Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@09:09:06 GMT

پیدا شدن تابلوی دزدیده شده پس از ۴۰ سال

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۶۴۴۹۸

پیدا شدن تابلوی دزدیده شده پس از ۴۰ سال

این تابلوی بدون عنوان که توسط «رابرت مادِروِل» در سال ۱۹۶۷ میلادی (۱۳۴۵ شمسی) خلق شده در یک کنفرانس خبری که در منهتن برگزار شد با حضور مقاماتی از اف‌بی‌آی رونمایی و به بنیادی که آثار مادروِل را در اختیار دارد تحویل داده شد.

این تابلو با ابعاد ۶۹ در ۹۲ اینچ (۱۷۵ در ۲۳۴ سانتیمتر) یکی از ده‌ها تابلویی بود که به همراه دیگر تابلو‌ها در سال ۱۹۷۸ از محل نگهداری آثار هنری در نیویورک به سرقت رفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات اظهار داشتند که این تابلو سال گذشته در یک گاراژ در بخش شمالی نیویورک و توسط پسر مردی که در بخش جابجایی و نگهداری یک شرکت کار می‌کرد پیدا شد؛ که او به کمک مادرش توانست این تابلو را با توجه به نام خالقش که در پشت تابلو نوشته شده بود شناسایی کند.

او سپس برای کسب اطلاعات بیشتر در اینترنت جستجو کرده و به اطلاعاتی در مورد رابرت مادرول می‌رسد و با بنیاد دیدالوس متعلق به مادرول که در سال ۱۹۸۱ جهت تحصیل هنر معاصر ایجاد شده، تماس برقرار می‌کند. آن موسسه نیز اف‌بی‌آی را در جریان می‌گذارد و مشخص می‌شود که زمانیکه پدر این فرد در آن شرکت کار می‌کرده این تابلوی مادرول ناپدید شده بوده است.

این مرد که برای آن شرکت حمل و نقل کار می‌کرده در دهه نود فوت می‌کند.

رابرت مادِروِل نقاش سبک آبستره اکسپرسیونیست به عنوان بخشی از مکتب تاثیرگذار هنر نیویورک در کنار بزرگانی، چون «ویلِم دِ کونینگ» «جکسون پولاک» و «مارک روتکو» قرار می‌گیرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تابلوی نقاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۴۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط با دیدن این تابلو در جاده چند برابر بیشتر احتیاط کنید / ۶۰ درصد به امنیت شما اضافه می‌شود (فیلم)

عصر ایران ــ ۶۰ درصد تصادفات جاده‌ای در ۳۰ کیلومتری شهرها اتفاق می‌افتد. یعنی درست زمانی که خیلی خسته هستید و به ۳۰ کیلومتری شهر مورد نظرتان رسیده‌اید با این فکر که چیزی نمانده به رانندگی ادامه می‌دهید و آنچاست که فاجعه رخ می‌دهد.

گزارش را این‌جا ببینید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • باران در راه آبادان و خرمشهر
  • مرکز ساخت تابلو استیل نقشه جهان
  • خوزستان بارانی می‌شود
  • هشدار زرد بارندگی در خوزستان
  • «کاروانسرای آوج» تابلوی سبک زندگی مردم عصر صفوی
  • لطافت لحظه در «به وقت بهار»
  • موش غول‌پیکری که در مترو نیویورک پیدا شده را ببینید / پلیس سعی می‌کند زنده بگیردش (فیلم)
  • پیش بینی بورس سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳
  • تابلو قلم‌زنی هنرمند اردبیلی اثر فاخر صنایع‌دستی استان شد
  • فقط با دیدن این تابلو در جاده چند برابر بیشتر احتیاط کنید / ۶۰ درصد به امنیت شما اضافه می‌شود (فیلم)