Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@20:49:49 GMT

ساعت کار کارمندان علوم پزشکی از فردا تغییر می کند

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۶۱۰۷۴

ساعت کار کارمندان علوم پزشکی از فردا تغییر می کند

ساعات کاری جدید کلیه واحد های تابعه علوم پزشکی اصفهان به جز مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان های سطح استان اصفهان اعلام شد.

به گزارش سرویس علمی ایمنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دراطلاعیه ای ساعت کاری جدید واحدهای تابعه علوم پزشکی اصفهان را اعلام کرد. در متن این اطلاعیه آمده است:

با عنایت به بخشنامه شماره ۲۰/۴/۳۰۰۶۳ مورخ ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری استان و در راستای کاهش و صرفه جویی در مصرف انرژی، به اطلاع می رساند از تاریخ شنبه ۲۳ تیرماه ساعات کاری کلیه واحد های تابعه به جز مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان های سطح استان تا اطلاع ثانوی بدین شرح می باشد:

معاونت های درمان، بهداشتی، غذا و دارو، شبکه های بهداشت و درمان (کلیه واحد های زیر مجموعه شبکه ها) و مراکز تحقیقاتی :
از شنبه تا پنج شنبه
ساعت شروع: ۶:۳۰ ‌
ساعت خاتمه : ۱۳:۳۰
واحد های مستقر در پردیس دانشگاه:
از شنبه تا چهارشنبه
ساعت شروع : ۶:۳۰
ساعت خاتمه : ۱۴:۱۵
لازم به ذکر است مکاتبه و اطلاع رسانی مربوط به بخشنامه فوق در روز شنبه از طریق حوزه ریاست دانشگاه به کلیه واحد های تابعه ارسال و از روز یکشنبه ۲۴ تیرماه عملیاتی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تغییر ساعت کار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۱۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما­  دکتر بنار در نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قم در حال برگزاری است افزود: ما در مجموع ۲۶۳ هزار دانشجو داریم که از این تعداد بیش از ۸۶ هزار دانشجوی خوابگاهی مجرد و ۸۶۴ دانشجوی خوابگاهی متأهل هستند و ۵ هزار متقاضی داریم که خوابگاه ندارند. مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت با بیان اینکه تعداد خوابگاه‌های متأهلی هزار و ۶۹ و مجموعه تخت‌های خوابگاه‌های مجردی ما ۹۱ هزار تخت است، گفت: با توجه به فرسودگی برخی خوابگاه‌ها و پذیرش دانشجویان جدید حدود ۵۷ هزار تخت نیاز داریم که باید اضافه شود.

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی فردا شنبه، یکم اردیبهشت
  • پس‌لرزه‌های تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ نگاهی به روزهای کاری ۷ کشور عربی | اینفوگرافیک
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • شناسایی و پلمپ یک واحد طب سنتی غیرمجاز در سرایان
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور وزیر بهداشت
  • انجام ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تست آزمایشگاهی در کردستان
  • پارک علم و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان رسید
  • اوقات شرعی فردا پنج شنبه ۳۰ فروردین
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها از کی اجرا می‌شود؟
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد