Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@21:31:56 GMT

برنامه پنج ساله شهر یزد در حال تدوین است

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۶۵۱۶۸

برنامه پنج ساله شهر یزد در حال تدوین است

به گزارش ایرنا 'مهدی جمالی نژاد' روز شنبه در جمع خبرنگاران خبرگزاری های استان افزود: در برنامه‌های پنج‌ساله، بودجه‌های سالانه شهر یزد تعریف می شود اما در سالجاری بدلیل اینکه برنامه نداشتیم برای اولین بار بودجه سال 97 را با نظرسنجی از مردم آماده کردیم.
وی با بیان اینکه از سال آینده بودجه شهر در برنامه مشخص خواهد شد اظهار کرد: امیدواریم امسال از برنامه پنج ساله شهر یزد رونمایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار یزد با بیان اینکه در مدت چندماه گذشته در حوزه‌های زیربنایی و زیرساختی اقدامات خوبی در شهر یزد انجام شد گفت: ساخت پردیس بزرگ فرهنگی، کاری بسیار بزرگ، زیبا و مجموعه ای بسیار بزرگ و ارزشمند است که شهر را متحول خواهد کرد.
جمالی نژاد خاطر نشان کرد: ساخت این مجموعه فرهنگی بسیاری از سرانه‌های شهر را تأمین می‌کند و این پروژه فرهنگی وحدت‌آفرین است.
شهردار یزد در ادامه اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌های آبی، پارک بسیار بزرگی بنام دوستدار کویر با 250 هکتار زمین در شهر یزد ساخته می شود.
وی با اشاره به اینکه طراحی این پارک در دست اقدام است و در چند فاز ساخته می شود تصریح کرد: با توجه به اینکه یزد با مشکلات آب و کمبود آن روبروست آبیاری آن با آب پساب انجام می شود.
شهردار یزد اضافه کرد: در مدیریت شهری باید نگاهها همه جانبه باشد و فقط در یک حوزه ورود پیدا نکرد تلاش بر این است هیچ حوزه‌ای مغفول نماند.
وی با بیان اینکه شهرداری‌ها نهادهای مستقل، عمومی و غیردولتی هستند ادامه داد: مردم باید با شهرداری آشتی کنند و شهرداری را جدا از خود نبینند، هر شهروند ، یک شهردار هست و برای مدیریت شهری حضور پررنگ و مشارکت مردم نیاز است.
2088/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 زمین شهرداری یزد شهر برنامه جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۵۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین دستورالعمل اجرای صحیح طرح نور در دادستانی کل کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد موحدی آزاد در جمع معاونان دادستان کل، قضات و دادیاران دادسرای دیوان عالی کشور تصریح کرد: برخی ناهنجاری‌های اجتماعی امروز در حوزه عفاف و حجاب در سطح جامعه، آثار همان قانون غلط کشف حجاب رضاخانی است که دشمن به دنبالش بود، چنانچه انگلیس نیز برای تغییر فرهنگ هند، در ابتدا به سراغ تغییر زبان مردم آن منطقه رفت و اثر شوم خود را در طول سال‌های بعد گذاشت.
وی با بیان اینکه کلیات طرح نور فراجا مورد تأیید است و از اقدامات قانونی آنان حمایت می‌کنیم، گفت: برای اجرای صحیح این طرح، دستورالعملی از سوی دادستانی کل تهیه شده است و به زودی به فراجا ابلاغ می‌شود.
دادستان کل کشور تصریح کرد: لازم است در اجرای طرح نور؛ نکاتی مانند تقویت نقاط ایجابی و سطح‌بندی درباره بدحجابی در نظر گرفته شود و تمرکز بر برخورد با جرایم سازمان یافته است و درباره شل حجابی توصیه و تأکید دادستانی اقدامات ارشادی با رویکرد متنبه شدن افراد است.
حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی آزاد با بیان اینکه کنترل فضای مجازی و برخورد با شبکه‌های سازمان یافته به ویژه در حوزه تولید و عرضه لباس‌های ناهنجار هم باید از سوی متولیان امر در دستور کار قرار گیرد، تأکید کرد: مجریان طرح نور باید به صورت هوشمند در برخی از مکان‌های خاص که مروج پوشش های ناهنجار در جامعه هستند ، حضور جدی داشته باشند.

دیگر خبرها

  • تدوین دستورالعمل اجرای صحیح طرح نور در دادستانی کل کشور
  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • سند تحقق شعار سال استان یزد تدوین می‌شود
  • تدوین نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله+‌فیلم
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند