Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اثنی عشری مدیر روابط عمومی «ایران‌مال» صبح امروز، شایعه احتکار 2500 خودرو در این مجتمع تجاری و انتساب آن به فرزند یکی از مسئولان ارشد نظام را تکذیب کرد.

وی در این باره توضیح داد: ایران‌مال از چند سال پیش برنامه‌ریزی خود برای ایجاد ناوگان تاکسیرانی اختصاصی را آغاز کرده و دراین راستا قراردادی را با یک مجموعه به‌عنوان پیمانکار به امضا رسانده که در سال 1395 به خرید 300 دستگاه خودرو از نوع اپتیما و سراتو منجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایعه احتکار خودرو از کجا نشات گرفت؟

هفته گذشته برخی کانال تلگرامی و شبکه های اجتماعی تصاویری از پارکینگ ایران مال را با شایعه احتکار ۲۵۰۰ خودرو منتشر کردند.

اما پس از آن آمدنیوز، با اضافه کردن یک جمله پرسشی به متن این شایعه، کاربران را به این شایعه فضای مجازی حساس‌تر کرد. این کانال ضدانقلاب با انتشار عکس پارکینگ ایران‌مال این شبهه را مطرح کرد: «این خودروها برای کدام آقازاده وصل به منابع قدرت است؟»

اما یک روز بعد، این خود آمدنیوز بود که در مقام پاسخگویی به شبهه خودساخته برآمد. این رسانه وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی غرب، به دروغ مدعی شد: «این خودروها متعلق به مجتبی خامنه‌ای، فرزند رهبر انقلاب اسلامی است.»

این شایعات درحالی به رهبر انقلاب و فرزندان ایشان منتسب می‌شود، که بزرگترین دشمنان جمهوری اسلامی هم بارها به صحت سلامت اقتصادی آیت‌الله خامنه‌ای و فرزندان ایشان اذعان کردند.

به عنوان نمونه، عطاءالله مهاجرانی وزیر ارشاد سابق که چند سالی است به لندن فرار کرده است، عنوان کرد: خود من که از آغاز انقلاب در مجلس بودم و در دولت بودم و آیت‌الله خامنه‌ای را می‌شناسم. به‌عنوان منتقد ایشان اقرار می‌کنم که یک نقطه خاکستری حتی نه تاریک در زندگی اقتصادی ایشان و خاندانشان نمی‌شود پیدا کرد.

انتهای پیام/

ماجرای احتکار 2500 خودرو در پارکینگ ایران مال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حاشیه های پزشکی رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۳۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیلگر فرانسوی: اسرائیل بود که حمله را آغاز کرد

تحلیلگر و مقاله‌نویس فرانسوی درباره پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی عنوان می‌کند این اسرائیل بود که اول با حمله به کنسولگری تهران در دمشق به ایران حمله کرد.

به گزارش مشرق، «پیر کونسا» تحلیلگر، متفکر و مقاله‌نویس فرانسوی در مصاحبه‌ای در رابطه با درگیری ایران و رژیم صهیونیستی گفت: «من تعجب می‌کنم که بگویند ایران دارد به اسرائیل حمله می‌کند وقتی اول این اسرائیل بود که با حمله به کنسولگری تهران در دمشق به ایران حمله کرد و در این حمله هوایی ۱۳ نفر کشته شدند.»

به نقل از یوروپ ۱، کونسا در رابطه با اینکه «آیا ایران به فکر بین‌المللی کردن درگیری است»، اظهار کرد: این ایرانی‌ها نیستند که تصمیم به بین‌المللی کردن درگیری گرفتند، این نتانیاهو است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • ترخیص ۲۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک
  • ۲۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شد
  • کشف ۵۲۳ میلیارد ریال لوازم یدکی احتکاری از انباری غیر مجاز در اصفهان
  • دستورات رئیس جمهور در نشست ویژه استان سمنان
  • نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامن این ۲ کشور شد | ماجرای جلسه فوری و محرمانه در دفتر او
  • تسلیت مسئولان دولتی و کشوری در پی درگذشت پرویز داودی
  • رئیسی: مسئولان عملکرد خود را با اقتضای انقلابی زیستن،‌ اندیشیدن و عمل کردن ارزیابی کنند
  • تأکید مسئولان استان بر برخورد جدی با خودرو‌های قاچاق بر
  • توزیع اسکناس درشت، با اقتصاد ایران چه می‌کند؟
  • تحلیلگر فرانسوی: اسرائیل بود که حمله را آغاز کرد