Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@00:59:11 GMT

خروج فاضلاب از آب‌بندان عینک رشت

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۶۵۹۶۱

خروج فاضلاب از آب‌بندان عینک رشت

مدیرعامل آب منطقه‌ای گیلان از خروج فاضلاب از آب بندان عینک خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت،‌ کاظم لطفی در جلسه بررسی مشکلات تالاب عینک و قطار شهری شهرداری رشت  با اشاره به آب رسانی مزارع پایین دست توسط آب بندان تالاب عینک گفت: شرکت آب منطقه ای گیلان می تواند با معرفی مشاور و اجازه بهره برداری تالاب عینک به شهرداری وضعیت موجود تالاب را بهینه سازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفی از خروج فاضلاب از آب بندان عینک خبر داد و یاد آور شد: شهرداری رشت می‌تواند با انعقاد تفاهم نامه ای با آب منطقه ای ضمن رعایت مسائل حقوقی طرحهای سرمایه گذاری خود را به اجرا در آورد.

وی افزود: با قبول صراحت قانون و با نوشتن نامه ای برای اداره ثبت، وزارتخانه جهاد کشاورزی و منابع طبیعی درخواست شد که حتی آب بندهای فاقد سند هم نسبت به انتقال سند به آب منطقه ای اقدام نمایند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان با قدردانی از قوه‌قضاییه و شهرداری رشت یادآور شد: نگاه ما در حوزه آب منطقه ای گیلان سعی در حفظ محیط زیست در بستر رودخانه ای و آب بندان هاست.

لطفی ظرفیت فعلی آب بندان های گیلان را ۱۵۰ میلیون متر مکعب عنوان کرد و گفت: در صورت ساماندهی این آب بندان ها ظرفیت آنها به ۴۵۰ هکتار خواهد رسید و همچنین راندمان آب سفید رود ۴۰ درصد و راند مان آب بندان ها ۹۰ درصد در حوزه آب رسانی کشاورزی است.

وی افزود: شهرداری می تواند باید با معرفی سرمایه گذار و طرح مورد نظر خود ضمن نظارت آب منطقه ای در راستای توسعه محیط زیستی و گردشگری این شهر گام بردارد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 سرمایه گذاری قانون کشاورزی و منابع طبیعی گردشگری محیط زیست جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۵۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران از غرق شدن مردی ۵۵ ساله در آب‌بندان روستای لاله‌زار شهرستان سیمرغ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، غلامعلی فخاری، صبح امروز_شنبه هشتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به دو حادثه در روز گذشته اظهار کرد: حادثه غرق شدن فردی در آب‌بندان شهرستان سیمرغ در شب گذشته به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مازندران اعلام شد.

وی افزود: بعد از اعزام تیم امدادی از شهرستان‌های سیمرغ و قائم‌شهر به محل مورد نظر با همکاری آتش‌نشانی، نیروی انتظامی پس از چهار ساعت جست‌وجو موفق به پیدا کردن جسد فرد شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران گفت: جسد فرد به نیروی انتظامی تحویل داده شد.

وی در ادامه با اشاره به نجات جان فرد سقوط کرده از آبشار ورخامن بیان کرد: با اطلاع مرکز کنترل هماهنگی و عملیات استان خبری مبنی بر سقوط یک نفر از آبشار ورخامن منطقه درازکش دریافت شد.

فخاری با بیان اینکه سرعت تیم عملیاتی پایگاه امدادونجات مرحوم رمضانی شهرستان بندپی به محل حادثه اعزام شدند، مطرح کرد: نجات‌گران پس از دسترسی به مصدوم، کمک‌های اولیه و اقدامات پیش‌بیمارستانی را برای او انجام دادند و تحویل عوامل اورژانس شد.

کد خبر 748379

دیگر خبرها

  • ۱۳۵ چاه غیرمجاز در کرمانشاه مسدود شد
  • آبگیری بخشی از تالاب هامون و خوشحالی ‌مردم سیستان
  • دستگیری متخلفین برداشت غیرمجاز شن و ماسه در منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • احیای موقت گردشگری در تالاب بین‌المللی هامون
  • کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان
  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • آغاز خروج نیروهای حافظ صلح از قره باغ
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ