Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین دبیر کل حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه آمریکا مسبب تمام بحران‌های دنیا است، اظهار داشت: واشنگتن برای همه حتی متحدان اروپایی خود نیز بحران‌سازی می‌کند. ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۱ بین الملل آسیای غربی آمریکا نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، "شیخ نعیم قاسم" معاون دبیر کل حزب الله لبنان یادآور شد، آمریکا امروز با ظلم و ستم پایکوبی به راه انداخته و آنچه بر زبان می‌آورد برگرفته از ظلم است و تصمیماتی توام با تجاوز و جنایت‌های فجیع را برای دنیا اعلام می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تاکید کرد: آمریکا مسبب تمام بحران های دنیا است و حتی در برابر متحدان اروپایی اش بحران های تازه ای به وجود می‌آورد. 

شیخ نعیم قاسم افزود: یک کشوری را که با آمریکا تفاهم دارد و یا جایی برای تعامل با آن می یابد، به من نشان دهید.آمریکا است که برای ما بحران سازی می‌کند.

وی در ادامه گفت: هرچند آمریکا از گروهی از کشورهای خلیج فارس راضی است اما این رضایت موقتی و تا زمانی است که بتواند از آنان باجخواهی مالی بعمل آورد و هنگامی که پانصد میلیارد دلار تمام شود یا پانصد میلیارد دیگر از راه می رسد تا رضایت آمریکا ادامه یاید و یا اینکه کسی که چاه کنده است به چاه می افتد.

جانشین نصرالله اظهار داشت: شاهد بودیم که آمریکا از متجاوزان حمایت می‌کرد سپس زمانی که منافعش چیزی غیر از آن بود، آنان را رها کرد و اینجاست که باید به خاطر داشته باشیم اسرائیل در منطقه ما ابزار اصلی آمریکا است و باید به مقابله با آن برخیزیم زیرا اسرائیل عامل فتنه انگیزی و نابودی زندگی و قاتل کودکان و غاصب سرزمین است و اسرائیل است که مانع رشد و توسعه ماست و آینده ما و فرزندانمان را تحت تاثیر قرار می دهد.

نعیم قاسم گفت: باید جهتگیری ما علیه اسرائیل باشد تا این رژیم نتواند مرزهایش را ترسیم کرده و بتوانیم برای پایان این اشغالگری و بازپس دادن سرزمین به صاحبان اصلی‌اش گام‌های مناسبی برداریم. 

شیخ نعیم قاسم در مورد معامله قرن نیز اظهار داشت: به هر حال مشخص است که معامله قرن ادامه نخواهد یافت حتی اگر تمام دنیا در مورد آن گرد هم آیند زیرا مقاومت فلسطینی و عربی و اسلامی وجود دارد و در نهایت پیرزوی با حق و سرزمین و انسان های شریف است.

وی همچنین یادآور شد: تجربه نشان داده است هنگامی که بایستیم، پیروز می شویم و ما نیز همواره قد علم خواهیم کرد تا پیروز شویم.

انتهای پیام/

R7891/P36446/S8,90,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۷۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نظامی در دیدار روز گذشته (فیلم) رهبر انقلاب: امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است (فیلم) رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم)

دیگر خبرها

  • حق معلم با مادیات ادا نمی شود
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم)
  • سید الحوثی: آمریکا شریک اسرائیل در تمام جنایاتش علیه فلسطینیان است
  • وعده صادق هژمونی آمریکا را در هم شکست
  • اتحاد بین آزادی‌خواهان دنیا دستاورد عملیات وعده‌ صادق است
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ ترجمه یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • جلسه تحلیل و بررسی مسائل منطقه برگزار شد
  • «وعده صادق» و شکستن هژمونی آمریکا