Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مهدي علي نژاد رئيس فدراسيون ووشو با "کروز" وزير ورزش برزيل در حاشيه برگزاري مسابقات قهرماني جوانان جهان ديدار کرد.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از روابط عمومي فدراسيون ووشو، در جريان هفتمين دوره رقابت‌هاي ووشوي قهرماني جوانان جهان که به ميزباني برزيل و در شهر «برازيليا» در حال برگزاري است، مهدي علي نژاد رئيس فدراسيون ووشوي ايران و عضو هيات رئيسه جهاني اين رشته با «لياندرو کروز» وزير ورزش برزيل ديدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علي نژاد در اين ديدار ضمن قدرداني از حمايت هايي که وزير ورزش برزيل از ميزباني مسابقات ووشوي جوانان داشت خطاب به او، گفت: از طريق سفير ايران مطلع شدم که مسعود سلطاني فر وزير ورزش و جوانان ايران از شما براي سفر به کشورمان دعوت کرده است.
وزير ورزش برزيل نيز با استقبال از اين دعوت، پاسخ داد: حتما در زمان مناسب به ايران سفر خواهم کرد.
وي گفت: ايران و برزيل در عرصه ورزش از کشورهاي مطرح هستند و به طور يقين مي توانند همکاري خوبي در زمينه هاي مختلف ورزشي داشته باشند.
همچنين «کروز» از ووشوي ايران به عنوان يکي از قدرت هاي برتر جهان ياد کرد و گفت: حضور تيم ايران موجب ارتقاء سطح فني مسابقات جهاني جوانان شده است.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۳۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فدراسیون دوومیدانی انتخاب شد

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، حسین مطیعی را به عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی منصوب کرد.

در حکم کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان خطاب به حسین مطیعی آمده است: «با استعانت از خداوند متعال و با عنایت به تعهد و تجربه جنابعالی در امور مدیریتی شما به عنوان «سرپرست فدراسیون دوومیدانی» منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود ضمن رعایت اصل بی‌طرفی، عدالت‌محوری و عدم حضور در فرایند انتخابات به عنوان داوطلب، علاوه بر انجام امور جاری فدراسیون در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخابات رئیس و سایر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون اقدام کنید. توفیق روزافزون شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.»

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی به پایان رسید
  • فعالیت فدراسیون ورزش‌های دریایی ساحلی به پایان رسید
  • کرکره فدراسیون ورزش‌های دریایی ساحلی پایین کشیده شد
  • انحلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی
  • فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۶ اسفند
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی انتخاب شد
  • وزیر ورزش در مراسم اهدای حکم تقوی؛ دوران رقابت تمام شد و وقت رفاقت در والیبال است
  • معرفی سرپرست جدید فدراسیون دوومیدانی
  • با حکم وزیر ورزش و جوانان؛ سرپرست فدراسیون دوومیدانی منصوب شد