Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مدير تيم ملي فوتبال اميد گفت: مسئولين فدراسيون فوتبال و اعضاي هيات رئيسه با حمايت از تيم ملي فوتبال اميد، شرايط مناسبي را براي اين تيم مهيا کرده اند.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، حميد استيلي در خصوص مصوبه هيات رئيسه فدراسيون فوتبال گفت: خوشبختانه حمايت فدراسيون فوتبال و اعضاي هيات رئيسه در خصوص رفع مشکلات تيم ملي فوتبال اميد باعث شد تا انگيزه مضاعفي به تيم ملي فوتبال اميد تزريق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از حمايت هيات رئيسه و فدراسيون فوتبال خوشحالم و اميدوارم باشگاهها نيز همچون گذشته با تعامل بيش از پيش، زمينه اي را فراهم کنند که بدون دغدغه در مسابقات پيش رو حاضر شويم. عدم در اختيار گذاشتن بازيکن به تيم ملي فوتبال اميد مشکلي بود که ساليان سال گريبانگير اين تيم بود و اکنون با حمايت مسئولين اين معضل قابل حل است.
مدير تيم ملي فوتبال اميد در پايان درباره برگزاري اردوي اين تيم گفت: روز 30 تيرماه وارد اردو مي شوند و تهران را به مقصد عراق جهت انجام دو ديدار دوستانه در روزهاي 3 و 6 مرداد ماه ، ترک مي کنند. سپس تيم ملي روز 7 مرداد ماه به تهران باز خواهد گشت و پس از استراحت، از روز 11 مرداد ماه وارد اردو مي شود. پس از برگزاري چند جلسه تمريني، اين تيم روز 15 مرداد ماه به چين سفر مي کند تا يک ديدار دوستانه با تيم ملي فوتبال اميد چين در روز 18 مرداد ماه برگزار کند. پس از پايان اين ديدار دوستانه، ملي پوشان مستقيم به اندونزي سفر خواهند کرد تا در رقابتهاي اسيايي به مصاف عربستان، کره شمالي و ميانمار بروند.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۰۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس

به گزارش خبرنگار مهر، «علی کریمی فیروزجایی» عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) صحن مجلس، اعلام کرد: سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور طی پیامی از نمایندگان، اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از هیات رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی به جهت صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کرد.

کد خبر 6092229 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم