Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - خرم آباد - ايرنا - امام جمعه الشتر با اشاره به سفر اخير وزير اطلاعات به لرستان و بازتاب صحبت هاي وي در رسانه ها گفت: متاسفانه برداشت غلط از سخنان وزير اطلاعات جفاي خبري بود؛ بايد سعي کنيم اخلاق اجتماعي را در سطح جامعه ترويج دهيم.

به گزارش خبرنگار ايرنا، حجت الاسلام والمسلمين سيد سجاد موسوي روز شنبه در نشست شوراي اداري شهرستان سلسله در سالن جلسات فرمانداري افزود: وزير اطلاعات در فرمايشات خود به آداب اجتماعي و مديريت اسلامي اشاره کردند و در صحبتهايشان در خصوص تقويت سرمايه گذاري، حساب مفسدان، باندهاي مافيايي و گروه هاي فرصت جو را جدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: ايشان گفتند که حساب اين افراد در برخورد قاطعانه جدا است اما آن سرمايه گذاري که مسير را اشتباه رفته بايد راهنمايي شود و بدهي بانکي فعالان اقتصادي بايد به گونه اي دريافت شود که تعطيل نشود.
امام جمعه الشتر با اظهار تاسف از سوء برداشت از سخنان وزير اطلاعات افزود: متاسفانه در بسياري از موارد فرمايشات مقام معظم رهبري ابتر مي مانند؛ امروز دشمن با تغيير ذائقه ها و افکار عمومي به دنبال ايجاد جنگ رواني و اقتصادي در ميان مردم است لذا نقش مديران در اين ميان بسيار اهميت دارد.
وي با اشاره به اينکه نبايد از ظرفيت هايي که در اختيار ما قرار دارد در راستاي تخريب ديگران استفاده کنيم، خاطرنشان کرد: امروز وظيفه همه ما خدمت به مردم است.
حجت الاسلام موسوي افزود: جريانات سياسي و فکري مختلف بايد در کنار هم و با تشخيص به موقع و عمل به فرمايشات مقام معظم رهبري در راستاي تحقق آرمان هاي والاي انقلاب و منويات مقام معظم رهبري عمل کنند.
7265/3022
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۵۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای

رئیس دانشگاه معارف اسلامی گفت: همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه در قم برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام والمسلمین شاکری ظهر امروز در نشست خبری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای که سالن جلسات دانشگاه معارف اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: به عنوان دانشگاه معارف اسلامی وظیفه داریم از ظرفیت اندیشمندان صاحب فکر استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه نسبت به شخصیت مقام معظم رهبری غفلت جدی داشته‌ایم، مطرح کرد: مقام معظم رهبری در تبیین دین بسیار موفق بوده و قدرت ارتباط‌گیری بالایی دارند.

رئیس دانشگاه معارف اسلامی با بیان اینکه این پژوهش‌ها می‌تواند نگرش امام را گسترش دهد، عنوان کرد: به همین منظور نشست‌های متعددی با مسئولان استانی برگزار شده است که حدود 80 مقاله از این بستر دریافت شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون حدود 146 مقاله پذیرش شده است، خاطرنشان کرد: در کنار ارسال مقالات شاهد ارسال چکیده مقاله‌ها نیز بوده‌ایم که در پایان یک جلد از آن‌ها منتشر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاکری با بیان اینکه همایش چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مهمانان ویژه این همایش نیز آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان از اعضای بیت مقام معظم رهبری خواهند بود.

وی اظهار داشت: این همایش در سالن شهید سلیمانی دانشگاه معارف اسلامی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید