Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@04:46:27 GMT

۲۵۰ پرونده کودک فروشی در خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۶۱۸۸۰

۲۵۰ پرونده کودک فروشی در خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حمیدرضا پور یوسف مدیر کل سازمان بهزیستی خراسان رضوی گفت: در بحث فروش نوزادان در حال حاضر پرونده ۲۵۰ زوج در بهزیستی موجود است که به صورت غیر قانونی کودک تحویل گرفته اند و حالا با مراجعه به بهزیستی به دنبال صدور شناسنامه برای آن‌ها هستند
وی افزود:، اما غیر از این تعداد آمار دقیقی مبنی بر تعداد کودکانی که به صورت غیر قانونی به خانواده‌ها تحویل داده شدند در دست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کل سازمان بهزیستی ادامه داد:سال گذشته ۸۸۰ کودک و نوجوان بی سرپرست و بد سرپرست تحویل بهزیستی شدند که از میانگین ۲ الی ۳ نفر در روز، ۱ الی ۲ نفر آن نوزادان شیرخواره بودند و این نشان دهنده رشد نوزادان بی سرپرست و بد سرپرست در استان است.

پور یوسف گفت:یکی از اتفاقات خوبی که سال گذشته رخ داد، تحویل ۴۰ کودک معلول و بیمار صعب العلاج به خانواده‌ها بود.


انتهای پیام//ف.ن   250پرونده کودک فروشی در خراسان رضوی گزارش شده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی کودکان بی سرپرست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار

«علی محمد قادری»، با اشاره به بهره‌گیری سازمان بهزیستی از ظرفیت مساجد، بیان کرد: سازمان بهزیستی در اجرای برنامه ها تلاش دارد که از سازه زنده جهان اسلام یعنی مساجد بهره مند شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه مسجد مکان مقدس و خانه خدا است، تصریح کرد: خوشبختانه یک وفاق جدی اتفاق افتاده است و ما فعالیت های خودمان را معطوف به حضور در مسجد نموده‌ایم، زیرا که فعالیت در مساجد مشمول برکات بسیاری است.

وی ادامه داد: به همین دلیل سازمان بهزیستی از ظرفیت خانه های خدا برای رسیدگی به مسائل و مشکلات بانوان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت و نیز تسهیل‌گری امورات آنها استفاده می‌کند.

قادری افزود: همچنین در قالب طرحی، رسیدگی به وضعیت و مشکلات افراد دارای معلولیت را در مساجد مورد توجه قرار دادیم و بنا داریم که این جلسات را در سال جدید در ۵۰۰ مسجد برگزار نماییم.

منبع: خبرگزاری شبستان

دیگر خبرها

  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند