Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@06:24:24 GMT

سپاه، حامي مواضع استکبار ستيزي دولت

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۶۰۹۴۶

سپاه، حامي مواضع استکبار ستيزي دولت

خبرگزاري آريا-نماينده ولي فقيه در سپاه گفت: سپاه از مواضع اخير دولت و ايستادگي در برابر استکبار که در راستاي تحقق منويات نظام اسلامي است ، حمايت مي کند.
به گزارش خبرگزاري آريا، حجت الاسلام والمسلمين عبدالله حاجي صادقي در نخستين نشست خبري خود در اين سمت افزود : سپاه هرگاه مسئولان در انجام ماموريت ها و خدمت به مردم و تحقق اهداف نظام حرکت کنند ، بي ترديد حامي آنها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي رعايت دو شرط تبعيت از سياست هاي کلي نظام و نيز خدمتگزاري به مردم از سوي دولت ها را دو شرط حمايت سپاه از آنان بيان کرد.
حاجي صادقي در ارزيابي شرايط فعلي جامعه نيز گفت : اکنون وضع ما با گذشته تفاوتي نکرده و درگيري جبهه استکبار با ما با شيوه هاي مختلف از جمله فتنه ها ، تهديدها و تحريم ها بوده است.
وي افزود : در اين مقطع نيز اگر ما قدردان ولايت باشيم که عالي ترين راهبردها و هدايت ها را براي مبارزه با استکبار طراحي مي کند ، بدون شک موفق خواهيم شد و سپاه هم با تمام وجود و به عنوان سرباز ولايت از نظام و سياست هاي آن حمايت مي کند.
نماينده ولي فقيه در سپاه گفت : در برابر استکبار گرگ صفت ، تنها راه عقب راندن ان ؛ ايستادگي و شهامت است نه انفعال و کوتاه آمدن.
وي تصريح کرد : ايستادگي هزينه دارد و در برابر استکبار که اهل مذاکره نيستند ، بايد ايستاد چرا که استکبار بجز بردگي ملتها چيزي نمي خواهد.
بصيرت سياسي رکن واجب سپاه و شرط پاسداري است
نماينده، ولي فقيه در سپاه پاسداران اسلامي بصيرت سياسي را رکن واجب براي سپاه و شرط پاسداري از نظام دانست و گفت: بصيرت سياسي به معني درک درست از موقعيت، توطئه، شناخت دشمن، نقشه‌ها، تکاليف و وظايف خود­ است.
­ حجت الاسلام والمسلمين عبدالله حاجي صادقي در نخستين نشست خبري خود در اين سمت، در خصوص دخالت سپاه در مسايل سياسي با بيان اين که سپاه بصيرت­ و بينش سياسي دارد، افزود: کسي که اگر بصيرت سياسي نداشته باشد يعني دين ندارد.
وي با بيان اين که آنچه سپاه نبايد در آن ورود پيدا کند و نمي‌کند، جبهه بندي است، گفت: جناح بندي و محدود شدن به برخي جناح‌هاي سياسي سم کشنده است و جايز نيست و هم حضرت امام (ره) و هم مقام معظم رهبري آن را ممنوع کرده اند.
حجت الاسلام والمسلمين حاجي صادقي با بيان اينکه سپاه در جبهه انقلاب و دفاع از نظام و مقابله با جبهه استکبار حضور دارد، تصريح کرد: بصيرت به معني جبهه انقلاب و استکبار را شناختن است و سپاه در اين راه ذره‌اي از حفظ انقلاب و نظام کوتاه نمي‌آيد، به همين دليل دشمنان با سپاه دشمني مي‌کنند.
وي ماهيت ديني انقلاب، هدايت کننده انقلاب، اقتدار بخش انقلاب­ و استکبارستيزي را چهار رکن از ارکان انقلاب اسلامي بيان کرد و گفت: در دفاع از اين ارکان سپاه حضور دارد. ­
حجت الاسلام و المسلمين حاجي صادقي تاکيد کرد: در جبهه انقلاب گروه‌ها و احزاب مختلفي حضور دارند که سپاه وابسته به هيچ کدام نيست.
وي با بيان اينکه ما نبايد ميان بصيرت سياسي و دخالت سياسي خلط کنيم، تصريح کرد: فلسفه وجودي سپاه حفظ انقلاب و ارکان آن است.
حجت الاسلام گفت: در عين حال سپاه مواضعي مي‌گيرد که ممکن است جناحي و موافقت با آن جناح و­ ­جناح ديگر تلقي شود و جناحي هم مخالفت با آن را بکند، اما سپاه اين گونه عمل نکرده است.
وي بابيان اينکه همانطور که ولايت به کل امت تعلق دارد، گفت:­­ سپاه نيز افتخارش اين است که خدمتگذار همه مردم باشد.
نماينده، ولي فقيه در سپاه پاسداران در پاسخ به اين سوال که آيا برخي اظهارنظر‌هاي فرماندهان سپاه در حوزه مسايل سياسي، موضع رسمي سپاه است؟ گفت: ما يک مواضع رسمي داريم که يا فرمانده کل سپاه يا نماينده، ولي فقيه يا سخنگوي سپاه بيان مي‌کنند.
حجت الاسلام و المسلمين حاجي صادقي افزود:، اما افراد مواضع­ و ديدگاه‌هايي دارند که محترم است، اما هيچ کدام را نمي‌توان جزو مواضع سپاه گذاشت.
اگر دشمن متعرض انقلاب اسلامي شود، تمام موجوديتش به خطر مي‌افتد
نماينده، ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت:­ اگر دشمن بخواهد متعرض انقلاب اسلامي شود، تمام موجوديت اش به خطر مي‌افتد. ­
حجت الاسلام والمسلمين حاجي صادقي­ در نشست خبري گفت: سپاه پاسداران در همه عرصه‌ها اعم از دريا، هوا و زمين در اوج آمادگي است.
وي با بيان اين که سپاه از نظر اطلاعاتي، نيرو­ و تجهيزات و همچنين عمليات؛ آمادگي مقابله با دشمن را دارد، افزود:­ يکي از اين عرصه ها، تنگه هرمز است و دشمن اين موضوع را مي‌داند و به همين علت دشمني خود را با سپاه تشديد کرده است.
وي با تاکيد بر اين که در دفاع از انقلاب همه يک دست هستيم، گفت: ممکن است در داخل برخي مسئولان سليقه‌هاي مختلفي داشته باشند، اما سپاه در جبهه انقلاب از کليت نظام و آرمان‌هاي آن­ دفاع مي‌کند و اين مربوط به يک دولت و رييس جمهور نيست، بلکه هر دولت و رييس جمهوري در راستاي منويات انقلاب اسلامي باشد، سپاه از آن حمايت خواهد کرد.
سپاه­ خود را خدمت گذار نظام، مردم و مسئولان مي‌داند، به شرط آن که سياست‌هاي کلان نظام و خدمت گذاري به مردم فراروي مسئولان باشد و اين‌ها جز باوفاداري با اصول انقلاب امکان پذير نيست.
وي ابراز اميدواري کرد: در شرايط کنوني اين ناشي گري استکبار باعث انسجام بيشتر ما در پيمودن مسير انقلاب شود.
حجت الاسلام و المسلمين حاجي صادقي با بيان اينکه از دشمن غير از دشمني نبايد انتظار داشت، گفت: در اين مقطع نيز ما اگر قدردان و قدرشناس ولايت باشيم، بدون شک موفق خواهيم بود و دشمن ناکام خواهد ماند.
وي با بيان اينکه در وضعيت فعلي سپاه پاسداران با تمام وجود به عنوان سرباز ولايت هرجا و در هر صحنه‌اي که مقام معظم رهبري فرماني داشته باشند، انجام مي‌دهد، افزود: همچنين از مسئولاني که به دنبال تحقق تدابير مقام رهبري و نظام هستند با تمام قدرت حمايت مي‌کند.
حجت الاسلام و المسلمين حاجي صادقي در خصوص حضور نمايندگي، ولي فقيه در جبهه مقاومت گفت: ما نيز مانند فرماندهان خود در جا‌هايي که نياز باشد و فرماندهان بخواهند کمک خواهيم کرد.
وي در پاسخ به اين سوال که اخيرا شبهاتي مطرح مي‌شود که روسيه خواستار خروج ايران از سوريه است، گفت: ارتباط ما با همسايگان خود از جمله سوريه و روسيه بسيار خوب است.
حجت الاسلام والمسلمين حاجي صادقي با بيان اينکه اين موضوع استکبار را نيز بسيار عصباني کرده است، افزود: سفر اخير مشاور عالي مقام معظم رهبري در امور بين الملل به روسيه و مذاکرات در آن کشور بسيار کار خوبي بوده است.
وي تصريح کرد: حضور ما در سوريه مادامي که دولت آن بخواهد، ادامه خواهد داشت.
حجت الاسلام والمسلمين حاجي صادقي با طرح اين سوال که چرا آمريکايي‌ها از هزاران کيلومتر آن طرف‌تر مي‌گويند که ما در سوريه منافع داريم و بايد در آنجا بمانيم، افزود: چرا بايد اين گونه باشد در حالي که از ما براي حضور در سوريه و دفاع از مظلوم دعوت شده است­ و از سوي ديگر دفاع از مظلوم وظيفه ديني ماست.
وي با بيان اين که استکبار بدون دعوت و با پيمودن هزاران کيلومتر در سوريه حاضر مي‌شود، گفت: استکبار حضور خود را تامين منافع خود بيان مي‌کند در حالي که حضور ما در سوريه به درخواست دولت آن کشور است.
نماينده، ولي فقيه در سپاه با بيان اين که مشاوره‌ها و حمايت‌هاي انقلاب اسلامي ايران از سوريه رمز ماندگاري و مقاومت سوريه است، افزود: دشمن مي‌خواهد اين موضوع را خدشه دار کند که به لطف الهي اين آرزو را به گور خواهد برد.
وي به آرزوي ديگر استکبار در خصوص احياي داعش به شکلي ديگر اشاره کرد و گفت: استکبار خود داعشي را براي يک اهدافي به وجود آورد، اما در جاهايي­ از دست شان در رفت.
حجت الاسلام والمسلمين حاجي صادقي افزود: اکنون نيز به اين جمع بندي رسيده اند که داعشي بايد تحت کنترل آنان باشد و نبايد از بين برود چراکه داعش بهترين راه مقابله با انقلاب اسلامي براي آنان است.
وي گفت: دشمن به دنبال آن است که انقلاب اسلامي منطقه و صحنه را خالي کند تا آنان بتوانند داعش جديد را احيا کنند، اما مطمئن باشند که انقلاب اسلامي با فرهنگي که ايجاد کرده است در همه جاي دنيا حضور فعال دارد.
نماينده، ولي فقيه در سپاه با بيان اين که سپاه پاسداران خدمت گذاري به دين و انقلاب را با خدمت گذاري به مردم در مقابل هم نمي‌بيند، افزود: در فرهنگ قرآني ما خدا و مردم در مقابل هم نيستند.
وي خدمت به مردم را بالاترين عبادت براي انسان دانست و گفت: سپاه در عرصه‌هاي سازندگي، خدمت به مردم، کار‌هاي بزرگي که نظام اقتضا کند، از جمله قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء حضور پيدا مي‌کند.
حجت الاسلام و المسلمين حاجي صادقي تصريح کرد: اين حضور با انگيزه و هدف اقتصادي نيست بلکه با هدف پاسداري از انقلاب و خدمت گذاري به مردم است چرا که اين مردم انقلابي ما هستند که انقلاب را چهل ساله کردند و استکبار را به عقب رانده اند.
وي با بيان اينکه خدمت گذاري به مردم را براي خود افتخار مي‌دانيم، گفت: با تمام وجود مفتخريم که با خدمت به مردم به خدا نزديک شويم و باکي از فضاسازي و جوسازي‌هاي دشمن نداريم.
حجت الاسلام و المسلمين حاجي صادقي در خصوص پيروزي حزب الله درجنگ 33 روزه و تاثير ونقش اين پيروزي در کل محور مقاومت گفت: يکي از ابعاد انقلاب اسلامي، حمايت از نهضت‌هاي اسلامي، مظلومان و مسلمانان بوده است.
وي با اشاره به سفر نخست وزير ­­رژيم اشغالگر صهيونيستي به کشور‌هاي مختلف افزود:­ اين سفر به علت آن است که اين فرد به جمع بندي رسيده که انقلاب اسلامي کاري کرده که اسرائيلي که روزي در برابر سنگ و حمله‌هاي فردي بچه‌هاي فلسطيني قرار گرفته بود، امروز در برابر موشک‌هاي آن بچه‌ها قرار گرفته است.
حجت الاسلام والمسلمين حاجي صادقي با بيان اين که اين فکر و باور را انقلاب اسلامي در نيرو‌هاي فلسطيني ايجاد کرده است، گفت: رژيمي که شعار نيل تا فرات را سر مي‌داد امروز به اين فکر است که چگونه از نابودي خود جلوگيري کند.
وي افزود: رژيمي که درظرف چند روز همه ارتش‌هاي عربي را شکست مي‌داد حالا در برابر گروه‌هاي کوچک به زعم آن‌ها مانند حزب الله و حماس شکست مي‌خورد.
حجت الاسلام و المسلمين حاجي صادقي گفت: يکي از پيروزي‌هاي بزرگ جبهه انقلاب، اقدامات خوبي بود که هم حزب الله لبنان و هم نيرو‌ها در غزه و حماس و ديگر عرصه‌ها خلق کرده اند.
وي افزود: اين پيروزي‌ها نقطه عطفي در شکل گيري گفتمان مقاومت و پايان افسانه شکست ناپذيري رژيم صهيونيستي بوده است.
حجت الاسلام والمسلمين حاجي صادقي گفت: امروز با مقاومت نه يک ارتش بزرگ بلکه با گروه انقلابي و حزب الهي مانند برادران حزب الله سخت‌ترين تهاجم‌ها دفع شد که اين اختصاص به شيعه هم ندارد.
وي با بيان اين که روحيه مقاومت و ايستادگي نه فقط در منطقه بلکه در دنيا احيا شده است، افزود: اين همان چيزي است که هم رژيم اشغالگر و هم استکبار را و هم بعضي کشور‌هاي عربي که حيات خود را نوکري براي استکبار مي‌دانند، به خطر انداخته است.
حجت الاسلام والمسلمين حاجي صادقي گفت: برخي کشور‌هاي عربي هم تامين کننده منابع مالي استکبار و هم ذلت حاکميت آمريکا را پذيرفته اند تا آن جايي که استکبار صريحا مي‌گويد ما نگاه مان به فلان کشور عربي مانند يک گاو شيرده است.
وي با ابراز تاسف از اين موضوع گفت: اميدوارم روزي برسد که حاکمان اين کشور‌ها مانند ملت‌هاي خود به دنبال عزت اسلامي باشند.
نماينده، ولي فقيه در سپاه در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به عمر چهل سالگي انقلاب اسلامي گفت: در تاريخ اسلام براي نخستين بار است که حاکميت و نظام حکومت ديني به چهار دهه مي‌رسد.
وي با بيان اينکه هيچ زماني نه در زمان معصومان و نه در زمان غيبت، نظام ولايي که چهاردهه حاکميت را در دست داشته باشد، نداشتيم، افزود: در اين چهل سال انقلاب اسلامي برغم همه توطئه‌ها، تهاجم‌ها، فتنه‌ها و تلاش همه جانبه استکبار فراز و نشيب‌هاي زيادي داشته، اما توقف نداشته است.
حجت الاسلام والمسلمين حاجي صادقي گفت: امروز جبهه استکبار اقرار و اعتراف دارد که انقلاب اسلامي مرگ تدريجي استکبار را رقم زده و موجوديت آنان را در مرحله اول و شاخص‌هاي ابرقدرتي را درمرحله دوم تهديد مي‌کند.
وي با بيان اين که انقلاب، چون زنده و در حال اثرگذاري است، دشمن هم دارد، گفت: اگر انقلاب زنده و در حال حرکت نبود دشمني نيز نمي‌داشت.
حجت الاسلام والمسلمين حاجي صادقي با بيان اين که، چون انقلاب زنده است، حافظ و نگهبان در برابر دشمن مي‌خواهد، گفت: از دشمن نمي‌توان انتظاري جز دشمني داشت و استکبار دشمن انقلاب اسلامي است و در هرجا هراقدامي از دستش برآيد براي دشمني با انقلاب انجام مي‌دهد.
وي افزود: مهم اين است که انقلاب حافظاني با بصيرت، شجاعت و آمادگي داشته باشد تا در هرزماني بتواند نقشه دشمن را فهميده و فتنه و نيرنگ او را به خوبي تشخيص دهد و در مقابل او بهترين راهکار را برعهده گيرد.
حجت الاسلام والمسلمين حاجي صادقي گفت: اين کار در مرحله نخست برعهده سکان دار نظام يعني رهبري و در مرحله دوم بر دوش ملت است.
وي پيوند امت و ولايت را رمز ماندگاري انقلاب در اين چهل سال بيان کرد و گفت: سه وضع براي مسلمانان متصور است که يکي امت مسلمان بدون ولايت و رهبري که تلقي دشمن اين است که اين امت خطري ندارد.
نماينده، ولي فقيه در سپاه؛ امام بي امت را وضعيت دوم براي مسلمانان بيان کرد و گفت: اين امام نيز اقتدار ندارد.
وي امت متصل به ولايت را وضعيت سوم مسلمانان برشمرد وافزود: اين امت شکست ندارد و چهل سالگي انقلاب به علت اين پيوند است.
حجت الاسلام و المسلمين حاجي صادقي با بيان اينکه تجسم و عينيت يافتن قدرت مردم در نهاد مقدس بسيج و سپاه تبلور پيدا مي‌کند، گفت: بسيج چيزي نيست جز امت اسلامي سازمان دهي شده براي سنگرنشيني خط مقدم انقلاب.
وي فلسفه وجودي سپاه را نيز دفاع همه جانبه در همه عرصه‌ها از انقلاب اسلامي و دست آورد‌هاي آن بيان کرد و افزود: سپاه هرجا خطري را متوجه انقلاب ديد ماموريتش آن است که حضور يابد.
حجت الاسلام و المسلمين حاجي صادقي استقامت فکري و استقامت عملي را دو رکن براي بسيج و سپاه در خصوص حفاظت از انقلاب اسلامي ذکر کرد و گفت: اساسي‌ترين عامل ايماني و قرآني براي ماندن در صراط مستقيم، استقامت فکري و گرفتار ترديد نشدن و با شبهات منفعل نشدن است.
وي روحيه انقلابي و جهادي را نيز از ديگر ارکان بسيج و سپاه براي سنگرنشيني انقلاب بيان کرد و افزود: براي تحقق اين دو ويژگي بزرگ و تقويت هرچه بيشتر پيوند امت با ولايت و سپاه وبسيج با ولايت نهاد نمايندگي، ولي فقيه در سپاه از همان آغاز به امر حضرت امام (ره) شکل گرفت.
حجت الاسلام و المسلمين حاجي صادقي ارتقا بصيرت ديني، تقويت روحيه انقلابي و جهادي و معنويت را مطالبه مقام معظم رهبري از نماينده، ولي فقيه در سپاه بيان کرد و گفت: معظم له راهکار اساسي اين موضوع را دو محور يکي ارتباط و بهره گيري از حوزه‌هاي علميه و روحانيون آگاه و تاثيرگذار و ديگري تعامل و ارتباط سازنده با فرماندهي بيان کردند.
وي در خصوص برنامه‌ها به برگزاري نخستين اجلاس بسيج اساتيد حوزه‌هاي علميه چهار استان اشاره کرد و گفت: اين اجلاس از 26 تير به مدت سه روز در مشهد مقدس برگزار خواهد شد و اساتيد حوزه‌هاي علميه قم، تهران، مشهد و اصفهان در آن حضور خواهند داشت.
حجت الاسلام و المسلمين حاجي صادقي شعار اين همايش را (حوزه انقلابي، رسالت اساتيد و نخبه‌هاي بسيجي) بيان کرد و افزود: در اين همايش قصد آن است که بتوانيم پيوند نهاد بسيج و سپاه را روزبه روز افزايش دهيم.
وي اعلام حضور انقلابي و آمادگي اساتيد حوزه‌هاي علميه در دفاع از انقلاب، تقويت انسجام، هم افزايي، بصيرت و فعال‌تر شدن اساتيد و نخبه‌هاي حوزه‌هاي علميه در جهت ماندگاري انقلاب اسلامي و نيز آمادگي بيشتر براي بصيرت افزايي و نقش آفريني اساتيد و روحانيون در هدايت ساير اقشار بسيج و همچنين آگاهي و بصيرت نسبت به توطئه‌ها و نقشه‌هاي جديد استکبار و راهکار‌هاي مقابله با آن و نمايش ولايت مداري، تبعيت حوزه‌هاي علميه و روحانيت بسيجي از رهبري را از اهداف اين همايش برشمرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سپاه استکبار دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۰۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران جان می‌دهد تا عزت ایران و ایرانی باقی بماند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی در سپاه تاکید کرد: سپاه مکتبی الهی و خدایی است که مولود انقلاب، اسلام و قرآن بوده و جان و آبرو می‌دهد تا زندگی، آبرو و عزت ایران و ایرانی باقی بماند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه امروز ضمن تبریک فرارسیدن هفته کار و کارگر گفت:کارگران عزت آفرین و قدرت آفرین بوده و تامین کننده استقلال، امنیت اقتصادی و غذایی کشور هستند.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته معلم و سالگرد شهادت شهید مطهری تصریح کرد: هر آنچه داریم، مدیون معلمان هستیم چرا که مطابق فرموده خداوند متعال "اللَّهُ وَلِیُّ الَّذینَ آمَنوا یُخرِجُهُم مِنَ الظُّلُماتِ إِلَى النّورِ ۖ وَالَّذینَ كَفَروا أَولِیاؤُهُمُ الطّاغوتُ یُخرِجونَهُم مِنَ النّورِ إِلَى الظُّلُماتِ ۗ أُولٰئِكَ أَصحابُ النّارِ ۖ هُم فیها خالِدونَ"آیه 257 سوره بقره، معلم و مربی جهل‌ها را می‌زداید و به سمت نورانیت انسان را هدایت می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان ادامه داد: اگر ما می‌توانیم دانشی داشته باشیم همه اینها به برکت وجود معلمان و استادان است که متربی خود را آموزش می‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی در سپاه تاکید کرد: سپاه مکتبی الهی و خدایی است که مولود انقلاب، اسلام و قرآن بوده که جان و آبرو می‌دهد تا زندگی، آبرو و عزت بماند.

حجت‌الاسلام بیگدلی با بیان اینکه سپاه با عزت و قدرت توانسته است خدمات رسانی و فعالیت کند، خاطرنشان کرد: فرماندهان و پاسداران ما مکتبی قرآنی و حسینی هستند و این رمز بقای این عظمت است که امروز می‌بینیم.

وی با اشاره به نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: تا زمانی که جان بر کفان نیروهای مسلح هستند، عزت و عظمت و قدرت مضاعف می‌شود، زیرا این عزیزان در راستای عظمت و عزت الهی تلاش می‌کنند.

حجت الاسلام بیگدلی در ادامه با اشاره به وظایف نهاد نمایندگی در سپاه پاسداران گفت: ارتقا و تعمیق بصیرت و معرفت دینی، رواج اندیشه ارزش‌ها و نمادها و سبک زندگی اسلامی و دینی و شئونات فرهنگی و اسلامی، پاسداری از پاسداری و حفظ و حراست از پاسداران، تعمیق رواج معارف، روحیه و عمل انقلابی و جهادی یکی برخی از این وظایف است.

وی تاکید کرد: سپاه خود به تنهایی حرکت نمی‌کند بلکه همراه و همسو با سایر دستگاه‌هاست، زیرا سپاه از مردم و برای مردم است.

این مسئول با بیان اینکه سال گذشته بیش از 23 هزار نشست بصیرتی و معرفتی در پایگاه‌های مقاومت در نهادهای مختلف مجموعه‌های مرتبط برگزار شد، اذعان کرد: بیش از یک میلیون نفر در مجموع کل در این جلسات حضور یافتند.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه بیش از 400 برنامه در هفته عقیدتی امسال در زنجان اجرا می شود، ادامه داد:گلباران و عطرافشانی مزار و تجدید میثاق با شهدا، برگزاری همایش حکمت مطهر در راستای تبیین اندیشه‌های شهید مطهری، سخنرانی قبل از خطبه در نماز جمعه، سرکشی از خانواده‌های شهدا و معلمین و مربیان ، برگزاری مسابقات قرآن و کتابخوانی آثار شهید مطهری برخی از برنامه هاست.

وی در پایان بابیان اینکه پاسداران و بسیجیان تربیت شده مکتب امام حسین(ع) و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستند، یادآور شد: عزت و امنیت و اقتدار امروزمان را مرهون رشادت‌های این عزیزان و شهدا هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • سپاه پاسداران جان می‌دهد تا عزت ایران و ایرانی باقی بماند
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • عملیات وعده صادق تکرار ناکامی استکبار در صحرای طبس بود
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم)
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • شورش بزرگ در دانشگاه های آمریکا / حمایت واشنگتن از اسرائیل بالاخره کار دستش داد/ تلاش دولت برای سرکوب معترضان عدالتخواه با بهانه «یهودی ستیزی»