Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد درویش روز شنبه در حاشیه افتتاح دومین مدرسه طبیعت چهارمحال و بختیاری به خبرنگار ایرنا افزود: راه اندازی مدارس طبیعت از 30 سال گذشته در کشورهایی نظیر فنلاند، سوئد، نروژ و دانمارک آغاز و پس از گذر از کشورهای آمریکا، کانادا، ژاپن، اندونزی و مالزی، چهار سال پیش وارد ایران شد.
وی استقبال بخش خصوصی برای مشارکت در راه اندازی این مدارس را ستودنی دانست و بیان کرد: با گذشت این مدت، تاکنون کودکان 29 استان از خدمات 77 مدرسه طبیعت در کشور بهره مند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


درویش با بیان نبود مدرسه طبیعت در استان های قم و خوزستان اظهار داشت: راه اندازی مدارس در این استان ها در دست پیگیری است.
وی استاندارد این مکان ها را پنج هزار مترمربع برای هر مدرسه طبیعت و یک مدرسه به ازای 20 هزار کودک عنوان کرد.
وی درباره کیفیت مدارس طبیعت در ایران نسبت به دیگر کشورها گفت: تنوع اقلیمی، فرهنگی و تنوع زیستی در اقصی نقاط کشور، مدارس طبیعت ایران را در جهان منحصر بفرد کرده است.
به گزارش ایرنا، کارگاه های کاشت سبزی و صیفی جات، ساخت سرپناه، کارگاه حشره و ساخت خانه حشرات، ساخت مسیر پابرهنه رو، کارگاه ساخت خشت، ماست بندی، پخت نان و بهره مندی از همکاری تسهیلگران و مربیان از امکانات مدارس طبیعت است.
همچنین این مدارس آماده پذیرش کودکان 2 تا 13 هستند.
8125/6021
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 ایران خاورمیانه طبیعت قم کودکان جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۴۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی یک بانوی لرستانی با همکاری ستاد دیه و خیران از زندان

مدیر ستاد دیه لرستان گفت: یک بانوی کارآفرین لرستانی که به علت بدهی در زندان بود با پرداخت مبلغ ۲۷۴ میلیون تومان توسط ستاد دیه و خیران از زندان آزاد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، توکل شاکرمی در جمع خبرنگاران گفت: این بانوی لرستانی به علت فوت همسر که سرپرستی سه کودک خود را بر عهده داشت، با نیت تغییر شرایط معیشتی و به دنبال پیشنهاد یکی از آشنایان یک کارگاه صنعتی پوشاک راه‌اندازی می‌کند.

وی با بیان اینکه این بانوی جوان لرستانی پیش از این با یک چرخ خیاطی در خانه استیجاری‌اش با سفارش‌گیری و تعمیر البسه مشتریان، امرار معاش می‌کرد، افزود: وی ضمن احداث یک کارگاه کوچک و دریافت وام برای تهیه تجهیزات مورد نیاز، خط تولید کارگاه خود را راه اندازی می‌کند که به دلیل قروض متعدد و تسهیلات سنگین و ناتوان بودن در تحویل به موقع البسه به طرفین قراردادها با طرح شکایت‌های حقوقی آنها روانه زندان می‌شود.

شاکرمی بیان کرد: این بانوی جوان با دریافت مرخصی تصمیم به تهیه مبلغ بدهی خود با فروش کلیه می‌گیرد که با آگاهی ستاد دیه و پیگیری‌های لازم و همکاری خوب خیران این مبلغ تامین شده و از بند حبس رهایی می‌یابد.

انتهای پیام/645

دیگر خبرها

  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه
  • رهایی یک بانوی لرستانی با همکاری ستاد دیه و خیران از زندان
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی
  • چشم اندازی از طبیعت بهاری در روستای تازه ناب علیا
  • ۷۵ میلیارد تومان اعتبار خرید تجهیزات مدارس لرستان در سال جاری
  • خلاقیت و شکوفایی مدارس در چهل سال دوم انقلاب پررنگ‌تر است
  • مدارس را به شرکت‌های دانش‌بنیان پیوند بزنید