Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@00:05:16 GMT

با این روش ها بدون داشتن پسورد وارد ویندوز شوید

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۶۵۰۶۱

با این روش ها بدون داشتن پسورد وارد ویندوز شوید

در صورتی که رمز عبور ویندوز خود را فراموش کرده اید، با روش‌های زیر میتوانید پسورد ویندوز خود را بشکنید و بدون وارد کردن رمز قبلی، به ویندوز خودتان دسترسی داشته باشید.در ادامه این مطلب را به نقل از مجله همراه با علم بخوانید.
۱ – استفاده از بازیابی آنلاین رمز عبور ویندوز

در هنگام ثبت رمز برای ویندوز، گزینه‌هایی برای بازیابی رمز در صورت فراموشی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که هنگام ایجاد رمز عبور در ویندوز ۱۰ و ویندوز ۸، حساب کاربری مایکروسافت خود را به عنوان روش ریکاوری رمز وارد کرده اید، به آدرس https://account.live.com/resetpassword.aspx مراجعه نمایید (از طریق گوشی، تبلت یا یک کامپیوتر دیگر)    
گزینه ” i. forgot my password ” را انتخاب کرده و روی next کلیک کنید.

در صفحه جدید که باز میشود، آدرس ایمیل و یا شماره موبایلی که در موقع فعال کردن حساب مایکروسافت استفاده کردید را وارد کنید.



بعد از وارد کردن شماره موبایل یا آدرس ایمیل، کد‌های امنیتی تصویری را تایپ کرده و روی next کلیک کنید.

در صفحه جدیدی که باز میشود، نحوه تایید هویت مد نظرتان را انتخاب کنید.



در صورتی که موقع ثبت حساب مایکروسافت، شما یک شماره موبایل و یه آدرس ایمیل پشتیبانی به غیر از آدرس ایمیل مایکروسافت را جهت تایید هویت و ار سال کد وارد کرده اید.

گزینه اول را انتخاب کرده و روی next کلیک کنید.

در صورتی که موقع ثبت حساب کاربری ماکروسافت، هیچ آدرس ایمیل و شماره موبایلی جهت پشتیبانی وارد نکرده اید، گزینه دوم را انتخاب کرده و یک آدرس ایمیل جهت ارسال کد وارد کنید. (توجه داشته باشید که این آدرس ایمیل بهتر است یک آدرس ایمیل دیگر شما باشد)



در صفحه بعدی، در صورتی که گزینه اول را انتخاب کرده باشید ۴ رقم از شماره موبایل خود را وارد کنید و روی send code کلیک کنید تا کد تایید هویت برای شما اس ام اس شود.

بعد از دریافت کد تایید هویت، کد را در کادر مربوطه وارد کرده و وارد شوید

**********
۲- استفاده از safe mode برای ورود به ویندوز بدون نیاز به پسورد

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید، در صفحه ورود ویندوز روی گزینه استارت کلیک کنید (پایین سمت راست)  
در منویی که باز میشود روی گزینه ریستارت، همزمان با نگه داشتن دکمه شیف کیبورد، کلیک کنید. وقتی کامپیوتر شما ریستارت شد، به جای انتقال مستقیم به صفحه لوگین ویندوز، به صفحه انتخاب گزینه‌های بیشتر منتقل خواهید شد (Choose an option) در این صفحه دکمه اف ۴ را فشار دهید تا وارد حالت safe mode ویندوز شوید. (ممکن است در بعضی از دستگاه‌ها کمی متفاوت باشد)

در مرحله بعدی روی فلش کلیک کرده و گزینه ” Administrator ” را انتخاب نمایید. بعد از انتخاب این گزینه، کادر پسورد را خالی گذاشته و وارد ویندوز شوید.

بعد از ورود، کنترل پنل (Control Panel) را باز کرده و روی گزینه ” User Accounts ” کلیک کنید.



در صفحه بعدی روی گزینه ” Manage Another Account ” کلیک کنید



اکانتی که رمز عبور آن را فراموش کرده بودید انتخاب کرده و رمز عبور جدید را وارد نمایید. بعد از ذخیره، ویندوز خود را ریستارت کرده و با استفاده از رمز عبور جدید، وارد ویندوز شوید    
با این روش‌ها به راحتی و بدون داشتن پسورد میتوانید وارد ویندوز شوید. امیدواریم از این روش‌ها برای ورود بی اجازه به کامپیوتر یا لپ تاپ سایرین استفاده نکنید.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه فناوری پسورد ویندوز کامپیوتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۵۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیگر عادی شده: یک گزینه دیگر به بایرن نه گفت!‏

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد عبارت «سر نخواستن بایرن ‏دعواست» به این زودی‌ها از تیتر رسانه‌ها حذف نخواهد شد. امروز ‏یک گزینه دیگر که به عنوان جانشین احتمالی توماس توخل از او نام ‏برده می‌شد به صراحت به بایرنی‌ها جواب منفی داد. ‏

روجر اشمیت، سرمربی آلمانی بنفیکا، امروز در نشست خبری دیدار ‏تیمش با فامالیسائو شرکت کرده بود. همانطور که انتظار می‌رفت ‏خبرنگاران از او درباره ترک بنفیکا و پیوستن به بایرن به عنوان ‏جانشین توماس توخل سوال کردند و اشمیت لبخندزنان این شایعات ‏را قویا تکذیب کرد. ‏

سرمربی بنفیکا گفت:" چند بار باید به این سوال جواب بدهم؟ من ‏اصلا در بازار نیستم. در بنفیکا مشغول به کار هستم و عاشق شغلم ‏هستم. دلم نمی‌خواهد کسی با من تماس بگیرد، هیچکس، مطلقا ‏هیچکس. موضع من کاملا روشن است. برایم روشن است که تا سال ‌‏2026 در بنفیکیا خواهم ماند. اصلا انتظار نداشتم چهار بار قهرمان ‏لیگ بشوم ولی کار کردن در پرتغال چالش بزرگی است. ما فصل ‏خوبی داریم که البته شاید آنقدر خوب نباشیم که قهرمان شویم ولی ‏اگر به وضعیت دو سال پیش بنفیکا نگاه کنید و با الان مقایسه‌اش ‏کنید می‌بینید که کاملا فرق کرده. تمرکز من روی باشگاهم است و از ‏اینجا بودن خیلی راضی‌ام. در بنفیکا پتانسیل بالایی برای بهتر شدن و ‏بیشتر جام گرفتن می‌بینم و دو هفته پیش و یک هفته پیش همین ‏حرف را زدم. در این مدت هیچ چیز تغییر نکرده". ‏

دیگر خبرها

  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • استانداردسازی آدرس‌ها با اجرای طرح «جی نف»
  • با چند کلیک مجوز بگیرید | چگونه در کمترین زمان پروانه کسب بگیریم؟
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس
  • چگونه حساب لینکدین خود را برای همیشه حذف کنیم؟
  • آزمایش عمومی دستیار کوپایلت ویندوز ۱۱ موقتاً متوقف شد
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را تهدید می‌کند
  • دیگر عادی شده: یک گزینه دیگر به بایرن نه گفت!‏
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را بیش‌ از همه تهدید می‌کند
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد