Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شبکه بهداشت و درمان چرام از نجات جان سه مصدوم در پی درگیری در مازکره این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چرام،سرپرست شبکه بهداشت و درمان چرام از نجات جان سه مصدوم در پی درگیری در مازکره این شهرستان خبر داد.

 

علی جعفری فر گفت: طی تماس تلفنی با اورژانس 115 چرام از منطقه مازکره از توابع سردسیری شهرستان چرام، در منطقه ای صعب العبور از مجروح شدن سه نفر در پی یک درگیری خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: اورژانس 115 چرام بلافاصله در خواست بالگرد هوایی کرد و با به پرواز در آمدن و هدایت در مازکره یک نفر از مصدومان را به بیمارستان دهدشت  انتقال دادند.

 

جعفری با اشاره به اینکه آمبولانس 115 چرام با اعزام به منطقه مازکره یکی دیگر از مصدومین را با آمبولانس به بیمارستان انتقال داد، خاطر نشان کرد: با توجه به ابنکه یکی از مجروحین توسط ماشین شخصی به مرکز چرام منتقل شده بود و مصدوم دیگر توسط آمبولانس اورژانس 115 به درمانگاه شهرستان انتقال داده شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۲۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج حمله‌های هوایی و زمینی علیه غزه و کشف یک گور دسته جمعی

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که اشغالگران صهیونیست خانه‌های مسکونی را در خیابان جورج مقابل مسجد التابعین در شرق شهر رفح هدف قرار دادند.

در پی این حمله وحشیانه عناصر ارتش رژیم صهیونیستی تعدادی از شهروندان فلسطینی به شهادت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

بر اساس گزارش‌های رسانه‌ای اردوگاه الشابوره واقع در مرکز شهر رفح نیز شاهد حمله‌های هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بوده که به دنبال آن دست کم سه فلسطینی به شهادت رسیدند.

همچنین بمباران خانه‌های مسکونی در شهر رفح طی بامداد امروز دست کم هشت شهید از جمله پنج کودک برجای گذاشت.

جنگنده‌های متجاوز رژیم صهیونیستی منطقه نزدیک به تقاطع السنافور واقع در شرق شهر غزه را نیز بمباران کردند. توپخانه رژیم صهیونیستی نیز منطقه‌های الزهرا و المغراقه واقع در مرکز نوار غزه را زیر آتش گرفت.

از سوی دیگر نهاد دفاع مدنی نوار غزه اعلام کرد که نیروهای این نهاد یک گور دسته جمعی را در داخل مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس شناسایی کردند.

بر اساس اعلام این نهاد فلسطینی، ۵۰ پیکر شهدای فلسطینی که توسط اشغالگران صهیونیست به صورت دسته جمعی در این گور خاک شده بودند شناسایی شدند.

کد خبر 6083963

دیگر خبرها

  • گردهمایی طلاب و روحانیون شهرستان چرام
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • نشست شورای اداری چرام با دستورکار یادواره شهدای این شهرستان
  • تصاویر اختصاصی شبکه پاکستانی از اسکورت زمینی و هوایی رئیسی در لاهور
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • آخرین آمار مصدومان و فوتی‌های حوادث غرق‌شدگی ۱۴۰۳
  • توسعه و اصلاح بیش از ۱۱ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی در مریوان
  • موج حمله‌های هوایی و زمینی علیه غزه و کشف یک گور دسته جمعی