Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-برای ثبات بازار و نظارت بر عرضه و احتکار کالاهایی که با ارز دولتی وارد شده‌اند، از روز شنبه ستاد تشدید مبارزه با احتکار و اختفاء به طور ویژه آغاز بکار می کند. رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان تهران با ارسال نامه ای آنی و حائز اهمیت به رئیس اتاق اصناف ایران با موضوع اقدامات تعزیراتی مشهود، خواستار نصب پارچه یا تابلو بر سر محل کسب و یا تعطیلی موقت و تعلیق پروانه کسب متخلفین محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یدالله صادقی رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان تهران با ارسال نامه ای آنی و حائز اهمیت به علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران با موضوع «اقدامات تعزیراتی مشهود» خواستار نصب پارچه یا تابلو بر سر محل کسب و یا تعطیلی موقت و تعلیق پروانه کسب متخلفین محکوم شد.

در نامه وزارت صنعت به اتاق اصناف آمده است: دستور فرمایید به منظور ایجاد ثبات و آرامش در سطح بازار با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و برقراری گشت‌های مشترک بازرسی با ارگانهای ذیربط نظارت و بازسی لازم را معمول نماید.

بنابراین گزارش، محمد شریعتمداری وزیر صنعت معدن و تجارت روز گذشته از آغاز به کار ستاد تشدید مبارزه با احتکار خبر داد و در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: در راستای شفافیت، گزارش وزارت صمت درباره واردات خودرو و فساد زنجیره‌ای بجا مانده از قبل، به رییس جمهور تقدیم شد.

برای ثبات بازار و نظارت بر عرضه و احتکار کالاهایی که با ارز دولتی وارد شده‌اند، از روز شنبه ستاد تشدید مبارزه با احتکار و اختفاء به طور ویژه آغاز بکار می کند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 گرانفروشی وزیر صنعت احتکار رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۱۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت

یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرمسار، یک واحد تولید باطری در شهرستان گرمسار با حضور عباس علی آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در قالب دومین دور سفر هیئت دولت به استان سمنان سفر کرده است.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قول وزیر صنعت برای کمک به صنعتگران
  • پیگیری راه اندازی موزه معدن در کرمان
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان شمالی از گلایه مندی کشاورزان استان از افزایش قیمت کودهای شیمیایی در آغاز سالجاری خبر داد
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • فرایند استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی در سیستان‌ و بلوچستان آغاز شد
  • برگزاری انتخابات اتاق اصناف کشاورزی در خاتم
  • احتمال کاهش اینتاکدهای مالیاتی تا خرداد