Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی رستمیان ظهر شنبه در شورای اداری شهرستان سلسله با اشاره به اینکه مهمترین معضل شهرستان سلسله رکود و سکون مدیران شهرستان است،  گفت :مدیران ما اعتماد مردم را نسبت به نظام کم کرده‌اند، مدیران باید به میان مردم و مشکلات آنان را جویا شوند.

وی تصریح کرد: وحدت مدیران واجب تر از همه چیز است، ما وظیفه داریم از فرمایشات رهبری پیروی کنیم و با مردم و در دل مردم باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس با اشاره به مشکلات روستاییان این شهرستان خاطرنشان کرد: از مدیران می خواهیم که به میان مردم بروند و مشکلات مردم را رفع کنند،  امروز باید وحدت و همدلی در بین مدیران و مردم بیش از پیش باشد.

کد خبر 4346606

منبع: مهر

کلیدواژه: سلسله علی رستمیان بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند شیراز مشهد یاسوج آتش سوزی سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۴۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان پای کار باشند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهر انگیز ظهر شنبه در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال گفت: اجرای رفع تداخلات طبق پیگیری‌های صورت گرفته رشد بسیار خوبی از سال ۱۴۰۱ تاکنون داشته است.

وی گفت: طبق تعهد هر شهرستان هفته‌ای دو پلاک باید به دبیرخانه کمیسیون ارسال کند تا این کار بسیار مهم اتمام و در راستای صدور سایر اراضی کشاورزی اقدام شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: با وجود کمبودهای زیاد از جمله در حوزه تجهیزات به ویژه سخت افزاری همه مدیران پای کار هستند و کار برای مردم است مردمی که انقلابی‌تر و جهادی تر هستند.

وی در خصوص صدور اسناد کشاورزی بیان کرد: تاکنون ۷۶ درصد اسناد کشاورزی دارای سند شدند.

کد خبر 6089937

دیگر خبرها

  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • مدیران استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان پای کار باشند
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • سلسله قطب تولید کلزای لرستان
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است