Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@05:25:09 GMT

تابلوی نقاشی زندگی پیرزن فرانسوی را متحول کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۶۱۷۵۶

تابلوی نقاشی زندگی پیرزن فرانسوی را متحول کرد

 

پیرزن فرانسوی هفتاد ساله، نمی دانست که تابلوی رنگ روغنی را که از مادربزرگش برای او به ارث رسیده است زندگی او را متحول خواهد کرد؛ بر روی دیوارهای خانه ی ساده او تابلوی رنگ روغنی بود که مادربزرگش در سال 1950 میلادی به او هدیه داده بود و سالهای طولانی بر دیوارهای خانه اش آویزان بود، بدون اینکه خبر داشته باشد برادران لِ ناین، مشهورترین نقاشان فرانسه آن را به تصویر کشیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3.6 میلیون یورو
در اکتبر گذشته، پیرزن فرانسوی که نمی خواست هویتش فاش شود با فیلیپ رویاک، متخصص تابلو شناس تماس می گیرد و از او می خواهد تا ارزش این تابلو را که از مادربزرگش به او رسیده برآورد کند؛ زیرا قصد فروش آن را داشت.‌ رویاک از دیدن تابلو شگفت زده شد، زیرا گنجی را در مقابل خود می دید که نمی توانست روی آن قیمتی بگذارد.

تابلوی 100 درصد اصل
پیش از آنکه فیلیپ رویاک ارزش هنری تابلو را برآورد کند، چند متخصص دیگر نیز به بررسی اثر رنگ روغن پرداختند تا مطمئن شوند که تابلو کپی نیست. پس از گذشت چند روز او دریافت که تابلو اصل است و برادران لِ ناین ما بین سالهای 1642- 1648 آن را کشیده اند و با توجه به ارزش هنری تابلو وزارت فرهنگ فرانسه دستور منع خروج آن را از این کشور صادر کرد.

از فروش تابلو پشیمان نیستم
پس از اعلام فروش تابلو، پیرزن فرانسوی گفت که از فروش آن پشیمان نیست زیرا مطمئن است که تابلو بنا به دستور وزارت فرهنگ فرانسه، داخل مرزهای این کشور باقی می ماند و از سوی دیگر فردی که تابلو را خریده فرانسوی است. او همچنین به نیازهای مالی خود برای فروش تابلو در جهت بهبود شرایط خود و خانواده اش اشاره کرد.

قیمت تابلو3.6 میلیون دلار برآورد شد و در یک حراجی و با حضور علاقه مندان تابلوی مورد نظر به قیمت سه میلیون و ششصد هزار یورو به فروش رسید.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۱۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاسین سلمانی: اوسمار مربی باهوشی است؛ پرسپولیس پس از سرمربی‌گری او متحول شد / فیلم

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • یاسین سلمانی: اوسمار مربی باهوشی است؛ پرسپولیس پس از سرمربی‌گری او متحول شد / فیلم
  • راه‌های تقویت اعتماد به نفس با افزایش سن
  • سه نکته برای آموختن درباره صبر و عدم صبر از غزالی
  • اکوسیستم جدید «چری» صنعت خودرو را متحول می‌کند؟
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران
  • سن مناسب برای فرزندآوری؛ از تصویر تا واقعیت
  • اگر می‌خواهید با افزایش سن اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، با این ۸ رفتار خداحافظی کنید
  • ۸ موقعیتی که نیازی نیست درباره آنها به دیگران توضیح دهید
  • ۱۷ گروه ارزیاب خسارت سیل اصفهان را برآورد می‌کنند