسند و چهار نفر نجات‌یافته از چاه را به بیمارستان کوثر سنندج منتقل می‌کنند، اما «آرمان بنفشی» جوان ناجی که کسی نبوده، او را نجات دهد، جانش را از دست داده است.

کد خبر 747388

دیگر خبرها

  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد + فیلم
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف | علت فوت زهره فکور صبور چه بود؟
  • جزییات جدید از پرونده مرگ مشکوک زهره فکورصبور
  • جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • آخرین خبر از پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن کارکنان انرژی اتمی در بوشهر