Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@10:36:49 GMT

امیری با پیشنهاداتش به باشگاه پرسپولیس می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۶۳۶۷۴

امیری با پیشنهاداتش به باشگاه پرسپولیس می‌رود

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، وحید امیری توانست در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه عملکرد درخشانی را در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران داشته باشد.

 

هافبک فصل گذشته پرسپولیس که قراردادش با این باشگاه به اتمام رسیده است از سه باشگاه اروپایی و یک باشگاه از حوزه خلیج فارس پیشنهاد دارد.

 

اما محرومیت باشگاه پرسپولیس از حضور در نقل و انتقالات تابستانی سبب شده است تا این بازیکن از سوی باشگاه و هواداران پرسپولیس تحت فشارل قرار بگیرد تا قراردادش را تمدید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از این رو امیری تصمیم دارد ظهر یکشنبه با حضور در دفتر باشگاه پرسپولیس جلسه ای را با حمیدرضا گرشاسبی برگزار کند تا وی را در جریان پیشنهادات مالی که به دستش رسیده است قرار دهد.

 

هافبک تیم ملی فوتبال ایران همچنان بر سر صحبت های خود مبنی بر بستن قرارداد یکساله به شرط جدایی در نیم فصل هست اما انتظار دارد مبلغی که باشگاه پرسپولیس پرداخت می کند متناسب با پیشنهادات اروپایی اش باشد.

 

مهر

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه حمیدرضا گرشاسبی وحید امیری پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۳۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ قبل از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت با اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال می‌شود. 

دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸ و پانزده دقیقه روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • جای خالی ستاره‌ آلومینیوم در جام حذفی (عکس)
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • وحید امیری: امیدوارم اتفاقات فوتبالی در زمین رقم بخورد
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • بازگشایی ۸ محور مواصلاتی مازندران در پی سیلاب روز گذشته
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران