Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@00:31:00 GMT

پیروزی جوکوویچ مقابل نادال در نیمه نهایی ویمبلدون

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۶۵۴۵۹

پیروزی جوکوویچ مقابل نادال در نیمه نهایی ویمبلدون

 نواک جوکوویچ توانست با شکست دادن رافائل نادال مرد شماره یک تنیس جهان در نیمه نهایی تنیس ویمبلدون، به فینال این رقابت‌ها راه یابد.

به گزارش ایسنا، بازی نیمه نهایی ویمبلدون بین نادال و جوکوویچ که شب گذشته نیمه تمام مانده بود، امروز از سر گرفته شد. دیشب این بازی به دلیل تاریکی هوا با نتیجه 2 بر صفر به نفع جوکوویچ متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با رویارویی دوباره این دو تنیسور، دو ست دیگر از مسابقه انجام شد و در نهایت جوکوویچ با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد. نتایج پنج ست این بازی عبارتند از: ٦-٤، ٣-٦، ٧-٦، ٣-٦و ١٠-٨. بدین ترتیب فردا در فینال این رقابت‌ها نواک جوکوویچ به مصاف کوین اندرسون از آفریقای جنوبی می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تنیس ویمبلدون رافائل نادال نواک جوکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نادال: من دیگر آن تنیسور مدعی قبل نیستم

رافائل نادال به نخستین پیروزی‌اش در مسترز بارسلونا پس از پایان دوره طولانی‌مدت مصدومیتش واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل نادال، تنیسور شماره یک پیشین جهان شب گذشته در نخستین بازی‌اش در تورنمنت معتبر بارسلونا موفق شد فلاویو کوبولی نماینده ایتالیا را شکست دهد. این دیدار با نتیجه 6 بر 2، 6 بر 3 به سود این تنیسور اسپانیایی به پایان رسید و او در دور بعدی مسابقات با نفر یازدهم جهان از استرالیا یعنی الکس دی مینور بازی خواهد کرد.

رادیک: وضعیت جسمانی جوکوویچ نگران کننده است

رافائل نادال پس از کسب این پیروزی گفت: استفانوس سیتسیپاس (تنیسور یونانی و قهرمان مسترز مونت کارلو) گفته من به راحتی می‌توانم به فینال برسم. من معتقدم که همه به سهم من احترام می‌گذارند اما همه می‌دانند که من دیگر آن تنیسور مدعی قبل نیستم.

این تنیسور اسپانیایی خاطرنشان کرد: اینکه بگوییم من مدعی هستم، خیلی منطقی نیست. سیتسیپاس هم می‌داند که این درست نیست. فقط یک داستان پشت آن وجود دارد که فشار زیادی بر رقبا وارد می‌کند. شاید در بازی اخیر مدعی پیروزی بودم اما می‌دانم که در بازی برابر دی مینور نیستم، البته این هم مهم نیست. این چیزها برای رسانه‌ها است. برای من این یک تجربه خوب برابر یک تنیسور سطح بالاست. این یک آزمایش برای من خواهد بود و باید ببینیم چه واکنشی نشان می‌دهم.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پیروزی 5-0 میلان مقابل رئال مادرید در نیمه نهایی جام باشگاه های اروپا (19 آوریل، 1989) / فیلم
  • کیمیش: فینال تمام آلمانی بسیار رویایی خواهد بود؛ باشگاه مقابل انتقادات از من حمایت نکرد
  • ستاره بایرن: اول رئال، بعد فینال تمام آلمانی!
  • تنیس آزاد بارسلون؛ حذف نادال از دور دوم، صعود رود
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • پیروزی 4-1 لیورپول مقابل پورتو و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (17 آوریل، 2019) / فیلم
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • جشن بازیکنان دورتموند در رختکن پس از پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • نادال: من دیگر آن تنیسور مدعی قبل نیستم
  • ترزیچ: حالا باید برای صعود به فینال چمپیونزلیگ بجنگیم