Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@12:41:15 GMT

روش های خانگی برای درمان سفیدی مو

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۶۰۱۲۹

زنجبیل می تواند موهایی که خاکستری شده اند را به رنگ طبیعیشان بازگرداند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که زنجبیل را پوره کرده و با شیر خمیری غلیظ از آن درست کنید و هفته ای یک بار این مخلوط را روی موهایتان قرار دهید. ناطقان: همه به خصوص زنان دوست دارند موهای درخشان یکدست، ضخیم و بلند داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی گاهی اوقات دچار کاهش رشد مو، ریزش مو یا خاکستری شدن مو می شوند. خبر خوبی که برایتان داریم این است که می توانید با یک روش طبیعی این مشکلات را ساده و کارآمد حل کنید.


درمان طبیعی و خانگی برای تقویت مو و افزایش رشد آن

عسل 1 قاشق غذاخوری

زنجبیل 1 ریشه

روغن زیتون 1 قاشق غذاخوری

ریشه زنجبیل را کاملا شسته رنده کنید آبش را بگیرید و با عسل و روغن زیتون مخلوط نمایید و هفته ای یک بار این مخلوط را روی موهای مرطوب گذاشته و بعد از 40 دقیقه بشویید.

ریشه زنجبیل حاوی ویتامین ها، منیزیم، فسفر و پتاسیم است که فولیکول های مو را تغذیه می کند و باعث افزایش ضخامت سالم موها می شود.

علاوه بر این زنجبیل دارای خاصیت ضد میکروبی قوی است که شوره سر را کنترل کرده و باعث افزایش رشد مو می شود.

عسل دارای مواد مغذی و آنزیم هایی است که به مو آبرسانی کرده و باعث درخشش آن ها می شود.

روغن زیتون حاوی آنتی اکسیدان های فراوان، ویتامین E و ویتامین A است که خواص مرطوب کننده داشته و از موخوره و شکستن موها پیشگیری می کند.

بهترین درمان خانگی برای معکوس کردن روند خاکستری شدن موها

موادی که در ماسک بالا به آن اشاره شد در بازگرداندن رنگ طبیعی موها هم نقش موثری دارند


از بین بردن موهای خاکستری با زنجبیل

درمان سفیدی مو در خانه با ترکیبی ساده

زنجبیل می تواند موهایی که خاکستری شده اند را به رنگ طبیعیشان بازگرداند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که زنجبیل را پوره کرده و با شیر خمیری غلیظ از آن درست کنید و هفته ای یک بار این مخلوط را روی موهایتان قرار دهید.


از بین بردن موهای خاکستری با عسل

با عسل هم می توانید رنگ موهایتان را به حالت اولیه بازگردانید فقط کافیست عسل را بر روی موهایتان قرار داده و بعد از نیم تا 1 ساعت بشویید.


از بین بردن موهای خاکستری با روغن زیتون

می توانید روغن زیتون را با روغن سیاه دانه مخلوط کرده و موهایتان را با این مخلوط چرب کنید. این ترکیب سال های زیادی است که برای پیشگیری از سفید شدن مو مورد استفاده قرار می گیرد.

این ترکیب فرایند سفید شدن موها را کند کرده و همزمان به تغذیه موها هم کمک می کند.

1 قاشق غذاخوری روغن سیاه دانه را با 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کرده و پوست سر را با این روغن ماساژ دهید و اجازه دهید 1 ساعت بماند سپس موهایتان را با آب گرم بشویید. یک هفته باید این کار را به صورت روزانه انجام دهید و پس از آن هفته ای 3 بار از این مخلوط استفاده کنید. منبع: سیمرغ برچسب ها: سفیدی مو ، درمان ، روش خانگی ، پیری ، طب سنتی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سفیدی مو درمان روش خانگی پیری طب سنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۰۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین روش سرخ کردن بادمجان با کمترین روغن (فیلم)

 

 

 

منبع : راهنماتو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز پخت برنج سرخ شده با تخم مرغ توسط آشپز ژاپنی (فیلم) نحوه پخت نودل گوشت ، یک غذاهای مشهور خیابانی بانکوک (فیلم) طرز تهیه همبرگر مرغ خانگی؛ ساده، سریع و خوشمزه (فیلم)

دیگر خبرها

  • هشدار جدی/ اگر این 7 غذا را دوباره گرم کنید و مصرف کنید مرگ آور خواهد بود
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق ودستگیری یک متخلف در زاهدان
  • درمان سرماخوردگی و آنفولانزا با این روغن
  • بهترین روش سرخ کردن بادمجان با کمترین روغن (فیلم)
  • طرز تهیه بستنی مگنوم خانگی در ۳ طعم مختلف (فیلم)
  • افزایش تنش بین ایران و اسرائیل یا بازگشت به منطقه خاکستری؟!
  • دانه چیا را اینگونه مصرف کنید تا لاغر شوید
  • روایتی از یک آخرالزمان اَنگل‌زده در سریالی کره‌ای
  • سریال کره‌ای «انگل: خاکستری»؛ روایتی تماشایی از یک آخرالزمان اَنگل‌زده
  • آغاز برداشت علوفه مخلوط از مزارع مازندران