Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: ائتلاف خواسته یا ناخواسته‌ای بین جریان‌های افراطی خارجی و داخلی شکل گرفته و تمام تلاش‌های این دو جریان در مسیر ضربه زدن به مرجعیت اصلاح طلبان در کشور است.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا ،محمدعلی ابطحی در حاشیه مراسم ختم خواهر فاطمه کروبی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا بحث جایگزینی عبدالله نوری به جای محمدرضا عارف در شورای عالی اصلاح‌طلبان جدی است یا نه، گفت: شخصیت‌های اصلاح طلب ما همه با یکدیگر هدف مشترک و واحدی دارند، باهم متحدند و تلاش می‌کنند که به اهداف اصلاح طلبی برسند و اینگونه بحث‌ها، ژورنالیستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: معتقدم ائتلاف خواسته یا ناخواسته‌ای بین جریان‌های افراطی خارجی و داخلی بعد از قضایای دی ماه شکل گرفته و هر دو می‌خواهند به این نتیجه برسند که مرجعیت قوی در کشور وجود نداشته باشد و از این رو تمام تلاش‌های این دو جریان در مسیر ضربه زدن به مرجعیت اصلاح طلبان در کشور است.
  برچسب ها: محمدعلی ابطحی ، اصلاحات ، مجمع روحانیون

منبع: خرداد

کلیدواژه: محمدعلی ابطحی اصلاحات مجمع روحانیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۵۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور با سفر به قم در جریان خدمات رسانی به مسافران قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی وزیر کشور عصر چهارشنبه به قم سفر کرد و در جریان روند خدمات رسانی دستگاه های اجرایی، امدادی و انتظامی در ایام نوروز در این استان قرار گرفت.

در ادامه جلسه شورای راهبری تصادفات استان قم نیز به ریاست وزیر کشور و با حضور استاندار قم، رییس پلیس راهور کشور، فرمانده انتظامی استان قم و دیگر مسوولان استانی برگزار شد.

وحیدی در این جلسه بر ارائه خدمات مناسب به زائران و مسافران نوروزی به استان قم تاکید کرد.

وی تصریح کرد: مسوولان در بخش های مختلف باید بستر خدمات لازم در راستای رفاه و آسایش مسافران نوروزی را فراهم کنند.

وزیر کشور گفت: در حال حاضر سفرهای نوروزی اقشار مختلف جامعه در حال انجام است و امید است با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان شاهد سوانح جاده ای نباشیم.

در نوروز امسال متاسفانه ۱۱ نفر از هموطنان در محورهای مواصلاتی استان قم جان خود را از دست دادند.

کد خبر 6063932

دیگر خبرها

  • وزیر کشور با سفر به قم در جریان خدمات رسانی به مسافران قرار گرفت
  • بیانیه مجمع زنان اصلاح‌طلب درباره «زهرا شجاعی»
  • همنشینی اصلاح طلبان و اصولگرایان نامدار زیر سقف الار مجلل | تصویر
  • زهرا شجاعی سیاست را زنانه می‌فهمید و سیاستمداری توانمند در دنیای مردانه سیاست بود /به شکوفه‌ها، به باران، برسان سلام ما را
  • همنشینی اصلاح طلبان و اصولگرایان زیر یک سقف /کواکبیان: صلح امام حسن یعنی درحکومت نباید، نظر اکثریت مردم نادیده گرفته شود
  • روز جهانی قدس امسال با شعار «طوفان الاحرار» برگزار می‌شود
  • درگذشت معاون امور زنان در دولت اصلاحات
  • حوزه علمیه نجف؛ حوزه تکثر، استقلال و آزادی / سروش محلاتی
  • حوزه نجف، حوزه استقلال و آزادی / سروش محلاتی
  • دعوا‌ها علنی می‌شود / اصلاح‌طلبان نقش لولو را بازی نکردند / اصولگرایان جوان می‌خواهند پدرخوانده‌ها را کنار بگذارند / مزاحم نظام می‌شوند