Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@21:16:40 GMT

فیلم کوتاه انبساط ابدی ساخته شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۶۶۸۱۳

فیلم کوتاه انبساط ابدی ساخته شد

فیلم کوتاه «انبساط ابدی» به کارگردانی کامران دشتی هنرمند جوان هم استانی ساخته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ کامران دشتی گفت: این فیلم کوتاه چهار دقیقه‌ای درباره جهان‌های موازی است که نگاهی متفاوت از آنچه تاکنون به این موضوع پرداخته شده است دارد و راوی داستان کودکی در حال ماهیگیری است که پرده از راز جهانی که در آن زندگی می‌کند برمی‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: تصویربرداری اثر بهمن‌ماه 96 صورت گرفته و تیرماه سال جاری آماده نمایش شده است.

دشتی که تصویربرداری و تدوین «انبساط ابدی» را نیز بر عهده داشته است، یادآور شد: محمد عاشوریان و خدابخش پیروزیان فر بازیگران این فیلم کوتاه هستند و در تولید این اثر حمید علیزاده (دستیار کارگردان)، سینا جعفری (جلوه‌های ویژه)، عباس بحرینی (عکاس)، مهدی تنگستانی زاده (طراحی صدا و صداگذاری) و محمدجواد حیدری (مدیر تولید و تهیه‌کننده) در تولید اثر همکاری داشته‌اند.

شایان ذکر است کامران دشتی فعالیت هنری خود را به عنوان عکاس و فیلم‌ساز از سال ۱۳۸۸ آغاز کرده است و پیش از این ساخت سه فیلم کوتاه «حباب»، «آتروپین» و «اتاقی از مخمل سرخ» را در سابقه خود دارد. فیلم کوتاه «آتروپین» موفق با راهیابی 31 جشنواره فیلم کوتاه تهران و «اتاقی از مخمل سرخ» نیز در بخش فیلم‌های ایرانی جشنواره «سن خوزه» کاستاریکا به همراه 6 فیلم دیگر به نمایش درآمده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۶۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، این روز‌ها کشاورزان شهرستان دشتی مشغول برداشت محصول گندم از مزارع خود هستند.

گندم به عنوان یکی از محصولات استراتژیک نقش به‌سزایی در سفره مردم دارد به‌طوری که قوت غالب مردم استان بوشهر نان است.

به گفته مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دشتی امسال ۴۳ هزار هکتار از اراضی این شهرستان به زیر کشت گندم رفته که از این مقدار ۴ هزار هکتار آبی و ۳۹ هزار هکتار نیز دیم است.

احمد ایزدی افزود: با توجه به کم‌بارشی سال زراعی جاری، بیشتر محصول دیم شهرستان به ثمر نرسیده و قابل برداشت نیست و پیش‌بینی می‌شود ۲۰ هزار تن محصول برداشت شود که بیشتر آن از مزارع کشت آبی است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • غصب کردن لانه سنجاب دشتی توسط جغدها + فیلم
  • همه چیز درباره بخش نوعی نگاه، فیلم کوتاه و سینه فونداسیون کن ۲۰۲۴
  • جهان ما ممکن است در نهایت دوباره به بیگ‌بنگ‌ برگردد و نابود شود
  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی
  • خبر‌های کوتاه شهرستان بردسکن
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی
  • بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند
  • تولید چهار فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۴ فیلم کوتاه‌داستانی در سینمای جوان مهاباد تولید شد