Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا امروز شنبه وارد اسکاتلند شد و در نخستین سلسله از پیام های توئیتری خود بار دیگر به دولت باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا حمله کرد.

او در این پیام توئیتری،  دولت اوباما را برای اتهام زنی به 12 افسر نظامی روسیه در خصوص دخالت در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در این پیام توئیتری نوشت: داستان هایی که شما درباره 12 روس شنیدید دیروز [پیشتر] در دولت اوباما رخ داد نه در دولت ترامپ. چرا آنها کاری برای آن انجام ندادند به ویژه هنگامی که گزارش شد رئیس جمهور اوباما در ماه سپتامبر توسط اف بی آی و پیش از انتخابات [در خصوص آن] مطلع شد؟

زمانی که جامعه اطلاعاتی آمریکا، باراک اوباما را در مورد ادعای دخالت روسیه در انتخابات سال 2016 این کشور مطلع کرد، او نیز تحریم هایی را علیه مسکو اعمال کرد. او همچنین 35 دیپلمات روس را از آمریکا اخراج کرد که اقدام تلافی جویانه مسکو را به دنبال داشت.

ترامپ در توئیت دیگری ماجرای هک شدن رایانه کمیته ملی دموکرات ها را پیش کشید و  نوشت: سرور [رایانه های] دی ان سی [کمیته ملی دموکرات ها] کجاست؟ چرا اف بی آی آن را تصرف نکرد؟ دولت عمیق؟

«دولت عمیق» یک تئوری توطئه است که پیشنهاد می کند مقامات عالی رتبه یک دولت سایه علیه ترامپ اقدام کنند. ترامپ معتقد است دولت اوباما با مطرح کردن دخالت روسیه در انتخابات آمریکا سعی در زیر سوال بردن دولت او را داشته است.

رئیس جمهور آمریکا همچنین در نخستین توئیت خود پس از ورود به اسکاتلند، ابراز امیدواری کرد که پیش از دیدار با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، کمی گلف بازی کند!

او نوشت: «من وارد اسکاتلند شدم و دو روز برای نشست ها و تماس ها در ترامپ تربری خواهم بود و امیدوارانه برای کمی بازی گلف –شکل اولیه ورزش من— آب و هوا زیباست  و این مکان باورنکردنی است. فردا برای دیدار در روز دوشنبه با ولادیمیر پوتین عازم هلسینکی هستم».

روسای جمهور آمریکا و روسیه روز دوشنبه 16 ژوئیه در هلسینکی، پایتخت فنلاند، با یکدیگر دیدار می کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا روسیه انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۳۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای پلوسی درباره پوتین، توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، سخنگوی وزارت خارجه روسیه اتهام رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا را مبنی بر اینکه ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه پشت تظاهرات طرفداران فلسطین در آمریکا است، «توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی» دانست.

ماریا زاخارووا در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: ادعاهای «نانسی پلوسی» را نمی توان چیزی جز اهانت به آمریکایی‌ها و دموکراسی تصور کرد.

در روزهای اخیر، تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا به صحنه‌ای برای اعتراض به تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کمک‌های آمریکا به تل‌آویو به‌ویژه پس از تصویب بسته جدید کمک‌های نظامی واشنگتن به تل آویو تبدیل شده‌اند که پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا در حال سرکوب آن است.

کد خبر 6089032

دیگر خبرها

  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • پولیتیکو : مرد شماره دو روسیه از ولادیمیر پوتین هم ترسناک تر است/ نیکلای پاتروشف استفاده از سلاح هسته ای را تبلیغ می کند
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • اعتراف آمریکا به دست نداشتن پوتین در مرگ ناوالنی
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • بلینکن در دیدار با رئیس جمهور چین : پکن می تواند از طریق نفوذش بر ایران در کاهش تنش‌ها نقش داشته باشد
  • ادعای پلوسی درباره پوتین، توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی است
  • پوتین: پاسخ متقارن به تحریم‌های غرب به نفع روسیه نیست