Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@09:44:33 GMT

توجه به آموزش ابتدایی و عشایر ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۶۲۷۷۷

توجه به آموزش ابتدایی و عشایر ضروری است

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان ، رضوان حکیم زاده در گردهمایی معاونین آموزش ابتدایی و مسئولین آموزش و پرورش عشایر سراسر کشور که با حضور وزیر آموزش و پرورش در اصفهان برگزار شد، گفت: باید به آموزش ابتدایی و مخصوصا آموزش عشایر توجه ویژه شود.

وی در ادامه تاکید کرد: در راستای تحقق عدالت آموزشی انتظارات برای پاسخ به فرصت های یاددهی و کیفیت آموزشی به یک اندازه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش استان اصفهان اصفهان وزارت آموزش و پرورش وزیر آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۲۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم روند نزولی سطح سفره‌های زیرزمینی در استان سمنان

ایسنا/سمنان سرپرست شرکت آب منطقه‌ای سمنان با اشاره به روند نزولی سطح سفره‌ها در این استان کویری گفت: سطح سفره‌های زیرزمینی در این استان طی سال های اخیر روند کاهشی داشته است.

حمید احسانی سرپرست شرکت آب منطقه‌ای سمنان ۲۷ اسفندماه از امضای تفاهم نامه همکاری مابین شرکت آب منطقه ای سمنان با اداره کل آموزش و پرورش به منظور اجرای طرح ملی نجات آب در این استان خبر داد و اظهار کرد: این شرکت برای حفاظت از آب، طرح‌های مختلف احیاء و تعادل بخشی را در دستور کار دارد.

وی با بیان اینکه خشکسالی متناوب سبب کاهش سطح سفره‌های آب زیرزمینی شده است، افزود: در صورت استفاده نامناسب از منابع آبی موجود، بیش از پیش دچار بحران آب خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی درباره حفاظت از آب امری ضروری است و در این راستا طرح داناب به عنوان یک طرح مهم و اولویت‌دار در حوزه فرهنگسازی حفاظت از آب از سوی شرکت آب منطقه‌ای سمنان و اداره کل آموزش و پرورش استان به صورت مستمر در حال اجرا است.

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای سمنان افزود: اجرای طرح‌های سواد آبی باهدف آگاهی بخشی در زمینهٔ مسائل و مشکلات ناشی از تنش های آبی در استان سمنان اجرا می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان نیز گفت: با توجه به کمبود آب فرهنگسازی درباره استفاده از این مایع حیاتی امری ضروری است و در این راستا اجرای برنامه‌هایی نظیر طرح داناب حائز اهمیت است.

سید جمال وزیری گفت: در طرح داناب دانش‌آموزان با اهمیت آب و نحوه استفاده درست از منابع آبی آشنا می‌شوند.

وی ادامه داد: طراحی، تولید و ایجاد بستر انتشار اقلام آموزشی ویژه در قالب درگاه استانی داناب از تعهدات شرکت اب منطقه‌ای سمنان در طرح داناب است.همچنین معرفی طرح محتوا و ابزارهای آموزشی مرتبط، فراهم آوردن دسترسی مخاطبان به محتواهای آموزشی طرح از طریق ارسال بخشنامه و هماهنگی با شبکه مدیران و رابطان طرح داناب، برگزاری نشست‌ها و برنامه‌های آموزشی همکاری در مسیر ارزیابی و ارزشیابی اقدامات، هماهنگی در مسیر بازدیدهای علمی از تاسیسات آبی، همکاری در برگزاری مراسم‌ها و جشنواره‌های مشترک برخی از تعهدات اداره کل آموزش و پرورش در اجرای طرح داناب است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شروع به ساخت ۲ طرح آموزشی در میمند
  • هفت واحد آموزشی میزبان مسافران نوروزی سمیرم
  • برپایی نمایشگاهی از دست ساخته‌های دانش آموزان در فسا
  • اجرا شدن طرح شهید همت درخراسان رضوی
  • تنوع در محیط‌های آموزشی از تکالیف آموزش و پرورش است
  • ۸۰۰ محتوای آموزشی پایه ششم ابتدایی در اپلیکیشن شاد بارگزاری شد
  • تداوم روند نزولی سطح سفره‌های زیرزمینی در استان سمنان
  • آثار منفی «کنکور» سال‌ها باقی خواهد ماند
  • اختصاص بودجه ۴۰ میلیاردی برای تجهیز مدارس عشایری
  • برای آزمون‌های نهایی فقط کتاب‌های درسی را بخوانید