Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@01:06:40 GMT

شرکت های سرمایه گذار خارجی به بجنورد سفر می کنند

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۶۵۶۵۶

شرکت های سرمایه گذار خارجی به بجنورد سفر می کنند

روح الله براتیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تالار بین المللی مذاکرات سرمایه گذاری روزهای 28 و 29 ماه جاری در هتل داریوش بجنور برگزار می شود و در آن شهرداران سراسر کشور و سرمایه گذاران از چند کشور خارجی حضور خواهند داشت.
وی با بیان اینکه بیش از 30 فرصت سرمایه گذاری این هفته در تالار سرمایه گذاری به بخش خصوصی معرفی می شود افزود: بجنورد ظرفیت ها و امکانات ویژه ای برای سرمایه گذاری دارد که به یقین می تواند مورد توجه و رغبت بخش خصوصی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به حضور شرکت هایی از پنج کشور خارجی در ماه جاری اظهار داشت: در این سفر 40 تفاهم نامه با سرمایه گذاران مختلف منعقد شد و شرکت های خارجی نیز از وجود فرصت های مناسب برای سرمایه گذاری در بجنورد ابراز رضایت کردند.
شهردار بجنورد، هم مرز بودن خراسان شمالی با کشور ترکمنستان را از مزیت های سرمایه گذاری در این خطه از کشور عنوان کرد و گفت: هم مرز بودن می تواند استان را به 13 کشور سی. آی. اس متصل کند علاوه بر آن، قرار گرفتن بجنورد در دو کریدور بین المللی می تواند مزیت خوبی برای توسعه ترانزیت باشد.

* نقشه جامع سرمایه گذاری استان در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی گفت:با توجه به این که بجنورد ۲۸ و ۲۹ تیرماه میزبان سرمایه گذاران در حوزه عمران شهری با حضور شرکت های داخلی و خارجی است، لذا باید نقشه جامع سرمایه گذاری استان در اختیار این سرمایه گذاران قرار گیرد.
مجید پورعیسی اظهار داشت: نقشه جامع سرمایه گذاری استان باید تبدیل به بسته سرمایه گذاری شود تا سرمایه گذاران بتوانند با فرصت های سرمایه گذاری به تفکیک در حوزه های صنعت، خدمات و کشاورزی آشنا شوند.
وی افزود: در شهرستان های استان نیز باید فرصت های سرمایه گذاری توسط فرمانداران احصاء شود و در اختیار شهرداران قرار گیرد زیرا ارائه بسته های سرمایه گذاری می تواند کمک قابل توجهی به حضور جدی تر سرمایه گذار داشته باشد.
پورعیسی با تاکید بر این که در این همایش تلاش داریم تا ارتباط میان سرمایه گذاران داخلی با سرمایه گذاران خارجی بیشتر شود، تصریح کرد: این رویداد هم فرصتی مناسب برای معرفی قابلیت ها و مزیت های سرمایه گذاری استان به سرمایه گذاران خارجی و داخلی است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اهمیت نقش تبلیغات و رایزنی با بانک های عامل و مدیریت بخش خصوصی، بیان کرد: امیدواریم با برگزاری با شکوه این همایش بتوانیم اثر و نگاهی مثبت برای اطمینان بیشتر سرمایه گذاران خارجی در ادامه مراودات ایجاد کنیم.
7185/ 6042
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 تبلیغات خراسان شمالی سرمایه صنعت فرصت های سرمایه گذاری جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۵۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ محمدجواد ساوری گفت: پیگیری‌ها و مکاتبات برای اخذ مجوز‌های لازم از مراجعه ملی، ادامه دارد.

علی محمد زنگانه، استاندار گلستان نیز در این جلسه بر تسریع در پیشرفت این طرح، تاکید کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فعالیت در بورس چگونه به تولید کمک می‌کند؟
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند
  • تاثیر دامیننس بیت کوین بر بازار تتر
  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده + فیلم
  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده
  • نرخ خرید برق از نیروگاههای مقیاس کوچک افزایش یافت
  • چرا صنعت نفت برای سرمایه گذاری خارجی با وجود تحریم ها جذاب بود؟