Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تيم دانشگاه پيام نور در سومين دوره رقابتهاي پاورليفتينگ قهرماني دانشجويان جهان به عنوان سومي رسيد.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از روابط عمومي فدراسيون ملي ورزش‌هاي دانشگاهي، تيم پاورليفتينگ دانشگاه پيام نور که به نمايندگي از فدراسيون ملي ورزش هاي دانشگاهي در سومين دوره مسابقات پاورليفتينگ دانشجويان جهان با چهار دانشجو شرکت کرده بود توانست با کسب چهار مدال (2 طلا و 2 نقره ) و 26 امتياز در رده سوم جهان قرار بگيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امروز و در آخرين روز اين رقابتها محمد عباس آبادي در دسته 120 کيلوگرم وزنه 222/5 در حرکت اسکات و بعد از آن وزنه کيلوگرم 147/5در حرکت پرس سينه را مهار کرد وي سپس وزنه 230 کيلوگرم در حرکت ليفت را مهار کرد. در مجموع عباس آبادي با 600 کيلو گرم مقام چهارم جهان را از آن خود کرد و با کسب 7 امتيازش توانست کمک به سزايي در ايستادن تيم اش در رده سوم جهان کند. در اين وزن نمايندگان لهستان، استراليا و استراليا اول تا سوم شدند.
در پايان از نظر رده بندي تيمي، دانشگاه لهستان 36 امتياز و نماينده مجارستان با 31 امتياز اول و دوم شدند، تيم دانشگاه پيام نور با 26 امتياز عنوان سوم اين رقابتها را از آن خود کرد و استراليا و انگلستان چهارم و پنجم شدند.
در اين رقابتها، نويد يزداني؛ دسته 74 کيلوگرم، محمد رئيسي؛ دسته 83 کيلوگرم، سيد محسن سالاري؛ دسته 93 کيلوگرم و
محمد عباس آبادي در دسته 120 کيلوگرم ترکيب تيم دانشگاه پيام نور را تشکيل مي‌دادند.
عبدالمهدي نصيرزاده به عنوان سرمربي، حسين شيرواني به عنوان مربي و افسر روحي به عنوان سرپرست هدايت دانشجويان را در اين رقابتها برعهده داشتند.
همچنين در حاشيه اين رقابتها تيم پاورليفتينگ کشورمان با علي اکبر جوکار سفير ايران در جمهوري چک ديدار کردند.
لازم به ذکر است اين تيم فردا شب يک شنبه 24 تيرماه از طريق دوحه ساعت 22:30 وارد تهران خواهند شد.
سومين دوره مسابقات پاورليفتينگ دانشجويان جهان 19 الي 23 تيرماه سال جاري در کشورجمهوري چک شهر پلزن برگزار شد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۵۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ترافیک ۱۵ کیلومتری یک جشنواره: مردم تفریح و شادی می‌خواهند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، روز گذشته جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی دریاچه ارومیه ترافیک سنگینی در بزرگراه ارومیه به تبریز در مسیر پل میان‌گذر ایجاد کرده بود بطوریکه در ساعات مختلف راه‌بندان ۱۵ کیلومتری برای رانندگان ایجاد شده بود.

حضور قابل توجه مردم در این جشنواره، نیاز ایرانیان به تفریح‌های مختلف و جشنواره‌های شاد و گوناگون را به اثبات رساند.

هرچند سواحل دریاچه ارومیه برای میزبانی از گردشگران و مردم به حداقل امکانات نیز بهره‌مند نیست و بخاطر برگزاری جشنواره تاحدودی امکانات اولیه در حد حداقلی ایجاد شد با این حال حضور مردم قابل توجه بود درحالیکه با مشاهده سواحل کشورهای مختلف بخصوص کشور ترکیه در همسایگی استان آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه که یکی از گردشگرپذیرترین کشورهای جهان است با سواحلی با بالاترین سطح از امکانات و داشتن حداکثر نیازها کشور همسایه را به مقصد مسافرت‌ها بخصوص برای ایرانیان تبدیل کرده است.

به نظر می‌آید توجه و برنامه‌ریزی مناسب برای احیای این پهنه آبی و ایجاد امکانات مناسب در سواحل و مسیرهای دریاچه ارومیه می‌تواند در شرایطی که وضعیت اقتصادی چنگی به دل نمی‌زند، زمینه را برای بهبود و اقتصاد و درآمدزایی از گردشگری برای مردمان این منطقه و حتی کشور رقم بزند و رتبه کشور را نیز در بین کشورهای خوشحال جهان بهبود ببخشد.

گفتنی است، امروزه ورزش‌ها و تفریح‌های دریایی جزو پرطرفدارترین تفریحات در جهان و گردشگری به شمار می‌رود.

نویسنده: سینا افشاریان

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894527

دیگر خبرها

  • پیام دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در پی عملیات «وعده صادق»
  • معرفی نفرات برتر ۵ وزن نخست جام جهان پهلوان عبدالله موحد
  • خدمات رسانی گروه جهادی دانشگاه پیام نور استان در بهمئی
  • یک‌هزار کیلوگرم فرآورده‌های گوشتی غیرقابل مصرف در قم کشف شد
  • ایران‌ اسلامی در صیانت از منافع مشروع خود با اقتدار ایستاده است
  • پیام تبریک استاندار قم به مناسبت حمله موشکی سپاه
  • سپاه پاسداران، مسلمانان جهان را خوشحال کرد
  • یزدانی و زارع در صدر رده بندی برترین آزادکاران جهان
  • یزدانی و زارع در صدر رنکینگ برترین آزادکاران جهان
  • پیام ترافیک ۱۵ کیلومتری یک جشنواره: مردم تفریح و شادی می‌خواهند