Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رقابت هاي دستجات آزاد و انتخابي تيم ملي اينلاين هاكي آقايان طي دو روز با حضور رييس فدراسيون برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از روابط عمومي فدراسيون اسکيت، رقابت هاي دستجات آزاد و انتخابي تيم ملي اينلاين هاکي آقايان که طي دو روز پنجشنبه 21 و جمعه 22 تيرماه برگزار و تا بامداد شنبه بطول انجاميد، با معرفي اسکيت بازان برتر خاتمه يافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين مسابقات که با حضور بهمن محمدرضايي رييس فدراسيون اسکيت و با شرکت 10 تيم از شهرهاي تهران، تبريز، اصفهان، قم، ورامين و کيش برگزار شد، تيم IFITPRO توانست در صدر جدول قرار گيرد و تيم هاي سايمان تبريز و هايپر اسکيت تهران به ترتيب دوم و سوم شدند.
اين انتخابي جهت مشخص شدن اعضاي تيم ملي جهت حضور در رقابت هاي آسيايي ناموان کره جنوبي که در شهريور ماه سال جاري برگزار مي گردد، انجام و بازيکنان دعوتي به اردوهاي تيم ملي توسط کادر فني انتخاب و در روزهاي آتي به اردو دعوت خواهند شد.
*جلسه فني فدراسيون اسکيت براي رقابت هاي آسيايي کره جنوبي تشکيل شد
جلسه کميته فني فدراسيون اسکيت در راستاي نحوه دعوت از ورزشکاران اسکيت سرعت به منظور شرکت دراولين اردوي تيم ملي جهت اعزام به هجدهمين دوره مسابقات آسيايي ناموان کره جنوبي برگزار شد.
فدراسيون اسکيت در نظر دارد در دو بخش اسکيت سرعت و استقامت حداقل يک نفر را به مسابقات قهرماني آسيا در کره جنوبي اعزام نمايد لذا بنا به تصميم کميته فني از افراد مورد نظر جهت حضور در اردوي تيم ملي دعوت بعمل مي آيد.
ورزشکاران اسکيت سرعت طبق شرايط و رکوردهاي مورد نظر فدراسيون (سرعت 100 متر جاده / استقامت 1000 متر ترک / استقامت 10000متر جاده / سرعت وان لپ 400 متر جاده / سرعت 500 متر پيست ترک / استقامت 20000 متر جاده) به مسابقات قهرماني آسيا اعزام خواهند شد.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۲۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادران عالمیان دو پینگ پنگ باز اعزامی به انتخابی المپیک

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های انتخابی تنیس روی میز مردان ایران برای معرفی دومین ملی پوش کشورمان جهت اعزام به رقابت‌های آسیای میانه با حضور ۶ بازیکن برتر ایران در آکادمی امیر احتشام زاده تهران برگزار شد.   در پایان این رقابت‌ها نیما عالمیان با کسب بالاترین امتیاز موفق به پشت سر گذاشتن رقبای خود شد و جواز حضور در بازی‌های آسیای میانه که حکم انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس را دارد را دریافت کرد.   در این مسابقات انتخابی ۴ نفر برتر دسته برتر متشکل از حمیدرضا طاهرخانی، مهدی معدن کن، سروش امیری نیا و پویا دلواری که از مرحله نخست به مرحله پایانی راه یافته بودند به همراه نیما عالمیان و امیرحسین هدایی در یک جدول دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان نیما عالمیان به عنوان نفر اول در رقابت‌های آسیای میانه برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ۲۰۲۴ پاریس جواز حضور گرفت.   پیش از این نوشاد عالمیان به عنوان نفر نخست کشورمان در رنکینگ جهانی با نظر کادر فنی برای حضور در مسابقات آسیای میانه انتصاب شده بود.   رقابت‌های انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه ۲۸ اردیبهشت ماه به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • آغاز رقابت دستجات آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • برادران عالمیان دو پینگ پنگ باز اعزامی به انتخابی المپیک
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد
  • قهرمانی کاراته کای قمی در مسابقات انتخابی تیم‌ ملی
  • اعزام تیم تیراندازی اهداف پروازی به مسابقات انتخابی المپیک
  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • تیراندازی انتخابی المپیک، نوروزیان فینالیست شد
  • تیراندازی انتخابی المپیک| نوروزیان فینالیست شد