Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجتماع > اجتماعی - همشهری آنلاین:
نماینده استان کردستان در شورای عالی استان‌ها گفت: تردد نفتکش‌های عراقی جان مردم و محیط زیست را تهدید می‌کند و به دلیل تصادف این خودروها شاهد آلوده شدن رودخانه‌ها و قربانی شدند هم استانی‌های خود هستیم.

لاله امینی در گفت‌و‌گو با ایرنا با اشاره به حادثه برخورد تانکر حامل مواد نفتی با یک اتوبوس مسافربری در سنندج افزود: راننده این نفتکش عراقی، اهل كرمانشاه بود و به مقصد بندر امام خمینی (ره) در حال حرکت بود و به دلیل تردد در شب و همچنین ایراد در سیستم ترمز با اتوبوس مسافربری برخورد کرد و آتش گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده استان کردستان در شورای عالی استان‌ها گفت: این نفتکش‌ها نباید در شب حرکت کنند. این نخستین اتفاق از این دست نیست و چندین بار در جاده سنندج - مریوان به خصوص در روستای نگل شاهد این گونه حوادث بوده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: به قدری تردد این نفتکش‌ها در سطح استان کردستان خطرناک است که خانواده‌ها برای سلامت دانش آموزان، دانشجویان و فرزندان خود در سطح شهر با استرس و دل نگرانی مواجه هستند.

امینی اضافه کرد: زیر ساخت‌های جاده‌های استان کرستان با مشکلات عدیده‌ای مواجه است. چندین سال است که برای رفع این مشکلات از طریق مسئولان پیگیری‌هایی داشتیم، اما متاسفانه نتیجه‌ای نداشته است.

نماینده استان کردستان در شورای عالی استان‌ها گفت: جاده مریوان - سنندج یکی از جاده‌های مهم کشور است که در عین باریک بودن 750 پیچ خطرناک دارد و بارها این مشکلات را به گوش مسئولان ذیربط رسانده‌ایم.

در همین زمینه: اعلام اسامی جان باختگان تصادف اتوبوس سنندج | تشریح دلایل تصادف دستور روحانی و جهانگیری به استاندار کردستان درباره سانحه سنندج تحویل ۱۱ کیسه بقایای اجساد حادثه ترمینال سنندج به پزشکی قانونی جزئیاتی از تصادف مرگبار اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج اتوبوس مسافربری تهران - مریوان در آتش سوخت | مسافری مصدوم نشد

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۵۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) تصریح کرد: با طرف عراقی در حال رایزنی هستیم تا هم امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود و هم اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای جابجایی زائران وارد ایران شوند.
 
به گزارش ایرنا؛ «سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در نشست مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری که ظهر امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد گفت: مدیریت دولت در برگزاری مراسم اربعین سال گذشته رضایتمندی غیرقابل باوری ایجاد کرد و ما این را ناشی از تفضل حضرت ولی عصر (عج) می‌دانیم.
 
وی افزود: سال گذشته بر مساله گذرنامه و دریافت آن، حمل و نقل، مدیریت گرما و مدیریت زمان اقداماتی انجام دادیم که بحمدالله اقدامات نتیجه‌بخش بود اما معتقدیم ضعف‌هایی نیز وجود دارد و باید در جهت اصلاح آن گام برداریم.
 
معاون وزیر کشور ادامه داد: امسال در خصوص ۴۱ موضوع اربعین برنامه‌ریزی شده است و چهارشنبه همین هفته عازم عراق هستم تا بتوانیم با همکاری طرف عراقی به مشکلات رسیدگی کنیم.
 
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: قرار بود ۲ هزار اتوبوس خریداری شود که هنوز انجام نشده است. امسال به دنبال این هستیم که خودروهای سواری زائران برای اولین بار وارد عراق شود و از طرف دیگر اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای کمک به نقل و انتقالات زائران وارد کشور شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • اهمیت فرهنگ‌سازی در کاهش آسیب‌های زیست‌محیطی
  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد