Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سردار منتظر المهدی گفت: بزودی شاهد شکوفایی و فتح قله‌های موفقیت یکی در پس دیگری در ناجا خواهید بود.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان ، سردار سعید منتظر المهدی در آیین تکریم و معارفه تعدادی از معاونان و فرماندهان ناجا با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: خدا را شاکر هستم که در سازمانی خدمت می‌کردم که در هر مجلس و محفلی به خوبی و نیکی از آن یاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول بیان کرد: از ناجا در هر مجلسی به عنوان سازمانی پویا، پرتلاش، پرکار، توانمند و کارآمد یاد می‌شود.
وی ادامه داد:که همه اذعان‌ها در خوبی و پویایی ناجا به دلیل اندیشه راهبردی فرمانده ناجادارند

منتظرالمهدی با بیان اینکه فرمانده ناجاحتما بر من میببخشایند این تمجید‌ها را عنوان کرد:شاید این آخرین فرصت من باشد که از پشت تریبون ناجا واقعیت‌هایی را درباره نیروی انتظامی بگویم و البته میدانید که نه بدنبال کسب موقعیت و جایگاه، شغل و مسئولیت هستم و نه چیز دیگری، اما دراین پایان ماموریتم درمعاونت اجتماعی باید بگویم فرمانده ناجا دارای ویژگی آینده نگری و آینده نگاری، پیش بینی، پیش دستی، پیش تازی و پیشگامی و ترسیم موقعیت است ودارای قدرت گفتمان، مجاب گری و تغییر اذهان و... میباشد

منتظر المهدی خاطر نشان کرد:در فضای اندیشه گی جهان امروز قدرت از آن کسانی است که قدرت مجاب گری و عملیات روانی رابلد باشند، بتوانند ذهن‌ها را همراه نمایند و اراده خود را بر باور دیگران اعمال کنند.

این مقام مسئول مطرح کرد:در بیشتر اندیشکده و دانشکده‌های نظامی وانتظامی جهان امروز قبل از اینکه علوم نظامی و انتظامی را آموزش دهند علوم شناختی و عملیات روانی و مجاب گری را آموزش می‌دهند.

وی اضافه کرد:سردار اشتری دارای هوش بافتاری است و بخوبی فرصت‌های پیرامون خود را می‌شناسند و از همه ظرفیت‌ها برای ارتقاء سازمان ناجا استفاده می‌کند.

وی خاطر نشان کرد:فرمانده ناجا سرمایه‌های بی بدیل اجتماعی را پاس و همه این سرمایه‌ها را بکار می‌گیرند.

منتظر المهدی اضافه کرد: ایشان داری هوش شنیداری هستند و فرصت گفتمان بر‌ای فرماندهان و معاونان ایجاد وشنوای سخنان آنان هستند. شما بزودی شاهد شکوفایی وفتح قله‌های موفقیت یکی در پس دیگری درناجا خواهید بود وبا برنامه ریزی وهدف گذاری‌هایی که فرمانده و حکم فرمای ناجا درکنار تیم کاردان ودانا درهییت رییسه ناجا ومعاونین و روسای پلیس‌های تخصصی و فرماندهان پرتلاش استان‌ها برای مجموعه صورت بندی کرده اند از پیچ‌های صعب العبور گذر وآینده‌ای روشن درانتظار کارکنان خدوم ناجاخواهدبود انشالله


وی در بخش دیگری از سخنان با تشریح کارکرد و ماموریت‌های معاونت اجتماعی ناجا گفت:لازم و شایسته می‌دانم از تلاش تک تک همکارانم در این معاونت قدردانی کنم که انصافا کارکنان این معاونت زحمت کش و مظلوم هستند.

این مقام مسئول یادآور شد:همواره در مرکز و استان‌ها تیم‌های رسانه‌ای وعملیات روانی درفضای مجازی به صورت شبانه روز و بر خط مشغول انجام وظیفه و عملیات رسانه‌ای بودند و از این تریبون قدردان آنان میباشم.

ایشان در پایان انتخاب اصلح سردارنوریان درسمت معاون اجتماعی راتبریک واز فرمانده ناجا بخاطر قبولی جابجایی مسیولیت در معاونت اجتماعی تشکر کرد . 

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تودیع و معارفه معاونت اجتماعی ناجا پلیس سردار اشتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۳۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌های هفته معلم با نواختن زنگ سپاس معلم و شعار "همه مدیون توییم" با تجدید میثاق با شهدا و براساس روز شمار در استان اجرا می‌شود.

وی افزود: آیین نمادین زنگ «سپاس معلم» یازدهم اردیبهشت ماه با حضور مسئولان استانی ساعت ۸ صبح در دبستان پسرانه شاهد یاسوج، نواخته خواهد شد. وی ادامه داد: با اشاره به تقارن هفته کارگر و هفته بزرگداشت مقام معلم، شعار امسال بسیار میمون و خوشایند است و دارای ارتباط محسوسی با یکدیگر است. پویایی و شکوفایی اقتصادی از زحمات کارگران رقم می‌خورد و شکوفایی فرهنگی با تلاش و کوشش فرهیختگان فرهنگی به اوج می‌رسد.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228464 برچسب‌ها دانش آموز

دیگر خبرها

  • موفقیت بانک ملی ایران در جذب سرمایه اجتماعی با پرداخت تسهیلات خرد
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • فال شمع روزانه برای متولیدن ماه‌های مختلف امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توضیحات شرکت گاز ‌تهران درباره قطع گاز مسجد المهدی پردیس
  • کارگران مایه رشد و شکوفایی کشور هستند
  • فال شمع روزانه برای متولیدن ماه‌های مختلف امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود