Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند شهروند دزفولی در تماس با دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی با گله مندی از وضعیت نابسامان برخی پایگاه های بهداشتی این شهر اظهار داشتند:به دلیل خرابی کولرهای گازی ، واکسیناسیون اطفال در یکی از پایگاه های بهداشتی این شهر در هوای آزاد و در هوای داغ انجام می شود.
یک شهروند که برای واکسیناسیون فرزندش به یکی از پایگاه های بهداشتی دزفول مراجعه کرده به خبرنگار ایرنا گفت: کارکنان این پایگاه به علت خرابی کولر و سیستم خنک کننده واکسیناسیون اطفال را در هوای آزاد و زیر سایه درختان انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی که نسبت به وضعیت نابسامان برخی مراکز بهداشتی گله مند بود افزود: در این پایگاه بهداشتی تنها اتاق ویژه مادران باردار دارای کولر سالم و روشن بوده و مابقی کولرهای مرکز خراب و خاموش هستند.
محمد بصیری یکی دیگر از شهروندان دزفولی نیز به خبرنگار ایرنا گفت: پایگاه بهداشتی سیاف در مرکز شهر دزفول از امکانات سرمایشی بی بهره است.
وی افزود:ساختمان این پایگاه بهداشتی که موقوفه می باشد نیز بسیار فرسوده بوده و مشکلات بهداشتی زیادی دارد که از مسئولان درخواست می شود نسبت به رفع مشکلات چنین مراکزی اقدام کنند.
رئیس مرکز بهداشت دزفول نیز گفت:با توجه به گرمای هوا خرابی سیستم های سرمایشی مراکز بهداشتی امری اجتناب ناپذیر است ضمن اینکه روزانه نسبت به رفع مشکلات مراکز بهداشتی اقدام می شود ولی رسیدگی به این امور به طور معمول امری زمان بر است.
رضا پورآئین افزود:حدود 130 مرکز بهداشتی در شهرستان دزفول در نزدیک ترین نقطه شهر تا دورترین نقطه صعب العبور کوهستانی وجود دارد که نیازمند تعمیرات هستند و روزانه نسبت به رفع مشکلات آنها رسیدگی می شود .
وی گفت:ساختمان مرکز بهداشتی موردنظر قدیمی بوده و نیازمند تخریب و بازسازی است که بزودی عملیات تخریب و بازسازی آن انجام خواهد شدضمن اینکه چندین مرکز بهداشت دیگر نیز نیازمند تعمیر هستند که با جذب اعتبار نسبت به بازسازی آنها اقدام خواهد شد.
7278/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 جمهوری اسلامی خدمت رسانی واکسیناسیون پایگاه بهداشتی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۵۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز

جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) از خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیجی در پی آبگرفتگی برخی مناطق شیراز خبر داد و گفت: ۷۰ منزل مسکونی از کمک‌های نیرو‌های جهادی بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار مجید علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: به دنبال بارندگی تگرگ و بارندگی شدید روز گذشته پنجم اردیبهشت‌ماه جهادگران بسیجی سپاه شیراز با هدف امدادرسانی به برخی مناطق کلانشهر شیزاز اعزام شدند.

وی با اشاره به آمادگی 5 ناحیه بسیج در سطح کلانشهر شیراز، افزود: به کمک این گروه‌های جهادی اقداماتی همچون تخلیه آب منازل و پاکسازی آن منطقه ناشی از  گل و لای ناشی از آبگرفتگی صورت گرفت.

جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) از فعالیت و کمک‌رسانی خودرو‌های پشتیبانی منطقه 2 ارتش خبر داد و افزود: با توجه به نیاز مبرم در مناطق شهرک سعدی، شهرک بهار، کرونی و غیره بلافاصله جهادگران بسیجی و ارتش فارس در منطقه حضور و خدمت‌رسانی کردند که فعالیت ارتش قابل تقدیر است.

علی‌پور با اشاره به ایجاد سیل‌بند، حوضچه آرامش و شیب شکن محله سعدی توسط شهرداری شیراز، ادامه داد: این شیب شکن تابستان سال قبل توسط شهرداری شیراز در بالاست احداث شد که در کنترل سیلاب امروز به خوبی تاثیرگذار بود.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد