Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛قرار بود به دفترخانه برویم که با میترا بحثم شد، وی چاقویی را که با آن خودزنی کرده بود، روی گلویش گذاشت، من نیز در یک لحظه عصبی شدم، چاقو را از دستش گرفتم و ...

 صبح روز گذشته مرد جوانی به نام پدرام با حضور در پلیس آگاهی پایتخت اعلام کرد که همسرش را روز چهارشنبه (۲۰ تیر جاری) در اسلامشهر به قتل رسانده و به خاطر عذاب وجدان تصمیم گرفته خودش را به پلیس معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این متهم پس از اعتراف به قتل همسرش بازداشت شد و پیش از ظهر امروز به دادسرای امور جنایی تهران انتقال یافت.

بیشتر بخوانید:قتل پدر زن سابق در مقابل دادگاه خانواده 

پدرام درباره جزئیات قتل همسرش به بازپرس امور جنایی تهران گفت: حدود چهار سال قبل با دختری به نام سهیلا ازدواج کردم و صاحب دختر شدم تا اینکه دو سال قبل به دلیل بیماری اعصاب و روان در بیمارستانی بستری شدم و در بیمارستان با دختری به نام میترا که او هم بیماری اعصاب و روان داشت، آشنا شده و تصمیم گرفتم با وی ازدواج کنم، در نهایت دو سال پس از ازدواج با سهیلا، وی را طلاق داده و با میترا ازدواج کردم.

میترا به من گفت: پیش از ازدواج با من، دو ازدواج ناموفق داشته، اما پس از مدتی متوجه شدم دروغ گفته؛ دو شناسنامه دارد و پیش از ازدواج با من چهار ازدواج ناموفق داشته است که از همان زمان اختلاف بین من و میترا شروع کرد و سر همین موضوع با همدیگر قهر کردیم.

وی ادامه داد: یک روز که با هم دعوایمان شده بود، میترا با چاقو خودزنی کرد البته سابقه خودزنی داشت و موادمخدر نیز مصرف می‌کرد، از خانه خارج شد و چند روز قبل از قتل در تماس با من گفت که باید از هم جدا شویم، من نیز روز حادثه با وی در نزدیکی دادگاه خانواده اسلامشهر قرار گذاشتم که پس از مراجعه به دادگاه گفتند باید قبل از دادگاه به دفترخانه برویم، قرار بود به دفترخانه برویم که با میترا بحثم شد، وی چاقویی را که با آن خودزنی کرده بود، روی گلویش گذاشت، من نیز در یک لحظه عصبی شدم، چاقو را از دستش گرفتم و چند ضربه به او زدم، در آن لحظه حواسم جمع نبود، پشیمان شدم و با اورژانس تماس گرفتم، اما نمی‌دانم چه شد که با خودرویم فرار کردم و به تهران آمدم.

پدرام اظهاراتش به بازپرس را اینگونه ادامه داد: میترا را دوست داشتم و نمی‌خواستم این اتفاق بیافتد، در نهایت موضوع را به مادرم گفتم و، چون عذاب وجدان داشتم همراه با مادرم نزد پلیس رفتیم و به قتل اعتراف کردم.

متهم پس از این اظهارات با دستور محسن مدیرروستا؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت بازداشت شد و با توجه به اینکه قتل در شهر اسلامشهر به وقوع پیوسته بود، پرونده با صدور قرار عدم صلاحیت برای رسیدگی به دادسرای مربوطه در اسلامشهر ارسال شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

قتل زن جوان توسط همسرش در اسلامشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس

طرفداری | امید عالیشاه طی یک حرکت رونالدینیویی تولد همسرش را تبریک گفت.

امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در اقدامی جالب، با انتشار عکس خود در یک استوری اینستاگرامی، تولد همسرش را تبریک گفت. این اقدام کاپیتان پرسپولیس عده زیادی را یاد حرکت ماتوئیدی بازیکن سابق یوونتوس انداخت که با اسکرین شات از صفحه سرچ گوگل، ولنتاین را به همسرش تبریک گفته بود.

امید عالیشاه نوشت:

چه اسفندها دود کردیم برای تو. ای آرزوی اردیبهشتی که گفتند این روزها میرسی از همین راه. زادروزت مبارک همسر عزیزم.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • جنایت عشقی در خیابان جردن
  • نیروی جوان جامعه عامل پیشرفت های آتی خواهند بود/ شرایط وام فرزندآوری تسهیل شود
  • سیاست‌های مشوق جمعیتی دولت در فرهنگ جوانی جمعیت اثرگذار است
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار وام ازدواج هستند
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار تسهیلات ازدواج هستند
  • رابطه عاشقانه به خون کشیده شد / قتل هولناک زن جوان با ضربات چاقو
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی