Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@23:40:23 GMT

مسوولان برای حل مشکلات مردم، اقدام عملی کنند

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۶۴۷۹۷

مسوولان برای حل مشکلات مردم، اقدام عملی کنند

به گزارش ایرنا حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی روز شنبه در کارگروه اشتغال مهریز با اشاره به اینکه مردم در کنار دولت و حامی برای حل مسائل هستند بر وحدت تاکید و افزود: باید با وحدت نسبت به تکریم ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی توجه ویژه داشت.
وی ادامه داد: مدیران با سعه صدر ، حرف ها و درد دل های مردم فداکار را گوش کنند و با بیداری ، روحیه انقلابی و مدیریت جهادی جلو بهانه معاندان علیه انقلاب اسلامی و نظام را بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز با اشاره به اینکه در این شهرستان صنایع خوبی وجود دارد به اهمیت جلب نیروهای مورد نیاز از منطقه تاکید و اظهار کرد: نگاه بیشتر مدیران اجرایی و صاحبان صنایع در جذب اشتغال برای افراد بومی باشد.
محی الدینی افزود: همه مردم و اداره های دولتی بخاطر وضعیت موجود ، صرفه جویی در مصرف آب و برق را برای الگو کردن برای دیگران جدی بگیرند.
همچنین فرماندار مهریز گفت: زندگی برای اقشار کم درآمد جامعه دشوار شده بنابراین مدیران اجرایی با تعامل و فعالیت بهتر و همفکری بیشتر باید گره های مردم را باز کنند
سید محمد رستگاری افزود: مدیران با بررسی و پیگیری تنش ها و گرفتاری هایی که برای مردم بوجود می آید نقش مهمی در آرامش و امنیت شهرستان دارند .
فرماندار مهریز گفت: اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری و تولید و اشتغال باید سرلوحه برنامه ریزی و تصمیم گیری مدیران در سالجاری قرار گیرد که رسالتی مهم است.
رستگاری افزود: مدیران دستگاه های اجرایی باید با پیگیری و نامه نگاری های لازم در پیشرفت زودتر طرح ها اقدام و به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید ، سیاست های درست را بر اساس تاکیدهای رئیس جمهوری و منویات مقام معظم رهبری اجرا کنند.
وی یادآور شد: مردم باید عملکرد نظام را بدانند و اهالی رسانه از سکوت بعضی از مدیران در شهرستان گله مند هستند چون ارتباط منطقی و مشکل گشا با رسانه ها حلال بسیاری از مسائل است.
فرماندار مهریز بیان کرد: بی تفاوتی مدیران نسبت به مسائل مختلف اصلا قابل قبول نیست و باید سیاست ها ، دستاوردها و دستورالعمل های دولت دقیق در شهرستان اجرا شود.
رستگاری گفت: مدیران باید انتقاد پذیر باشند و از تخریب دیگر دستگاه ها پرهیز کنند و اگر مشکلی باشد باید بین خودشان حل و فصل شود.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 انقلاب اسلامی برق درآمد صرفه جویی در مصرف مشکلات مردم جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۴۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان: ماجرای بدخشان حل‌وفصل شد

طالبان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد مشکلی که بر سر پاکسازی مزارع خشخاش در بدخشان رخ داده بود، حل وفصل شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی طالبان در بیانیه‌ای اظهار داشت مشکلی که بر سر پاکسازی زمین‌های زیر کشت خشخاش در بدخشان حل‌وفصل گردیده است.

وی خاطرنشان کرد هیئت تعیین شده طالبان در «فیض‌آباد» با متنفذین و علما بدخشان جلسه داشت که در آن بزرگان و نمایندگان شهرستان‌های «درایم» و «ارگو» نیز حضور داشتند.

به گفته مجاهد، در این دیدار وعده داده شد که مردم بدخشان از روند محو کشت خشخاش حمایت کنند و هیچ مانعی در این روند ایجاد نکنند.

سخنگوی طالبان همچنین خاطرنشان کرد کسانی‌که در اعتراض‌های چند روز قبل متضرر شده بودند، به مشکلات آنها رسیدگی خواهد شد.

ماجرای بدخشان و هزینه‌های نخستین مبارزه جدی با کشت خشخاشیک ماجرا و هزار داستان؛ در بدخشان افغانستان چه خبر است؟«داون نیوز»: حمله بدخشان نشان داد داعش می‌تواند در سراسر افغانستان عملیات انجام دهد

اوایل هفته جاری در پی درگیری نیروهای طالبان با مردم محلی در روستای «قرلق» شهرستان «درایم» ولایت بدخشان بر سر تخریب مزارع خشخاش، «هبت‌الله آخندزاده» رئیس طالبان هیئتی ویژه را برای بررسی روند از بین بردن خشخاش و مشکلات به وجود آمده ناشی از آن در بدخشان تعیین کرد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات مردم با همت مدیران امکان پذیر است
  • طالبان: ماجرای بدخشان حل‌وفصل شد
  • حسن‌پور: گشت ارشاد مسئولان از اقدامات انقلابی دولت است
  • رئیسی:تورم روز به روز کاهشی می‌شود/ فرآیند تولید ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مسکن اجرایی شده است/گشت ارشاد مدیران عملیاتی شده است
  • خسارت ۴۹۰ میلیارد تومانی سیل به بخش دُرُح سربیشه
  • جوان بلوچ با اقدام به موقع کارشناس اورژانس ۱۱۵ مهریز نجات یافت
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز