Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمود محمدی‌مشفق ظهر شنبه  در جمع خبرنگاران با یادآوری اینکه دبیرخانه شورای فنی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان تا به امروز گزارشی در رابطه با ضوابط فنی و کیفیت پل سیدالشهداء دریافت نکرده است، افزود: خوشبختانه اقداماتی در حوزه فنی پروژه‌های استادیوم ۱۵ هزار نفری زنجان و سه‌هزار نفری ابهر نیز صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر نظام فنی و اجرایی و دبیرخانه شورای فنی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان در ادامه، از رشد قابل توجه تشکیل کارگروه مصالح و تجهیزات صنعت ساختمان استان زنجان طی سال گذشته و امسال خبر داد و اظهار کرد: با وجود اینکه در زمینه پروژه‌های ملی، استان زنجان در وضعیت خوبی قرار ندارد، اما بررسی ۷۲ پروژه ملی و ملی ـ استانی طی سال گذشته و نیز بررسی ۱۲ پروژه‌ای که وضعیت آنان حاد و نیاز به رسیدگی فوری داشت، از نقاط قوت به‌شمار می‌رود.

مدیر نظام فنی و اجرایی و دبیرخانه شورای فنی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان خاطرنشان کرد: چهار کارگروه نظارت، پیمان و ضوابط فنی، آموزش و ترویج ضوابط فنی و مصالح و تجهیزات ساختمان استان، ذیل این دبیرخانه فعالیت می‌کنند که برگزاری این جلسات رشد کمی مناسبی در سال گذشته در استان داشته‌اند.

محمدی مشفق یکی دیگر از اقدامات نظارتی این سازمان را مربوط به ایرادات اورژانس بیمارستان شهید بهشتی دانست و افزود: بعد از انجام نظارت‌های لازم در این زمینه، مقرر شد که مشاوری به این مجموعه اضافه شود و اصلاحات نیز اتفاق بیافتد.

کد خبر 4346394

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری زنجان عمران شهری بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند شیراز مشهد یاسوج سانحه تصادف آتش سوزی خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای ۶ منطقه مشهد «پاک» است

به گزارش «تابناک»، مهدی اله‌پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۵۷ نشانگر هوای "سالم" است و شاخص های یک تا ۲ ساعت گذشته هم با عدد ۷۴ از شرایط "سالم" هوای این کلانشهر حکایت دارد.

وی ادامه داد: کیفیت هوای سایر ۱۷ منطقه دارای ایستگاه سنجش کیفیت هوای مشهد در وضعیت سالم است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: به شهروندان توصیه می‌شود در روزهای دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

اله پور افزود: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

دیگر خبرها

  • تامین ۲۷۱ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • سفر یک روزه استاندار زنجان به ابهر+ جزئیات
  • نقاط حادثه خیز جاده قیدار - ابهر در کوتاه مدت رفع می‌شود
  • کیفیت هوای ۶ منطقه مشهد «پاک» است
  • افتتاح چند پروژه عمرانی توسط ارتش زنجان
  • تصاویری از مراسم رژه نیروهای مسلح در سراسر کشور | از رژه تیپ زرهیِ ارتش در زنجان تا رژه نیروی دریایی ارتش در ساری | ببینید
  • کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • آخرین جزئیات از ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان
  • تلفن ثابت ۴ هزار مشترک در زنجان وصل شد