Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@21:16:53 GMT

اقتصاد استان یزد، اقتصاد مقاومتی است

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۶۴۸۳۸

اقتصاد استان یزد، اقتصاد مقاومتی است

به گزارش ایرنا ، علی نمازی روز شنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز یزد با قدردانی از تلاش ها و زحمات مسئولان، مدیران، خبرنگاران و عکاسان این رسانه ملی در انعکاس اخبار و گزارش های بخش های اقتصادی افزود: در سال 90 که ایران در اوج تحریم های آمریکا و استکبار جهانی قرار داشت و در شرایطی که رشد اقتصادی کشور منفی بود؛ رشد اقتصادی استان یزد، رقم مثبتی را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی وضعیت اقتصادی استان یزد را در سطح بسیار خوبی عنوان کرد و افزود: اطلاع رسانی واقعی از این شرایط می تواند زمینه ساز ایجاد امیدواری در مردم استان نسبت به آینده و همراهی با دولت شود.
نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یزد ، نقش ایرنا و و فعالیت درخشان خبرگزاری جمهوری اسلامی را در اطلاع رسانی دقیق، صحیح و شفاف یادآور شد و گفت: در شرایط خاص بیش از آنکه بخواهیم خبرهای ناامید کننده را منعکس کنیم باید با انتشار خبرهای امیدبخش، شرایط و فضا را برای تصمیم گیری بهتر مسئولان مهیا کنیم و ایرنا تاکنون در این زمینه نقش خوبی را ایفا کرده و رسالت خود را به خوبی انجام داده است.
نمازی از فعالیت شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد در استان نیز خبر داد و تعامل و همکاری بیشتر این بخش ها با رسانه ها به خصوص خبرگزاری جمهوری اسلامی را خواستار شد و گفت: مدیران و مسئولان استان باید از ظرفیت های خوب خبری ایرنا که یک ظرفیت بزرگ است به نحو مطلوب استفاده کنند.
وی تأکید کرد: در کنار این اطلاع رسانی های دقیق و امیدآفرین ، عده ای به دنبال حاشیه سازی و ارائه اخبار نادرست هستند که البته آنها زودگذر هستند و با اخبار فنی و علمی و تخصصی که رسانه هایی همچون ایرنا تنظیم می کنند دوامی نخواهند یافت.
سعید نورایمانی، معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان یزد هم سیاست گذاری دولت در ساماندهی و شفاف سازی مسایل مالی در سالهای اخیر را خوب و استان یزد را در این زمینه پیشرو توصیف کرد و گفت: دولت تلاش دارد تا منابع مالی طرح های عمرانی و جاری را تامین کند تا فعالیت های دولتی دچار خدشه نشود.
محمد دهقان منشادی معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی استان یزد هم فعالیت حرفه ای ایرنا را ستود و تعامل و همکاری این رسانه با مجموعه اداره کل امور اقتصادی و دارایی را خوب ارزیابی و آمادگی خود را برای تعامل و همکاری بیشتر برای اطلاع رسانی این حوزه اعلام کرد.
1968/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استکبار جهانی اقتصاد مقاومتی امور اقتصادی و دارایی یزد آمریکا جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۴۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه در دویستمین روز حمله نظامی ارتش اشغالگر اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی در این مدت سه هزار و ۲۵ کشتار و جنایت در نوار غزه انجام داده است.
دفتر اطلاع رسانی دولت در غزه افزود: در ۲۰۰ روز گذشته از حملات ارتش اسرائیل به نوارغزه، ۴۱ هزار و ۱۸۳ فلسطینی شهید و یا مفقود شدند که ۱۴ هزار و ۷۷۸ نفر از شهدا کودک هستند.
بنا به اعلام دفتر اطلاع رسانی دولت غزه، دست کم ۳۰ کودک در نوار محاصره شده غزه بر اثر قحطی و گرسنگی شهید شدند.
در این مدت ۴۸۵ نفر از کادر پزشکی و درمانی، ۱۴۰ خبرنگار و ۶۷ نیروی دفاع مدنی در نوار غزه به شهادت رسیدند.

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ