Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرآنلاین،رحیم شهرتی‌‌فر در نشست کمیته فرهنگی اجتماعی تبریز 2018 با تأکید بر ارزیابی برنامه‌های مدنظر برای سال 2018 اظهار داشت: باید براساس ارزیابی‌ها نقاط قوت و ضعف برنامه‌ها مشخص‌شده و دلایل آن به‌صورت دقیق بررسی شود.

وی با اشاره به‌ قرار داشتن در فصل تابستان افزود: فصل تابستان بهترین فرصت برای اجرای برنامه‌ها و جذب گردشگر بوده و با توجه به این مسئله، تبریز 2018 در این ماه‌ها باید نمود عینی پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی بابیان اینکه طی امسال رویدادهای فرهنگی بزرگی در خصوص مفاخر داشته و برگزار خواهد شد، اضافه کرد: برای اجرایی شدن برنامه‌های مدون همه دستگاه‌ها باید در مسیر مدار برنامه حرکت کرده و تلاش کنند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری همایش مشروطیت در مردادماه سال‌جاری بیان کرد: شهر تبریز افتخارات بسیاری دارد که از جمله بزرگ‌ترین این افتخارها حضور مردم و مبارزان دوران مشروطیت در تبریز بوده و باید به بهانه سالگرد مشروطه این موضوع بیشتر مطرح‌ شده و مورد توجه قرار بگیرد.

شهرتی‌فر ادامه داد: موضوع مشروطیت یک موضوع ملی و تاریخی بوده و مربوط به شهر تبریز است و باید از این فرصت بزرگ بیشترین بهره را در راستای تبریز 2018 ببریم.

وی بابیان اینکه تبریز شهر اولین‌ها بوده و یکی از این اولین‌ها تشکیل اولین گروه‌های تئاتر و نمایش است، گفت: برگزاری جشنواره تئاتر در تبریز فرصتی مناسب برای معرفی هرچه بیشتر و بهتر تبریز 2018 است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر بهره‌مندی از ظرفیت مفاخر و شاعران بزرگی همچون صائب تبریزی و موضوع کنگره صائب تبریزی ادامه داد: هرچند مدفن صائب تبریزی در اصفهان بوده اما از خاک تبریز است و باید در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این کنگره بیش‌ازپیش تلاش کرده و از این موضوع در راستای برنامه‌های تبریز 2018 بیشتر بهره‌مند شویم.

وی در با اشاره به برگزاری کنگره بین‌المللی شمس تبریزی، گفت: شمس تبریزی افتخاری بزرگ برای ایران و تبریز بوده و امکانی بزرگ در دست استان است، چراکه پرآوازه‌ترین شخصیت در کشورهای اسلامی بوده و افراد بسیاری علاقه وافر به شمس دارند، با توجه به این موضوع کنگره بین‌المللی شمس تبریزی فرصتی مناسب برای دعوت از بزرگان و دوستداران شمس تبریزی به استان در کنار برنامه‌های تبریز 2018 خواهد بود.

شهرتی‌فر از برگزاری اولین جشنواره بین‌المللی تئاتر در تبریز با موضوع «صلح جهانی» توسط بخش خصوصی خبر داد و خاطرنشان کرد: ورود بخش خصوصی به عرصه فرهنگ بسیار مهم بوده و باید عرصه را برای حضور بخش خصوصی آماده کرده و از این حضور استقبال کنیم.

طرح تفصیلی برگزاری اولین جشنواره تئاتر بین‌المللی در تبریز توسط بخش خصوصی با محوریت «صلح جهانی» در این نشست با حضور اعضا به تصویب رسید.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اصفهان بخش خصوصی تئاتر جشنواره بین المللی معاون سیاسی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۵۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران

تین نیوز

تیرماه امسال رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران برگزار می شود.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از کن نیوز، معاون برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از برگزاری "رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران" در تیرماه سال جاری خبرداد و گفت: هریک از فرودگاه های کشور دارای ظرفیت های سرمایه گذاری است که در قالب اطلس جامع سرمایه گذاری فرودگاه های کشور گردآوری شده و بناست در چنین رویدادی به سرمایه گذاران و بنگاه های اقتصادی ارائه شود.

علی عبدی اظهار کرد: معاونت برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی بر حسب وظیفه باید ضمن درنظر گرفتن منافع شرکت، شرایط را به گونه ای فراهم کند تا باتوجه به اوضاع اقتصادی، سیاسی و بین المللی در آینده آسیبی به اقتصاد شرکت فرودگاه ها وارد نشود.

وی با بیان اینکه زیرساخت ها باید به نحوی فراهم شود تا همواره شاهد رشد اقتصادی شرکت فرودگاه ها باشیم، گفت: درحال حاضر عمده تمرکز شرکت بر درآمد ناشی از پروازهای عبوری است اما اعتقاد داریم که این نوع درآمد باعث شده تا از بسیاری فرصت های درآمدی دیگر غافل شویم.

معاون برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه ها با بیان اینکه در آینده ممکن است بحث درآمدهای هوانوردی دستخوش تغییر شود، گفت: این نوع درآمد هیچ گاه درآمد پایداری نیست و باید زیرساخت لازم برای ایجاد درآمدهای ثابت و پایدار ایجاد شود تا شرکت با تحولات سیاسی و بین المللی دچار ضرر و زیان نشود. بنابراین می بایست علاوه بر تلاش برای افزایش درآمد پروازهای عبوری، از ظرفیت های بالقوه موجود در فرودگاه های کشور به نحوی استفاده شود که شاهد افزایش درآمدهای پایدار در سایر حوزه های هوانوردی و همچنین درآمدهای غیر هوانوردی باشیم.

عبدی با بیان اینکه بیم آن می رود؛ با ضربه خوردن به درآمد ناشی از پروازهای عبوری، شرکت فرودگاه ها دچار مشکلات اساسی در پیشبرد طرح های توسعه فرودگاه ها و حتی انجام امورات جاری شرکت همچون پرداخت حقوق و دستمزد شود، گفت: کاپیتان نخجوانی بر مبنای نظر مقام عالی وزارت راه و شهرسازی به معاونت برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت ماموریت داده اند که سرمایه گذاری در فرودگاه های سراسر کشور به عنوان یک راهکار اساسی برای ایجاد درآمد ثابت و پایدار در دستورکار قرار گیرد.

وی ضمن اشاره به شعار امسال که مقام معظم رهبری بر جهش تولید با مشارکت مردم تاکید داشته اند، گفت: بدون شک با مشارکت مردم و سرمایه گزاران بخش خصوصی می توان تمامی فرصت های درآمدی را احصا کرد و جلوه ای تازه از فرودگاه های ایران در جهان به نمایش گذاشت.

معاون برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی گفت: در تیر ماه امسال، "رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران" در سالن اجلاس سران باحضور وزیر راه و شهرسازی، کاپیتان نخجوانی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها، مسئولان مربوطه، سفیران کشورهای هدف در ایران و سفیران ایران در سایر کشورها، اتاق های بازرگانی، اتاق های صنعت و معدن، فعالین تجاری و اقتصادی و صاحبان بنگاه های اقتصادی برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود
  • کوهستان «پرآو» پتانسیل برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی غارنوردی را دارد
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان می‌آید
  • برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای نشان از بلوغ فناوری هسته‌ای ایران است
  • برگزاری اولین جشنواره ی خوشنویسی امیرنظام گروسی
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران