Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما از (شادا)، در بخشنامه صادره ی مسعود کرباسیان خطاب به فرود عسگری، می خوانیم: با توجه به تخصیص ارز ازجانب دولت جهت کالاهای تولیدی و نظر به شرایط کنونی، تامین کالا برای واحدهای تولیدی باید از اولویت خاصی برخوردار باشد؛ لذا پیش اظهاری قبل از ورود کالا باید هر چه زودتر عملیاتی شود و از نسیه بری و ضمانتنمامه نیز استفاده شود تا خرید مواد اولیه برای کالاهای تولیدی با وقفه مواجه نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بخشنامه افزوده شده است: همچنین مدیران کل استانی و ناظران موظفند به منظور رفع مشکلات موجود، با مدیران واحدهای تولیدی و بازرگانان جلسه گذاشته و نتیجه را در قالب گزارش هفتگی به اینجانب اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: وزیر اقتصاد بخشنامه ای واحد های تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۴۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۷ درصدی صادرات کالا از گمرک کرمانشاه طی فروردین سال جاری

علی اصغر عباس زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی فروردین ماه سال جاری صادرات کالا از گمرکات استان کرمانشاه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ ارزش رشدی ۱۷ درصدی داشت.

وی افزود: در نخستین ماه از سال جاری میزان ۴۹۰ هزار و ۵۷۵ تن کالای صادراتی از گمرکات استان کرمانشاه به خارج از کشور صادرات شده است.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه ارزش این مقدار کالای صادراتی را در مجموع ۲۳۰ میلیون و ۵۲۰ هزار دلار اعلام کرد.

عباس زاده بیان کرد: این میزان کالای صادراتی از گمرکات این استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ ارزش رشدی ۱۷ درصدی و از نظر وزنی کاهش ۶ درصدی داشته است.

وی عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرکات این استان را میلگرد و آهن آلات، کاشی و سرامیک، میوه و تره بار، سنگ‌های ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یک‌بار مصرف و… عنوان کرد.

کد خبر 6098930

دیگر خبرها

  • رشد ۵۹ درصدی تجارت خارجی استان سمنان
  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • توسعه پایدار در گرو حفظ محیط زیست است
  • رشد ۱۷ درصدی صادرات کالا از گمرک کرمانشاه طی فروردین سال جاری
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری
  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول دیدار کردند: تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم