Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رضا موسوی روز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران، افزود: این رقابت ها با حضور 39 تیم از 31 استان کشور با حضور 250 ورزشکار در بخش های شنا شکم، طناب زنی، پرش جفت پا، عبور از موانع، حرکات تعادلی و چهارگانه برگزار می شود که نفرات برتر به مسابقات سراسری نیروی انتظامی اعزام خواهند شد.
وی، محل برگزاری این مسابقات را سالن شهید صمد اقدمی تبریز اعلام کرد و اظهار داشت: حضور علاقمندان برای تماشای این رقابت های مهییج و فشرده آزاد و رایگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موسوی با بیان اینکه آذربایجان شرقی با سه تیم و تهران با دو تیم در این مسابقات شرکت می کنند، گفت: تیم آمادگی جسمانی آذربایجان شرقی که در 2 دوره قبلی این رقابت ها نیز میزبانی را بر عهده داشت، به ترتیب رتبه های اول و دوم کشور را کسب کرده است و امیدواریم امسال نیز حائز رتبه های برتر شود.
وی ادامه داد: تربیت بدنی یگان ویژه آذربایجان شرقی از مدت ها قبل نفرات مورد نظر را انتخاب کرده و از سه ماه قبل اردوهای شبانه روزی برای هر سه تیم استان برپا شده است.
موسوی اضافه کرد: همه ورزشکاران حاضر در رقابت های امسال از کارکنان رسمی هستند که تیم های آذربایجان شرقی با 18 ورزشکار در این عرصه حاضر می شوند.
به گفته وی، نفرات برتر این رقابت ها به مسابقات سراسری نیروی انتظامی و سپس به مسابقات نیروهای مسلح اعزام و در نهایت نفرات منتخب به مسابقات ارتش های جهان (سیزم) اعزام خواهند شد.
3038/518
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آذربایجان شرقی استان کشور شبانه روزی نیروهای مسلح نیروی انتظامی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۵۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اجرای دقیق استاندارد ساختمان در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مالک رحمتی در دیدار اعضای هیات مدیره، بازرسان و شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی استان، توجه به ساخت نما‌های زیبا در تبریز را یکی از دغدغه‌های اساسی دانست و افزود: متاسفانه نما‌های ساختمان‌ها در این کلانشهر از یک استاندارد و قانون خاص تبعیت نمی‌کند و این باعث شده ساختمان‌ها چشم نوازی خود را از دست بدهند از طرفی کوتاهی سهوی یک مهندس در سر بزنگاه‌ها به جامعه ضربه می‌زند.

وی با تاکید بر توجه به عنصر زیبایی در مناظر شهر گفت: باید اذعان کرد که نمای ساختمان‌ها در کلانشهر تبریز استاندارد و به هیچ عنوان چشم نواز نیست و سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی می‌تواند پیشقدم شده و در این خصوص مطالبه گر باشد و در زمینه زیباسازی مناظر شهری به کمک شهرداری‌ها بشتابد.

رحمتی با تاکید بر اینکه جایگاه نظارتی نظام مهندسی ساختمان باید تقویت شود اظهار کرد: طرحهای عمرانی و ساخت و ساز دارای چهار رکن اساسی شامل کارفرما، مجری، پیمانکار و نظارت است و بخش نظارت که به طور مستقیم به سازمان نظام مهندسی ساختمان بازمی گردد، به تنهایی به اندازه سه بخش اول دارای اهمیت و جایگاه ویژه است و اگر این سیستم نظارتی به نوعی به وظیفه خود در نظارت بر اجرای دقیق استاندارد‌ها و مقررات کم توجهی کند، طرحها ضربه خواهد خورد و در این صورت منابع و منافع ملی لطمه و آسیب می‌بیند.

وی ادامه داد: باید به گونه‌ای عمل شود تا جایگاه نظارتی سازمان نظام مهندسی ساختمان در زمینه اجرای دقیق ضوابط و مقررات و استاندارد‌ها و توجه به کیفیت در ساخت و ساز‌ها در سطح استان و کلانشهر تبریز بیش از پیش تقویت شود.

رحمتی به موضوع اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان اشاره و اضافه کرد: ۴۲ تا ۶۷ درصد درآمد مردم کشور در شهر‌های مختلف برای مسکن هزینه می‌شود، از این رو اگر بخواهیم معیشت مردم حل شود، باید فکری به حال مساله مسکن کنیم که با حل آن رفاه و آسایش اقتصادی مردم حاصل می‌شود که در این میان سازمان نظام مهندسی ساختمان می‌تواند در کاهش بهای تمام شده و نظام انگیزشی احداث مسکن به خوبی ایفای نقش کند.

استاندار گسترش حاشیه نشینی در تبریز را یک معضلات اساسی خواند و افزود: متاسفانه برای حل معضل حاشیه نشینی در تبریز اقدام اساسی انجام نشده است و در این راستا نیز سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی می‌تواند با بهره گیری از توان مهندسان متخصص خود به ارائه طرح و برنامه بپردازد.

 رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد این سازمان گفت: در یک سال گذشته طرح‌های ساخت و ساز به مساحت پنج میلیون و ۷۰۰ هزار مترمربع در این سازمان بررسی شد که حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع آن به شهرستان تبریز اختصاص دارد.

علیرضا معتمدنیا افزود: در حال حاضر این سازمان دارای ۳۶ هزار عضو در رشته‌های هفت گانه فنی و مهندسی مرتبط با صنعت ساختمان است که جزو برترین‌های کشور به لحاظ تعداد عضو و کیفیت بالا در ارانه خدمات محسوب می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • اعزام تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی به مسابقات قهرمانی کشور
  • شرایط پارادوومیدانی برای پارالمپیک
  • معرفی نفرات برتر پنج وزن اول مسابقات کشتی جام موحد
  • شرایط پارادوومیدانی برای پارالمپیک/ ترکیب ۱۷ نفره برای پاریس
  • جایگاه نظارتی نظام مهندسی ساختمان باید تقویت شود
  • ضرورت اجرای دقیق استاندارد ساختمان در آذربایجان شرقی
  • پرواز‌های فرودگاه تبریز طبق برنامه انجام می‌شود
  • افتتاح ۲ شهرداری جدید در شهرستان تبریز
  • مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه از وضعیت پروازها مطلع شوند
  • اردوی تیم ملی والیبال نشسته به میزبانی تبریز