Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@14:16:30 GMT

نشست فرهنگ سایبر برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۶۵۰۵۶

چهارمین نشست از سلسله نشست‌های کتابخوان با عنوان نشست «فرهنگ سایبر» توسط مرکز مطالعات فضای مجازی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چهارمین نشست از سلسله نشست‌های کتابخوان با عنوان نشست “فرهنگ سایبر” توسط مرکز مطالعات فضای مجازی پژوهشگاه با مشارکت نهاد عمومی کتابخانه‌­های کشور روز دوشنبه مورخ 25 تیرماه جاری از ساعت 9 تا 11 در پژوهشگاه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست علمی آقایان دکتر عبدالحسین کلانتری با معرفی کتاب فضای مجازی؛ اجتماع و فرهنگ، دکتر محمدحسین ساعیبا معرفی کتاب شبکه‌های خشم و امید؛ جنبش‌های اجتماعی در عصر اینترنت و دکتر محسن ردادی عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با معرفی کتاب رویای شهر، سفر به دنیای شهرهای رویایی: شهر اوهام، آرمانشهر، شهر مجازی، شهر سایبر، شهر آینده حضور خواهند داشت.

چهارمین نشست از سلسله نشست‌های کتابخوان مرکز مطالعات فضای مجازی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با مشارکت نهاد عمومی کتابخانه‌­های کشور با عنوان نشست “فرهنگ سایبر” روز دوشنبه مورخ 25 تیرماه جاری از ساعت 09:00 تا 11:00 در سالن جلسات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی: خیابان شهید بهشتی،‌خیابان احمد قصیر(بخارست)، خیابان پژوهشگاه 2، شماره 2 برگزار خواهد شد.

حضور علاقمندان در این نشست علمی بلامانع است.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۵۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، عبدالرحیم افروغ در نشست هم اندیشی با هنرمندان موسیقی استان که با حضور مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی برگزار شد، گفت: در تعداد اجراهای موسیقی، استان بوشهر جز برترین استان های کشور قرار گرفته است.

در این نشست هنرمندان تک به تک با بیان مشکلات، دیدگاهها و نظرات خود خواستار حمایت بیشتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به موسیقی استان بوشهر شدند.

کد خبر 6092845

دیگر خبرها

  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مسئله غزه برگزار می شود
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود
  • بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • استاد مجتهدی هم معلم و هم مولف بود
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی