Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-05-08@15:34:29 GMT

یحیی احمدیوسفی، شرور سابقه دار کرمان اعدام شد +عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۶۶۲۰۱

یحیی احمدیوسفی، شرور سابقه دار کرمان اعدام شد +عکس

رئیس دادگاه انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: حکم اعدام شرور خطرناک یحیی احمدیوسفی پس از تایید از سوی دیوان عالی کشور در زندان کرمان اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل کرمان احمد قربانی اظهار داشت: حکم اعدام شرور خطرناک یحیی احمدیوسفی پس از تأیید از سوی دیوان عالی کشور، تحت تدابیر امنیتی صبح امروز در زندان کرمان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دستگاه قضایی اجازه نخواهد داد عده ای اراذل و اوباش نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند و برخورد قاطع دستگاه قضایی مطمئناّ رشد سرمایه گذاری و پیشرفت منطقه و جلوگیری از محرومیت جنوب استان را در پی خواهد داشت.

رئیس دادگاه انقلاب اسلامی استان کرمان تصریح کرد: مقوله امنیت شوخی بردار نیست و دستگاه قضایی با عاملان ایجاد ناامنی مماشات نخواهد کرد و عوامل مخل امنیت راه گریزی نخواهند داشت.

قربانی اظهار کرد: نامبرده یکی از اشرار مسلح معروف و خطرناک جنوب استان کرمان بود که طی یکسری اقدامات اطلاعاتی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در مخفیگاهش دستگیر شده بود. وی بیان داشت: متهم تحت عنوان افساد فی الارض در دادگاه انقلاب کرمان تحت محاکمه قرار گرفت و به تعداد زیادی از جرائم خود اقرار صریح کرده است.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: متهم سال های متمادی با جرائمی از قبیل: قتل عمد، آتش سوزی، گروگانگیری، آدم ربایی، سرقت های مسلحانه، ایراد ضرب و جرح عمدی، اخاذی در منطقه رعب و وحشت ایجاد کرده بود. رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان بیان کرد: نامبرده چندین فقره قتل عمد و غارت اموال مردم در کارنامه سیاه خود به ثبت رسانده بود.

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار اعدام اخبار کرمان اراذل و اوباش اشرار ایران اشرار مسلح اعدام در ایران حوادث کرمان شرارت شرور خطرناک مجازات اعدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۶۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت اعضای یک شرکت هرمی کلاهبردار در شهریار

 سردار مهدی کرمی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مبارزه با جرائم اقتصادی و کلاهبرداری در شهرستان، اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در شهر فردوسیه شهریار، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران قرار گرفت.

مأموران پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی، دفتر شرکت‌های هرمی را شناسایی و با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و ۲۸ نفر از اعضای این شرکت را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه برخی اقلام شامل کامپیوتر، لپ‌تاپ و جزوات و کتابچه‌های آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی از مخفیگاه متهمان کشف شد، تصریح کرد: این افراد که عمدتاً از اتباع بیگانه بودند با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

کرمی با اشاره به اینکه سرگروه‌های شرکت‌های هرمی با وعده‌های پوشالی برای کسب درآمد و اشتغال به جذب افراد به‌ویژه جوانان در این شبکه‌ها و شرکت‌های خیالی اقدام می‌کنند، خاطرنشان کرد: این‌گونه اقدامات مجرمانه با تولید و کارآفرینی در تضاد بوده و اشتغال و حرکت اقتصادی جامعه را مختل می‌کند که حل این معضل هوشیاری بیشتر افراد را می‌طلبد.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • انتقال آثار تاریخی با ارزش از موزه ملی به کرمان
  • دستگاه قضایی به فعال شدن ۷۸ بنگاه راکد اقتصادی در کرمان کمک کرد
  • شورای حل اختلاف در کدام‌ پرونده‌ قضایی ورود دارد؟
  • دادگاه لاهه و دوراهی حق‌گرایی و غرب‌گرایی
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • بررسی علت فوت کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است
  • بازداشت اعضای یک شرکت هرمی کلاهبردار در شهریار
  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در استان کرمانشاه