Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@17:10:49 GMT

یادداشت/ آقای کرانچار خلط مبحث نکنید

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۶۲۷۵۶

به گزارش وانانیوز، 

 اما به راستی این طعنه‌ها به چه دلیلی است و کرانچار چه هدفی از این گفته‌ها دارد؟ هر چند جواب این پرسش کاملاً برای ما روشن است، ولی برای پاسخ به این سؤال کافی است گفته‌های کرانچار را نقل قول کنیم و کمی روی آن‌ها دقیق شویم تا ریشه این طعنه‌زدن‌ها را بهتر و بیشتر متوجه شویم...
۱- اولین مورد در رابطه با صحبت‌های کرانچار این است که او گفته برای دفاع کردن به آسیا نمی‌رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیار خوب آقای کرانچار، ما هم از فوتبال تهاجمی مثل همه لذت می‌بریم، ولی آیا شما به سطح کاری خود آگاهی دارید؟ و آیا رفتن و حاضر شدن در مسابقات آسیایی و درجه و اعتبار آن را با مسابقات جام جهانی برابر می‌دانید؟ اگر این گونه است پس چرا اقبالی که به مسابقات جام جهانی می‌شود را نمی‌توان با مسابقات آسیایی برابر دانست؟
۲- به قول شما اسپانیا و پرتغال افت کرده بودند و ما باید مقابل آن‌ها تهاجمی‌تر بازی می‌کردیم. در این زمینه ما هم خیلی دوست داشتیم تا با یک بازی زیبا و با رد و بدل کردن پاس‌های بی‌شمار و البته باکیفیت از چپ و راست دروازه این دو تیم را مورد حمله قرار دهیم، ولی واقعاً، چون اسپانیا و پرتغال حذف شدند باید بگوییم این دو تیم ضعیف شده بودند؟ آقای کرانچار محض اطلاع شما باید بگوییم تیم پرتغال با داشتن رونالدو لرزه به تن هر حریفی می‌انداخت و می‌اندازد و خود شما دیدید که این بازیکن با اسپانیا و مراکش چه کرد ضمن آن که همین دو سال پیش آن‌ها قهرمان مهد فوتبال دنیا یعنی اروپا شده بودند و در مورد اسپانیا نیز انگار فراموش کردید این تیم با چه اقتداری به جام جهانی صعود کرد و شاکله اصلی بازیکنان ملی آن‌ها از دو تیم بی‌بدیل فوتبال دنیا یعنی رئال‌مادرید و بارسا بوده‌اند که هیچ تیمی در دنیا یارای مقابله با آن‌ها را ندارد ضمن این که همین اسپانیا در جام قبلی هم نتوانست از گروهش صعود کند و ۵ بر یک از هلند شکست خورد و حذف شد آن هم در حالی که به عنوان قهرمان پا به برزیل گذاشته بود و در آخر هم باز یادآوری می‌کنیم که از زمان شروع جام و حتی پایان دور اول گروهی، اسپانیا در تمام پیش‌بینی‌های کارشناسان فوتبال دنیا شانس اول قهرمانی بود و ما در این شرایط و مقطع زمانی با این تیم روبه‌رو شدیم.
۳- به گفته شما لژیونر‌های فوتبال ایران مانند لژیونر‌های فوتبال کرواسی بسیار باکیفیت هستند. ما ضمن احترام به فوتبالیست‌های کشورمان و لژیونر‌ها از خود شما می‌پرسیم که انصافاً کیفیت بازیکنان ما با بازیکنان کشور شما برابر است؟ اصلاً از خود شما به عنوان یک مربی می‌پرسیم اگر بخواهید بازیکنان تیم‌تان را از بین لژیونر‌های ایران و کرواسی ببندید چند نفر از لژیونر‌های ایرانی را در ترکیب اصلی و یا اصلاً در تیم خودتان انتخاب می‌کنید؟ آیا در صورت حق انتخاب داشتن در این مورد نگاهی به ایرانی‌ها دارید و باز هم این گونه دم از کیفیت همسان لژیونر‌های ما با لژیونر‌های کرواسی می‌زنید؟ 
۴- آیا افتخار این که تیم ملی کشور شما به فینال جام جهانی آمده را جنابعالی به دست آورده‌اید؟ توقع ما در مسابقات سطح بالایی همچون جام جهانی با مسابقات آسیایی چه تفاوتی دارد و امیدواریم با فوتبال تهاجمی خود در بین آسیایی‌ها، ما را به هدف خودمان برسانید و دست از این قیاس مع‌الفارق بردارید و خلط مبحث نکنید.

منبع: وانا

کلیدواژه: عملکرد تیم ملی در جام جهانی کارلوس کی روش زلاتکو کرانچار یادداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۲۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد

یک منبع موثق در اسپانیا از تصمیم مدیران باشگاه بارسلونا برای پیگیری اعتراض خود نسبت به قضاوت ال‌‌کلاسیکو از محکمه‌ای غیرورزشی خبر داد. - اخبار ورزشی -

به خبرگزاری تسنیم، رادیو کاتالونیا اعلام کرد؛ پس از امتناع فدراسیون فوتبال اسپانیا از ارائه تصاویر و فایل صوتی مکالمات داور و VAR بازی یکشنبه شب تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در هفته سی‌و‌دوم لالیگا، باشگاه کاتالان تصمیم گرفته است که از مراجع قضایی غیرورزشی شکایت خود را پیگیری کند.

ال‌کلاسیکوی سوم فصل که با پیروزی 3 بر 2 رئالی‌ها خاتمه یافت، دارای دو صحنه بحث‌برانگیز داوری به ضرر بارسلونا بود که یکی از آنها یعنی عبور توپ از خط دروازه رئال‌مادرید و گل تشخیص داده نشدنش توسط داور و VAR جنجال بسیار به پا کرد. در حالی که در برخی تصاویر منتشر شده از زوایای خاص به نظر می‌رسد توپ به طور کامل از خط دروازه عبور کرده است، کمیته داور و فدراسیون فوتبال اسپانیا حاضر به پذیرش این موضوع نشده‌اند و حتی از ارائه مدارکی که می‌تواند ادعای بارسا را تأیید کند، خودداری کرده‌اند.

ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم

 

طبق گزارش رادیو کاتالونیا هدف بارسلونا از این تصمیم، ملزم شدن فدراسیون فوتبال اسپانیا به ارائه تصاویر و فایل‌های صوتی مکالمات داور با دستور مراجع قضایی است که می‌‌تواند تبعاتی منفی برای کمیته داوران فوتبال اسپانیا داشته باشد. در همین راستا خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا با انتشار یک کلیپ ویدئویی تهدید کرد تا پایان برای احقاق حقوق از دست رفته تیمش خواهد جنگید که این حتی می‌‌تواند شامل تلاش برای برگزاری مجدد بازی باشد.

اگرچه در فوتبال اسپانیا سابقه نداشته که اعتراض یک تیم به قضاوت بازی، باعث صدور حکم برگزار مجدد یک بازی شود، اما این اتفاق سال گذشته در فوتبال بلژیک رخ داد و فدراسیون فوتبال این کشور دستور برگزاری مجدد مصاف تیم‌های اندرلشت و خنک را داد چرا که در آن بازی VAR به اشتباه گل تیم خنک را مردود دانست، هر چند با اعتراض تیم اندرلشت به دادگاه استیناف، حکم فدراسیون فوتبال بلژیک رد و در نهایت بازی مجدداً برگزار نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • سکوت ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی شکست، اما ماجرا پیچیده‌تر شد!
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها