Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@02:29:24 GMT

شهرکهای صنعتی تخصصی در مازندران ایجاد شود

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۶۱۴۰۳

شهرکهای صنعتی تخصصی در مازندران ایجاد شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی ظهر شنبه در نشست با کارآفرینان استان با اشاره به نبود شهرک های تخصصی در استان خواهان ایجاد شهرکهای تخصصی و صنفی در استان شد.

وی با اشاره به مشکلات زیست محیطی و بهداشتی واحدهای صنعتی استان، ایجاد شهرکهای تخصصی را در رفع این مشکلات مهم برشمرد و گفت: در حال حاضر به دلیل نبود شهرکهای تخصصیف واحدهای تولیدی بدون توجه به نوع کارکردشان در مناطق مختلف پراکنده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواهان استقرار واحدها با توجه به کارکردشان در شهرکهای تخصصی شد و افزود: در این راستان باید طرح آمایش صنعتی در استان تهیه و تدوین شود.

استاندار مازندران، همچنین خواهان واگذاری واحدهای صنعتی بدهکار بانکی و یا بازگشت آنان به خط تولید شد و گفت: کارگروه احیای واحدهای صنعتی تملیکی بدهکار بانکی برای تعیین تکلیف وضعیت آن باید ایجاد شود.

اسلامی با عنوان اینکه بیشتر تملیک واحدهای تولیدی بدهکار از سوی بانکها مربوط به سال های ۸۹ تا ۹۲ است افزود: باید واحدهای صنعتی بدهکار استان احیا شده و به خط تولید برگردند.

استاندار مازندران، استمهال شش ماه بدهی و تقسطی را از جمله راهکارها برای احیای واحدهای صنعتی بدهکار در استان بیان کرد.

کد خبر 4346400

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مازندران شهرک صنعتی محمد اسلامی بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند شیراز مشهد یاسوج سانحه تصادف آتش سوزی خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۱۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در ساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، خان محمدی رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره مازندران از برگزاری آزمون مصاحبه‌ای ارزیابی تخصصی و بررسی صلاحیت حرفه‌ای و عمومی متقاضیان فعالیت روانشناسی و مشاوره خبر داد.

او گفت: دی ماه سال گذشته براساس آزمون متقاضیان فعالیت کار روانشناسی و مشاوره ۲۷۱ نفر قبول شدند که امروز بعد از گذراندن آزمون مصاحبه ارزیابی تخصصی و صلاحیت حرفه‌ای و عمومی برابر قانون گواهی و پروانه اشتغال می‌گیرند.

خان محمدی افزود: پذیرفته شدگان به عنوان روانشناس و مشاور در مجموعه‌های خصوصی و پزشکی و... فعالیت کاری داشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک
  • بررسی مصوبات پیشنهادی صنعتی مازندران برای سفر دولت
  • شهرک تخصصی کفش در قم ایجاد می‌شود
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در ساری
  • تا پایان سال در ۹۲ نقطه نیروگاه خورشیدی برای شهرک‌های صنعتی ایجاد می‌شود
  • برگزاری دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در مازندران
  • استقرار تیم‌های دائمی اعضای مرکز وکلا در شهرک‌های صنعتی
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است