Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات ورزش روستایی عشایری چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات چوب کشی استان در بخش مردان در 7 وزن به میزبانی شهرکرد برگزار شد.
فخرالدین اسدی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در وزن منفی 60 کیلوگرم حسین اسماعیلی از شهرستان فارسان قهرمان شد و
علی اکبر انصاری از شهرستان اردل به مقام دوم رسید.
به گفته وی، در وزن منفی 70 کیلوگرم نیز سید کمال موسوی از شهرستان شهرکرد و رضا ابدالی از شهرستان اردل مقام های اول و دوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد:در وزن منفی 80 کیلوگرم هادی کوهی شهرستان از اردل، محمد جواد قاسمی از شهرستان شهرکرد و سعید عبدالهی شهرستان از فارسان مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.
رئیس هیات ورزش روستایی عشایری چهارمحال و بختیاری گفت: در وزن منفی 90 کیلوگرم نیز حبیب الله طاهری از شهرستان اردل قهرمان شد، سالار رئیسی از اردل و فرزاد اسماعیلی از فارسان دوم و سوم شدند.
به گفته وی، در وزن 105 کیلوگرم احسان محمدی از شهرستان شهرکرد مقام نخست رسید، مهدی باقری از شهرستان فارسان و جواد علوی از شهرستان شهرکرد دوم و سوم شدند.
اسدی یادآور شد: در وزن منفی 125 کیلوگرم غلامحسین خسروی از شهرستان اردل و حسین اسماعیلی از شهرستان فارسان نفرات برتر شدند.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری نزدیک به 900 روستا با بیش از 400هزار نفر دارد.
2097
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 چهارمحال و بختیاری مردان وزن شهرستان اردل جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۵۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: امروز بلداجی با دمای دو درجه خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری ثبت شد.
چراغپور افزود: لردگان با دمای ۲۴ درجه بالای صفر گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری گزارش شد.

وی از بارش‌های رگباری تا اواخر هفته در استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • تداوم فرآیند توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • 300 ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • تداوم توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری