Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که تیم های ملی فوتبال فرانسه و کرواسی فردا در ورزشگاه لوژنیکی دیدار فینال جام جهانی 2018 را برگزار خواهند کرد، ایگور استیماچ سرمربی سابق تیم ملی کرواسی و باشگاه سپاهان ، طی سخنانی به تبار آفریقایی تعدادی از بازیکنان تیم فرانسوی اشاره کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه به این اظهارات واکنش نشان داد و گفت:"در تیم فرانسه بازیکنان آفریقایی تبار و بازیکنانی از دیگر کشورهای خارجی وجود دارد که همه اینها فوتبال فرانسه را غنی می کند. ما همه فرانسوی هستیم و به این افتخار می کنیم. در مورد محل متولد کسی صحبت نکنید. بله، البته، کسانی که مسابقه فردا تماشا خواهند کرد، به کسانی که در سرزمینشان متولد شده اند، افتخار خواهند کرد. "
گفتنی است، ایگور استیماچ در فصل 2006-2005 هدایت تیم سپاهان اصفهان را بر عهده داشت و سال 2012 تا 2013 هم در تیم ملی کشورش مربیگری کرده بود.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google)استفاده کنید

 

بیشتر بخوانید:مرگ ناگهانی گربه پیشگو قبل از پایان جام جهانی ۲۰۱۸


انتهای پیام/


پاسخ دشان به ایگور استیماچ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اینجا جام جهانی ۲۰۱۸ دنیای ورزش جام جهانی 2018 روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۶۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهانی‌های سابق به خانه بازگشتند

 

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از سایت باشگاه سپاهان،  جلال  امیدیان طی سال‌های ۷۲ تا ۷۹ بازیکن سپاهان بوده است؛ امیدیان همچنین سابقه حضور در تیم‌های پیکان، مس کرمان و ذوب‌آهن و نیز حضور در تیم‌های ملی جوانان، امید و بزرگسالان ایران طی سال‌های ۷۵ تا ۸۱ را در کارنامه دارد.

 وی همچنین در عرصه مربی‌گری در تیم‌های سپاهان، گل‌گهر، ذوب‌آهن و آلومینیوم اراک در کنار مربیانی چون فرهاد کاظمی، امیر قلعه‌نویی، یحیی گل‌محمدی و مجتبی حسینی فعالیت کرده است.

 باشگاه فولاد مبارکه سپاهان لازم می‌داند از همراهی باشگاه آلومینیوم اراک، مدیرعامل و سرمربی محترم این باشگاه که در راستای پیمان خواهرخواندگی بین دو باشگاه، زمینه این اتفاق را فراهم نمودند، تقدیر نماید.

همچنین میگوئل تکسیرا که فصل گذشته نیز کنار کادر فنی سپاهان حضور داشت، مجددا به کادر فنی پیوست.

 تکسیرا پیش از این ۵ سال متوالی روی نیمکت سپاهان به عنوان دستیار در کنار امیر قلعه‌نویی، محرم نویدکیا و ژوزه مورایس حضور داشته است.

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • ربیعی: مقاومت ما بعد از پنالتی سپاهان شکسته شد/ دربی اصفهان باید باکیفیت‌تر باشد
  • محمد ربیعی: این مدل بازی باب میل من نیست؛ دربی اصفهان باید جذاب‌تر باشد
  • واکنش کرملین به پیشنهاد ماکرون برای برقراری آتش‌بس در طول المپیک
  • ستاره سابق فرانسه ول‌کن امباپه نیست!
  • واکنش باکو به تهدید و فشارهای فرانسه
  • تعجب مورایس از هجوم انتقادات/ شاید چون موهایم بلندتر شده، انتقاد می‌کنند!
  • سرمربی سابق تیم ملی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • سپاهانی‌های سابق به خانه بازگشتند
  • واکنش صهیونیست‌ها به اظهارات علی کریمی درباره پاسخ ایران به اسرائیل