Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-28@11:51:40 GMT

افتتاح مدرسه خیر ساز دکتر فروزمهر

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۶۰۴۲۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان امروز در آیین افتتاح این مدرسه گفت: این واحد آموزشی  با زیر بنای هزار و  518 متر مربع و با هزینه یک میلیارد و 400 میلیون تومان در مدت یکسال ساخته شد.

محمد حسین سجاد افزود: مدرسه فروزمهر دارای 12 کلاس، کارگاه آموزشی، کتابخانه، سالن سمعی و بصری، اتاق های اداری و سالن اجتماعات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این خیر مدرسه ساز، ساخت یک هنرستان دیگر را هم آغاز کرده است.

ناحیه سه آموزش و پروش شامل منطقه جنوب و جنوب غرب شهر اصفهان می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیما اصفهان مدرسه آموزش و پرورش ناحیه سه نوسازی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۰۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح آزادراه ۹.۶ کیلومتری جنوب‌ شرق تهران در سال جاری

تین نیوز

آزادراه شهید شوشتری به طول ۹.۶ کیلومتر در جنوب شرقی تهران را می توان یکی از پروژه های مهم مدیریت شهری در این دوره نام برد پروژه های که می تواند با بهره برداری از آن بار ترافیک در این محدوده را کاهش دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، در این دوره از مدیریت شهری تهران پروژه های مهمی در در دستور کار شهرداری قرار گرفته است که از آن جمله می توان به پروژه آزادراه شهید شوشتری اشاره کرد؛ پروژه ای که در جنوب شرقی پایتخت قرار دارد.

آزادراه شهید شوشتری کمربندی شرقی تهران است که اتوبان امام رضا(ع) را در جنوب شرق پایتخت به اتوبان شهید یاسینی متصل کرده و فاز نخست آن در سال جاری به طول 9.2 کیلومتر به بهره برداری خواهد رسید. افتتاح این کمربندی تا 5.5 درصد از ترافیک شرق پایتخت و تا 1.5 درصد از ترافیک تهران را خواهد کاست. این پروژه با سرعت بالایی در حال انجام است و با رفع باقیمانده معارضین امسال قطعاً فاز نخست آن افتتاح می شود و به این ترتیب کمربندی تهران در جنوب شرقی تکمیل می شود.

فاز دوم این پروژه نیز برای اجرا توافقات آن با منابع طبیعی انجام شده تا به طول 6 کیلومتر احداث شود. البته ممکن است دستخوش تغییراتی شود اما سه گزینه از سوی شهرداری تهران برای ادامه این پروژه پیشنهاد داده شده است که ترکیبی از پل، تونل و مسیرسازی است.

 

اجرای فاز دوم پروژه شهید شوشتری نیاز به همکاری سازمان های از جمله محیط زیست دارد. براساس اعلام مسئولان شهرداری تهران برآورد اعتبارات این پروژه در فاز نخست 700 میلیارد تومان بوده که ممکن است با تغییرات در پروژه این رقم تغییر داشته باشد.

به گزارش تسنیم، 22 آبان ماه سال گذشته نیز علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران به همراه علی سلاجقه؛ رئیس سازمان محیط زیست کشور بازدیدی را از محل فاز دوم پروژه شهید شوشتری داشتند.

زاکانی؛ شهردار تهران در این باره گفت: بخش دوم آزادراه شهید شوشتری وارد محدوده حفاظت شده می شود و حساسیت خاصی را به دنبال دارد که در مذاکرات با سازمان حفاظت محیط زیست بازدیدی از این منطقه صورت گرفت و مشخص شد که اختلاف نظر روی یک کیلومتر از آزادراه است.

در پایان این بازدید مقرر شد هیئت های کارشناسی شهرداری تهران و سازمان حفاظت از محیط زیست در تعامل با یکدیگر راه کارهای جایگزین را بررسی و بهترین ساز و کار را برای ادامه فاز دوم این پروژه انتخاب کنند.گفتنی است شهردار تهران و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در این بازدید بر ضرورت تکمیل این ابرپروژه شرق پایتخت در کنار حفظ و حراست از منطقه حفاظت شده سرخه حصار تأکید کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • احداث ۲۰۰۰ کلاس درس در اردبیل پیش بینی شده است
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزشی برای بهبود و تقویت زیرساخت‌های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • ۳۰ درصد مدارس اردبیل خیّرساز است
  • 30 درصد مدارس اردبیل خیّرساز است
  • افتتاح مدرسه در منطقه سیل زده سند حمزه دشتیاری سیستان وبلوچستان
  • افتتاح فضای آموزشی و پرورشی در نقطه صفر مرزی شهرستان دشتیاری
  • ارتقای کیفیت فضاهای آموزشی منطقه آزاد ماکو
  • افتتاح آزادراه ۹.۶ کیلومتری جنوب‌ شرق تهران در سال جاری